Ja, dat dus. Dan heb je een mooi gewicht juist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs bij 1.65 kun je nog makkelijk een kilo zwaarder zijn en slank zijn.
Ik krijg die foto van hem maar niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij komt in de buurt van FusionFreak hoor
Precies, ik weet nog dat ik op mijn 14e 70 kilo woog en toen was ik al 1.85 en echt skinny as fuck.quote:
Contacteer Cozy of je misschien eens een midweekje naar Zweden kan.quote:
Dat heb ik met paraplu.jpg, die heb ik zelfs nog opgeslagen ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Dan heb je een mooi gewicht juist.
[..]
Ik krijg die foto van hem maar niet uit mijn hoofd
Wat moet dat nou weer voorstellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
Dat heb ik met paraplu.jpg, die heb ik zelfs nog opgeslagen ook.
GEFELICITEERDquote:
Uh nee? en ja heb alle filters uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Zoek maar op 'paraplufoto' en je vindt het vanzelf.
Ik heb nul komma nul milliliter drank in huisquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Gefeliciteerd Vas.
Ga je bezatten met whisky! Het mag nu.
HAHAHA. Waarom krijg ik een ban?????????????quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
MIJN OGEN NEE
snel kwark zoeken
Ik verwacht dat Jajong een ban krijgt trouwens.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHA. Waarom krijg ik een ban?????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:
Gefeliciteerd Vasje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
He potverdriedubbeltjes, toen was ik 18.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |