Hey allemaal,
Sinds september 2010 heb ik de iphone 4 16gb en had toen al kuren met de home knop. Dat was nog om mee te leven en viel nog "in de marge" van irritatie.
Het probleem met de homeknop is erger geworden waardoor ik 4 of 5 keer moet drukken totdat hij werkt. Het is zelfs erger als ik wil dubbelklikken op de homeknop want dan gaat hij regelmatig naar de homescreen.
Nou heb ik 2 jaar garantie en denk ik hem op te sturen. Ik ben verzekerd bij ProAssist en heb ook nog eens garantie.
Nou heb ik de website van ProAssist bekeken maar ik werd daar niet wijzer van maar wat ik wil weten is of ik de polisblad nodig heb als ik hun ga opbellen of dat ze op basis van mijn NAW gegevens al kunnen komen?
Een ander optie is naar T-mobile gaan en via de garantie dit allemaal afhandelen.
Nou zit ik met 2 gedachtes:
-ProAssist heeft nogal een slechte naam op internet, maar een vriend van mij had ook kuren met zijn iphone 4 en kreeg een nieuwe. Hij kreeg ook een tijdelijk android telefoon.
-T-mobile garantie. Mijn neef heeft zijn iphone 4 ook opgestuurd omdat hij ook problemen met de home knop had, maar hij kreeg dezelfde toestel na 3 weken weer terug terwijl het probleem nog niet verholpen was.
Wat zijn jullie ervaringen en wat kan ik het beste doen?