abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109087173

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109087447
Voor wie het nog niet gezien heeft:

http://www.darthhater.com(...)mmit-day-two-content

Hoop informatie over de day 2 van de guild summit. Staat onder andere ook een flink interview in met Georg Zoeller.
pi_109089313
Ik ben benieuwd naar de nieuwe WZ, er kunnen niet genoeg verschillende WZ's zijn wat mij betreft :)
Ik hoop dat ik na het behalen van lvl 50 ook wat world pvp kan doen want in de 1e 42 levels ben ik pas 1 keer iemand van the Republic tegengekomen en dat vind ik voor een pvp server redelijk triest :P
pi_109099233
Kan niet wachten op patch 1.2 :D
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:18:27 #5
189961 ex
aperture science
pi_109103234
Ben hem nu aan het installeren... :)
The cake is a lie!
pi_109108444
Toch het spel gekocht

Speel als smokkelaar .
Wilde geen jedi zijn er lopen te veel rond in de game.
Ben nu lv25 en net mijn rijbewijs gehaald .

Er zijn zeker veel verwijs naar kotor 1
Zeker het beloofde land gedeelte waar je in kotor 1 de mensen naar toe heb gebracht .
pi_109109814
De hele week niks anders gedaan dan PVP, word echt is tijd mijn verhaallijn af te maken.
In Tyler We Trusted
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:09:56 #8
189961 ex
aperture science
pi_109116372
Nou, level 6.. 2/3 uurtjes gespeeld oid. Vooral veel rond gelopen en ontdekt en gewoon de quests gevolgd. Voelt als WoW, maar dan in een SW smaakje en dat is eigenlijk precies wat ik verwachtte en hoopte.

Tot nu toe nog weinig onduidelijkheden.. Net uitgerust in me eerste rested zone en morgen na het werk maar weer verder :)!

Wel het bonus pack gekocht voor 19,- en ik zag dat daar een eerste voertuig in zat die ik op level 25 kan gaan gebruiken.. Tof!
The cake is a lie!
pi_109118810
Het verhaal van de Agent is mooi, maar het einde valt een beetje tegen.
pi_109119917
Het lijkt wel of ik de laatste tijd veel minder damage doe met mijn sniper. Normaal had ik mn 2.5k medal bij mn 1e shot al binnen en nu heb ik hele wz's waar ik niet in de buurt kom van de normale crits die ik haal met mn sniper, ik mag nog steeds niet klagen over de dmg output die mn sniper doet maar toch... :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:02:21 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_109120015
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:10 schreef LeaderRoel het volgende:
<stelt verwachtingen bij>
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:07:26 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109120100
Wel even wennen die controls, na twee weken non-stop ME3 :').

Combat is ineens ook een stuk saaier.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109121252
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben een nieuwe agent begonnen (Operative). Ik ga nu volledig voor lightside en heb ook meteen maar een male char gekozen. Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal afwijkt van darkside met female. Ik kan nu in elk geval lekker flirten met Kaliyo :9

Ik ben het wel met je eens dat het einde engizins een "dat was het?" afsluiting had. Hopelijk komt er een expansion waar het verhaal wat verder gaat.
pi_109121626
Gisteren lekker op m'n nieuwe Sentinel PVP gespeeld. En enorm leuk!! Alleen in Hutball voel ik me nutteloos, maar andere WZ zijn beter. Kan ook makkelijk een lvl 49 z'n gezicht eraf smelten als lvl 14 in 1v1... Dat belooft wat!
pi_109122569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Ik ben een nieuwe agent begonnen (Operative). Ik ga nu volledig voor lightside en heb ook meteen maar een male char gekozen. Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal afwijkt van darkside met female. Ik kan nu in elk geval lekker flirten met Kaliyo :9

Ik ben het wel met je eens dat het einde engizins een "dat was het?" afsluiting had. Hopelijk komt er een expansion waar het verhaal wat verder gaat.
Flirten met Kaliyo is moeilijk, vaak vindt ze je een watje als je lieve dingen tegen dr zegt.
Ik ben voor Raina Temple gegaan ^O^
  donderdag 15 maart 2012 @ 11:23:11 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_109123936
Ik heb mijn abbo opgezegd, mis het echte free roaming toch wel een beetje te veel. Ik heb nog 29 dagen dus komt wel goed verder maar toch. Heb het nu al zo'n 3 weken niet gespeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_109126726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Ik doe juist andersom. Male is bij mij Dark Side en Female is Light Side. Nu ineens minder zin om door te gaan met mn Sniper.
In Tyler We Trusted
pi_109137546
Gewoon doorgaan, je kan beter een eigen oordeel vormen.
pi_109139379
Dafuq patch deploy op donderdagavond?
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:40:30 #20
126783 pjats
The Pjatser
pi_109140529
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:15 schreef DaFan het volgende:
Dafuq patch deploy op donderdagavond?
Blijkbaar een emergency-patch. Moetje naar torchan gaan, kan je lachen :P

edit: Blijkbaar is het een voorbereiding op het gratis weekend.

[ Bericht 5% gewijzigd door pjats op 15-03-2012 20:40:40 ]
pi_109144453
Beetje lezen dan maar he :)

Hands-on with the new WZ:
http://www.pcgamer.com/pr(...)arzone-novare-coast/

Faction balance and relative class distribution:
http://i.imgur.com/UjTwr.jpg
pi_109145794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:18 schreef S1gnum het volgende:
Gewoon doorgaan, je kan beter een eigen oordeel vormen.
I will

Eerst maar is verhaal afmaken op mn Assassin
In Tyler We Trusted
pi_109175700
Mijn laatste weekend ;( heb veel te weinig tijd met masterscriptie, 25-urige werkweek en nog wat randtaken om TOR echt te kunnen spelen. I'll be back, maar pas tegen de zomer denk ik.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_109176149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef Morthill het volgende:
Mijn laatste weekend ;( heb veel te weinig tijd met masterscriptie, 25-urige werkweek en nog wat randtaken om TOR echt te kunnen spelen. I'll be back, maar pas tegen de zomer denk ik.
Geeft niets, echte leven gaat voor ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:10:17 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109176251
Las net op de forums dat de flashpoint finder tool thingy alleen server-only wordt. Dat is in dan in ieder geval nog redelijk nieuws.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')