abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109077468
Goed, ik open wel vaker bagger, maar dit is gewoon fucking creepy en ik hoop het nu echt nooit meer mee te maken.

Het begon met een nachtmerrie, waarin ik droomde dat ik in bed lag, maar met een geest die de macht over me had. Iedere nacht weer. Hij bepaalde of ik mocht slapen, welke acties ik uit mocht voeren. In die bewuste nachtmerrie lag ik gewoon in mijn eigen bed. Na een tijdje begon ik het zat te worden: ik wilde zelf controle krijg over wanneer ik slaap, wanneer ik naar buiten mag. De situatie veranderde: ik verzette me ertegen. Probeerde te dwingen dat hij weg zou gaan. Ik schreeuwde het uit, probeerde mensen in huis wakker te maken. Geen geluid, ik probeerde het nog veel harder. Het te forceren dat ik kracht zou krijgen over mijn eigen spieren, stembanden. Probeerde koste wat het kost op te staan.

Dat lukte. ''ik zal je niet laten gaan'', hoorde ik. Echt waar, ik meen dit serieus, voor geen miljoen wil ik dit nog meemaken. Ik heb net echt serieus als een klein kind liggen huilen in bed. Ik hoorde die stem terwijl ik in bed lag en me gewoon kon bewegen. Na een paar seconden begon ik me bewust te worden dat het niet echt was en ik in feite al die tijd in slaapverlamming heb gelegen. De situatie was namelijk nog het zelfde: het geluid van de vijver buiten, poster aan de muur...

Ik wil nu heel graag lekker gaan slapen, ben doodop, maar durf het niet omdat ik weet dat ik het dan waarschijnlijk weer krijg. Heb er vroeger ook weleens last van gehad.

Nu even een kopje koffie zetten. :{
pi_109077491
Geniet van je kop koffie en tot zo. Ik zal je niet laten gaan! Mhoehahahaha }) }) }) })
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109077495
Ah dat, ja dat heb ik ook ooit een keer gehad.

Jezus wat is dat eng. Ik dacht dat ik dood ging oid. :') Al had ik geen stemmen erbij verbeeld, alleen maar een schim.

Tja, wakker worden in de nacht en niet kunnen bewegen, dan flip je natuurlijk.
pi_109077496
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:10 schreef Geralt het volgende:
Geniet van je kop koffie en tot zo. Ik zal je niet laten gaan! Mhoehahahaha }) }) }) })
Hihaho. ;(
pi_109077513
Hehe TS heeft beginnende schizofrenie
pi_109077522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Hehe TS heeft beginnende schizofrenie
Hey dokter deukjez.
pi_109077529
Hier knap je wel van op TS:

;end=4:41;autoreplay=true;showoptions=false
  woensdag 14 maart 2012 @ 02:15:40 #8
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_109077535
Meer MDMA gebruiken, dit is nog maar kinderspel. Kom maar terug als je het exploding head syndrome ervaren hebt.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_109077537
Schaapjes tellen
  woensdag 14 maart 2012 @ 02:21:52 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109077576
Pussy, ik kan mezelf gewoon wakker maken als ik het beu ben.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109077590
Gekke shit hoor gelukkig nog nooit meegemaakt.
pi_109077602
Misschien van de pillen afblijven.
  woensdag 14 maart 2012 @ 02:30:45 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_109077634
Stom Topic Enge Rukker Fluisteraar
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_109077680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stom Topic Enge Rukker Fluisteraar
Doodsverwensing. TR Gemacht.
pi_109077692
Ja ik heb in het verleden best vaak soort van slaapverlamming gehad. Ik ben dan 'wakker' en dan zie ik een zwarte schaduw figuur naar me kruipen, lopen of gewoon lopen; Ik kon wel gewoon bewegen en ik voelde me echt klaar wakker. Ik draai me om en daarna weer en de zwarte shit is weg.

Ik was gewoon wakker...
pi_109077712
Dat was een neger
pi_109077831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik heb in het verleden best vaak soort van slaapverlamming gehad. Ik ben dan 'wakker' en dan zie ik een zwarte schaduw figuur naar me kruipen, lopen of gewoon lopen; Ik kon wel gewoon bewegen en ik voelde me echt klaar wakker. Ik draai me om en daarna weer en de zwarte shit is weg.

Ik was gewoon wakker...
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Één keer wel dat ik dacht dat er iemand naast me stond, was gewoon iets van schaduw van buiten.
pi_109077857
freaky :{

Ik heb wel een keer een slaapverlamming gehad, maar dat was (gelukkig) niet met stemmen of schimmen... alleen een freaky licht :')
Nosce te ipsum.
  woensdag 14 maart 2012 @ 06:45:07 #19
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109078030
Koffie doet wonderen
^O^
  Moderator woensdag 14 maart 2012 @ 07:12:42 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_109078136
Blijf eens van die drugs af :{w
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:14:33 #21
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109078152
Ik had een keer slaapverlamming terwijl er een zekere entiteit rechtop naast mijn bed stond en mij in m'n rug aan het prikken was met wat leek mij een vinger maar ik weet het niet zeker! :'(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109078269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:14 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had een keer slaapverlamming terwijl er een zekere entiteit rechtop naast mijn bed stond en mij in m'n rug aan het prikken was met wat leek mij een vinger maar ik weet het niet zeker! :'(
Dat had ik maand terug ook. Alleen in extremere mate, ik kon me niet bewegen hoe hard ik het ook probeerde. Het was een meisje met zwart haar en blouse/jurkje van suede (als ik het me nog kan herinneren)
Toen ik me uiteindelijk kon omdraaien (zag ik letterlijk) haar ogen roodgloeien, ik voelde ook alles, ze naderde me en ze ging opeens heel hard ademen en boog haar hoofd heel langzaam naar mijn oor. Ik hoorde ook *hijg* *hijg*

Daarna voelde ik haar adem gewoon over mijn oor blazen, het voelde koud, net alsof mijn oor aan het bevriezen was :{ . Daarna ging ze ook heel hoog zingen (en dat hoorde ik gewoon) ze zong wel iets in de trend van: 'ik prik jou dood, en ik ga dwars door je heen' Toen stapte ze achteruit (ik hoorde ook alle voetstappen) iets van *klop* *klak* *klop* *klak* Ik zag ook haar vinger en dat veranderde in een (mes?) tenminste zo zag het er uit en ging daarna als een speer door me heen.

Doodsangsten heb ik uitgestaan zeg ik je, mijn ogen stonden bijna op tranen toen ik wakker werd. Ik zag alles met ogen open gebeuren, en dat is echt geen pretje.

Weet ook niet hoe ik alles nog weet, blijkbaar was ik klaar wakker.

Begrijp Computerfluisteraar wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zenato op 14-03-2012 08:31:02 ]
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_109078276
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:15 schreef Kamergezocht het volgende:
Meer MDMA gebruiken, dit is nog maar kinderspel. Kom maar terug als je het exploding head syndrome ervaren hebt.
*check*

Acting out *check*

Somnambulisme *check*

Somniloquy *check*

Confusional arousal *check*

;(
I feel kinda Locrian today
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:35:31 #24
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_109078287
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:32 schreef Zenato het volgende:

[..]

Dat had ik maand terug ook. Alleen in extremere mate, ik kon me niet bewegen hoe hard ik het ook probeerde. Het was een meisje met zwart haar en blouse/jurkje van suede (als ik het me nog kan herinneren)
Toen ik me uiteindelijk kon omdraaien (zag ik letterlijk) haar ogen roodgloeien, ik voelde ook alles, ze naderde me en ze ging opeens heel hard ademen en boog haar hoofd heel langzaam naar mijn oor. Ik hoorde ook *hijg* *hijg*

Daarna voelde ik haar adem gewoon over mijn oor blazen, het voelde koud, net alsof mijn oor aan het bevriezen was :{ . Daarna ging ze ook heel hoog zingen (en dat hoorde ik gewoon) ze zong wel iets in de trend van: 'ik prik jou dood, en ik ga dwars door je heen' Toen stapte ze achteruit (ik hoorde ook alle voetstappen) iets van *klop* *klak* *klop* *klak* Ik zag ook haar vinger en dat veranderde in een (mes?) tenminste zo zag het er uit en ging daarna als een speer door me heen.

Doodsangsten heb ik uitgestaan zeg ik je, mijn ogen stonden bijna op tranen toen ik wakker werd. Ik zag alles met ogen open gebeuren, en dat is echt geen pretje.

Weet ook niet hoe ik alles nog weet, blijkbaar was ik klaar wakker.

Begrijp Computerprobleem wel.
Zag jij ook een grijns op het gezicht dan van die entiteit? Ik toen der tijd nog wel, was op wintersport in een heel eng verlaten hotel. ;(

Oh i got a raching clue right now.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_109078345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:35 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Zag jij ook een grijns op het gezicht dan van die entiteit? Ik toen der tijd nog wel, was op wintersport in een heel eng verlaten hotel. ;(

Oh i got a raching clue right now.
Op het moment dat ik me kon omdraaien wel, daarna verstokte ik op een één of andere manier weer.

Ik zag ook haar lippen zwart kleuren, huid ging naar gekleurd naar zwart/grijs de hele tijd. Op het moment dat ze de door me heen sloeg gaf ze ook een schreeuw "Yaaaaaaaaaawwwww!!!!"

Schrok me de tering :{ Werd ook schreeuwend wakker (zoals altijd).

Wat betreft de grijns keek ze echt zo: Tenminste, zo zag ze er ongeveer uit. Jesus, als ik er nu aan denk wil ik het echt nooit meer hebben, voordat ik ga slapen check ik ook altijd nog even de achterkant van mijn bed ;(
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')