Hihaho.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:10 schreef Geralt het volgende:
Geniet van je kop koffie en tot zo. Ik zal je niet laten gaan! Mhoehahahaha![]()
![]()
![]()
Doodsverwensing. TR Gemacht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stom Topic Enge Rukker Fluisteraar
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Één keer wel dat ik dacht dat er iemand naast me stond, was gewoon iets van schaduw van buiten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ja ik heb in het verleden best vaak soort van slaapverlamming gehad. Ik ben dan 'wakker' en dan zie ik een zwarte schaduw figuur naar me kruipen, lopen of gewoon lopen; Ik kon wel gewoon bewegen en ik voelde me echt klaar wakker. Ik draai me om en daarna weer en de zwarte shit is weg.
Ik was gewoon wakker...
Dat had ik maand terug ook. Alleen in extremere mate, ik kon me niet bewegen hoe hard ik het ook probeerde. Het was een meisje met zwart haar en blouse/jurkje van suede (als ik het me nog kan herinneren)quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:14 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had een keer slaapverlamming terwijl er een zekere entiteit rechtop naast mijn bed stond en mij in m'n rug aan het prikken was met wat leek mij een vinger maar ik weet het niet zeker!
*check*quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:15 schreef Kamergezocht het volgende:
Meer MDMA gebruiken, dit is nog maar kinderspel. Kom maar terug als je het exploding head syndrome ervaren hebt.
Zag jij ook een grijns op het gezicht dan van die entiteit? Ik toen der tijd nog wel, was op wintersport in een heel eng verlaten hotel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:32 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dat had ik maand terug ook. Alleen in extremere mate, ik kon me niet bewegen hoe hard ik het ook probeerde. Het was een meisje met zwart haar en blouse/jurkje van suede (als ik het me nog kan herinneren)
Toen ik me uiteindelijk kon omdraaien (zag ik letterlijk) haar ogen roodgloeien, ik voelde ook alles, ze naderde me en ze ging opeens heel hard ademen en boog haar hoofd heel langzaam naar mijn oor. Ik hoorde ook *hijg* *hijg*
Daarna voelde ik haar adem gewoon over mijn oor blazen, het voelde koud, net alsof mijn oor aan het bevriezen was. Daarna ging ze ook heel hoog zingen (en dat hoorde ik gewoon) ze zong wel iets in de trend van: 'ik prik jou dood, en ik ga dwars door je heen' Toen stapte ze achteruit (ik hoorde ook alle voetstappen) iets van *klop* *klak* *klop* *klak* Ik zag ook haar vinger en dat veranderde in een (mes?) tenminste zo zag het er uit en ging daarna als een speer door me heen.
Doodsangsten heb ik uitgestaan zeg ik je, mijn ogen stonden bijna op tranen toen ik wakker werd. Ik zag alles met ogen open gebeuren, en dat is echt geen pretje.
Weet ook niet hoe ik alles nog weet, blijkbaar was ik klaar wakker.
Begrijp Computerprobleem wel.
Op het moment dat ik me kon omdraaien wel, daarna verstokte ik op een één of andere manier weer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zag jij ook een grijns op het gezicht dan van die entiteit? Ik toen der tijd nog wel, was op wintersport in een heel eng verlaten hotel.![]()
Oh i got a raching clue right now.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |