Schuursponsje (zo'n geel sponsje met groene schuurkant) maakt je huid helemaal kapot, dat moet je echt niet doen, brrrr.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh kijk, dat is beter als een schuurspons jadanku
en ow, neej, dan is het niet handig, in mijn hoofd zat je er een beetje tussenin ofzo
nouja..
Enniewee, ik ga maar eens slapen, zodra Stef ophoudt met huilen dan
Ja precies, puur voor mijn cv zou ik het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja, lastig is dat. Ik hoop zelf wel dat over een tijdje de markt weer wat gaat aantrekken en er op dat vlak weer wat meer "leuke" banen komen. Maar goed, dat weet niemand natuurlijk.
Stage lopen of vrijwilligerswerk is altijd goed en nog leuk ook, en niet alleen goed voor je CV, maar kun je ook wat praktijkervaring op doen enzo. Stoeien met het pas geleerde enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nou hou ik op
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef BGTes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nou hou ik op![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoooo, ik keek even op mijn whatsapp, staat er "168 berichten van...."
![]()
Net gelezen en nu maar lekker naar bed voor ik ook een dergelijk aantal mails binnen krijg ofzo![]()
Slaap lekker!
Slaap lekkerquote:
Ik nog niet hoor... Ben nog een poging aan het doen tot ontspannen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef princess-a het volgende:
Gaat iedereen nu tukken?
Ik werd vandaag door collega's naar huis gestuurd met dikke koorts en waarschijnlijk griep. Mailt andere collega me om half 6 of wel donderdag nog 2 uurtjes haar werk over wil nemen vanaf 16.00 uur. Wat denk je zelf
Ik niet hoor, ben nog druk voor stage.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:57 schreef princess-a het volgende:
Gaat iedereen nu tukken?
Ik werd vandaag door collega's naar huis gestuurd met dikke koorts en waarschijnlijk griep. Mailt andere collega me om half 6 of wel donderdag nog 2 uurtjes haar werk over wil nemen vanaf 16.00 uur. Wat denk je zelf
U needz lubricationquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:17 schreef Mss het volgende:
KEELPIJN. En na een hele avond vergaderen is het er niet minder op geworden
.
How cute. Heb je hem advies gegeven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
Chatten met je 14 jarige zoon over zijn liefdesperikelen
Zijn kennis van de Nederlandse taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |