Wacht even... Je komt wel klaar bij je vriend, maar zelf lukt het je niet. Je komt klaar als hij zijn vinger in je steekt... Ofwel je bent een uniek exemplaar ofwel je weet niet wat klaarkomen is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:52 schreef Snoezepoesz het volgende:
Ik ben ook erg gelukkig dat ik zo snel en vaak kan klaarkomen, haha. Verder ben ik nog maar een paar keer gevingerd, maar het was altijd wel hetzelfde liedje: ik kom heel gauw klaar. Verder als ik mezelf vinger vind ik het geen eens fijn voelen, dus dat is niet te vergelijken.
Dit dacht ik nou ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wacht even... Je komt wel klaar bij je vriend, maar zelf lukt het je niet. Je komt klaar als hij zijn vinger in je steekt... Ofwel je bent een uniek exemplaar ofwel je weet niet wat klaarkomen is.
Als d'r vriend het doet zal er wel een stuk meer opwinding zijn he, helemaal aangezien het allemaal nog erg nieuw is...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wacht even... Je komt wel klaar bij je vriend, maar zelf lukt het je niet. Je komt klaar als hij zijn vinger in je steekt... Ofwel je bent een uniek exemplaar ofwel je weet niet wat klaarkomen is.
klopt... nog spannender allemaal, waardoor ontspannen lastig is en klaarkomen nog lastiger in 99% van de gevallen. Maar goed, TS is uniekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als d'r vriend het doet zal er wel een stuk meer opwinding zijn he, helemaal aangezien het allemaal nog erg nieuw is...
Ik ben een keer klaargekomen zonder lichamelijke stimulans, moet wel zeggen dat ik toen een beetje onder invloed was maar toch, is ook wel heel vreemd om mee te maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
klopt... nog spannender allemaal, waardoor ontspannen lastig is en klaarkomen nog lastiger in 99% van de gevallen. Maar goed, TS is uniek
* Morgen- naar sportschool gaatquote:Op zondag 25 maart 2012 07:24 schreef Chinless het volgende:
Ze zeggen ook dat 1 op de 3 vrouwen klaar komt tijdens het sporten
quote:Op zondag 25 maart 2012 07:24 schreef Chinless het volgende:
jaja paardrijden zekerquote:Op zondag 25 maart 2012 07:24 schreef Chinless het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |