Mooi dat dit topic nog veel over eten gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha noob. Niet weten dat alles boven de 16 legaal is om te raken in Nederland.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:52 schreef Sala-adin het volgende:
NOH! Vas is 18, nu kan iedereen haar een veeg geven.
Gefeliciteerd daarmee!
NOH!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooi dat dit topic nog veel over eten gaat
Struisvogel drumsticks![]()
[ afbeelding ]
Dus vanaf 17?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha noob. Niet weten dat alles boven de 16 legaal is om te raken in Nederland.
Als 24 jarige meids van 16 wiepen is kankerskeerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha noob. Niet weten dat alles boven de 16 legaal is om te raken in Nederland.
Scherp.quote:
jij dacht toch ook dat je kans maaktequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:57 schreef fyah het volgende:
ik kom hier maar sporadich, maar denkt AF nog steeds dat ie kans maakt bij allure?
notroll
Haha elke vrijdag Ultimate Fighter hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een maand geen UFC meer, meer tijd voor Fernandez dus
Goedquote:
Ik heb mijn kans gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij dacht toch ook dat je kans maakte
notroll
Dit vind ik grappig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:57 schreef fyah het volgende:
ik kom hier maar sporadich, maar denkt AF nog steeds dat ie kans maakt bij allure?
notroll
maar wij waren de pizzacats hequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij dacht toch ook dat je kans maakte
notroll
kujes mag ie allemaal hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja dat was leuk kusjes aan sander
maar ik ben brakskes doei xxxx
Ik ben nooit weggeweestquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
GoedMet jou? Waar heb je al die tijd uitgehangen joh?
Bellator nog gezien? Met die Warren afslachting, die refquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha elke vrijdag Ultimate Fighter hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |