Gorilla juiceheadsquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
dat geldt voor een aantal users hier ook
agreedquote:
Dan zou je alleen Chinezen moeten pijpen, geen joekels.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie soms ook een kramp in je kaak die er ineens inschiet als je een te grote hap van iets wilt nemen, bijv. een goedgevulde Turkse pizza met döner?En dan van die mongolenmoves moeten maken met je kaken om die kramp een beetje weg te krijgen. Blij dat ik geen chick ben, pijpen zou een ramp worden
.
KIJK DITquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:41 schreef Jajong het volgende:
Ik presenteer: het vetste filmpje wat je in tijden zult zien:
Niet per se een grote hap, maar heb weleens mijn kaak een stukje verschoven gehad. Gaat dan na een tijdje altijd wel weer terug.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie soms ook een kramp in je kaak die er ineens inschiet als je een te grote hap van iets wilt nemen, bijv. een goedgevulde Turkse pizza met döner?En dan van die mongolenmoves moeten maken met je kaken om die kramp een beetje weg te krijgen. Blij dat ik geen chick ben, pijpen zou een ramp worden
.
Je hebt gewoon een ectomond.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
minder pijpenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie soms ook een kramp in je kaak die er ineens inschiet als je een te grote hap van iets wilt nemen
Hard.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:41 schreef Jajong het volgende:
en hardquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dwc pijpt niet, hij wordt in zijn bek geneukt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou je alleen Chinezen moeten pijpen, geen joekels.
quote:
tja, jij moet het doen met de piemels van chai haar poniesquote:
Dat zijn merries.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
tja, jij moet het doen met de piemels van chai haar ponies
quote:
Naaiissquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:41 schreef Jajong het volgende:
Daarom heb ik chronisch uitgescheurde mondhoekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dwc pijpt niet, hij wordt in zijn bek geneukt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom heb ik chronisch uitgescheurde mondhoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |