Zijn er overlevenden dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef fyah het volgende:
Met dat busongeluk is gewoon bewezen dat het veiliger en dus verstandiger is om zo ver mogelijk ACHTERAAN de bus te zitten
fuck jou 1995 ik had gelijkwaar is mijn geld
heh?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef fyah het volgende:
Met dat busongeluk is gewoon bewezen dat het veiliger en dus verstandiger is om zo ver mogelijk ACHTERAAN de bus te zitten
fuck jou 1995 ik had gelijkwaar is mijn geld
Of in coma en weer gezond leven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je kan beter voorin zitten en gelijk dood dan eerst in coma en dan pas dood.
Wat een naar ventje ben jij toch ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou sowieso liever achterin dan achteraan de bus zitten.
skeerquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan in die nieuwe nachtbussen van de gvb helemaal achterin lekker languit liggen
heel de jaren 50 en 60 strijden voor een plek voorinquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Achterin de bus zitten.Ik ken mijn plaats.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef ThaTim het volgende:
Heeft Rosa Parks hier zo haar best voor gedaan?
helaas de verkeerde stadquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De bus. Sowieso de tram
. En natuurlijk die spot met de meeste beenruimte, met zo'n stoel tegenover je.
[ afbeelding ]
quote:
1200 per maand betalen voor een paar vierkante meter die nooit van jou zullen wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De bus. Sowieso de tram
[ afbeelding ]
of gewoon gratis en vergoed door je werkquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef fyah het volgende:
[..]
1200 per maand betalen voor een paar vierkante meter die nooit van jou zullen worden
Die oude tram 5 is echt pure kanker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De bus. Sowieso de tram
[ afbeelding ]
Waar heb jij 't over?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:21 schreef fyah het volgende:
[..]
1200 per maand betalen voor een paar vierkante meter die nooit van jou zullen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |