joahquote:
Wat voor een ritten krijg je? Buitenland?quote:
Voornamelijk op Duitsland en BeNeLux, maar Oostenrijk en Engeland komen ook sporadisch voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een ritten krijg je? Buitenland?
Nice!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Voornamelijk op Duitsland en BeNeLux, maar Oostenrijk en Engeland komen ook sporadisch voor.
Ik krijg iig weer zekerheid tegen normaal tarief bij een klein bedrijf
Dat dacht ik, ben er zeker content meequote:
Wanneer begin je bij dat andere bedrijf?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ben er zeker content mee![]()
En morgen nog ff voor deze week naar belgie voor tzelfde bedrijf als afgelopen weken
Maandag alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij dat andere bedrijf?
Klopt, maar vind ik niet erg.quote:
Hmhmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, maar vind ik niet erg.
Hoef niets nieuw te halen, alleen kijken hoe ze hier werken.
En belangrijkst is zekerheid in loon
Alleen jammer dat ze Scandinavie niet aandoen.quote:
tnx kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondvolgende week zondag de 5 Engelse Mijl lopen hier in Haaksbergen
en Bas gefeliciteerd![]()
Lijkt me ook mooi ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze Scandinavie niet aandoen.
En zuid-europa niet.
Vond Frankrijk/Spanje/Italie ook mooi om te rijden
Zweden is zeker mooi!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me ook mooi ja.
Mijn pa heeft een paar jaar naar Zweden gereden..
Kerel we wonen in Nederlandquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavondvolgende week zondag de 5 Engelse Mijl lopen hier in Haaksbergen
en Bas gefeliciteerd![]()
8.045km jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan lees jij maar lekker 8km i.p.v. 5EM
Nja je hebt tot eind september zekerheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb trouwens ook tot eind september werk. Ze waren tevreden met mij.Ook wel fijn, maar geen zekerheid.
45 meter verder iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
oei, ik had gerekend op 8km maar ik moet dus verder
Of je kracht verdelen over die 8.045 kmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal m'n krachten sparen voor het laatste stuk
wellicht verstandig om eerste stuk wat rustiger te doen, om niet te snel kapot te gaan; eventueel laatste stuk versnellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of je kracht verdelen over die 8.045 km
heb geen brommertquote:
ik wel, want dat is de bedoelingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lopen zou ik dat eind niet doen nee
Anders mag je dat laatste stukje wel bij mij op de rug.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wellicht verstandig om eerste stuk wat rustiger te doen, om niet te snel kapot te gaan; eventueel laatste stuk versnellen
jij loopt hem ook / bent er ook?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anders mag je dat laatste stukje wel bij mij op de rug.
Nee. Maar als je denkt die 45m niet te halen ben ik de beroerdste niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Maar als je denkt die 45m niet te halen ben ik de beroerdste niet.
Wat ben je ook een heldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
5 mijl bier doen dan?quote:
dan moet ik ff smsen en kom je me te hulp?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer was t?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet ik ff smsen en kom je me te hulp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 21:58:22 ]
Davidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D! Je hebt de VBL Yvonne-award gewonnen
De Yvonne Awards-De Uitslag
klinkt goed. geen idee wat het is, maar bier doet een mens goedquote:
geen meter bier, maar 8.045 kilometer bierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klinkt goed. geen idee wat het is, maar bier doet een mens goed
kom maar opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen meter bier, maar 8.045 kilometer bier
volgens mij maak ik daar de dag wel mee volquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en dat kost je hoeveel tijd denk je?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij maak ik daar de dag wel mee vol
welterusten kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga slapen. Moet fit zijn voor de piggybackride van Remco.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D! Je hebt de VBL Yvonne-award gewonnen
De Yvonne Awards-De Uitslag
neequote:
Gepost op 22:22:22quote:
werken is geen optie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Ik ben zo verveeld dat ik hier maar es kom posten..
Donders mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:43 schreef Krekkelens het volgende:
He leute,
Ik hoorde vorig jaar een gedicht op RTV Oost, het werd voorgedragen door een cabaretier bij ons uit de buurt. Omdat ik t zo mooi vond heb ik even meegetypt. Alleen nu ben ik de naam van de cabaretier kwijt. Komt iemand het misschien bekend voor en weet om wie het gaat?
Wat ik mis als ik van huis ben
De klanken en de taal
Wat ik mis als ik van huis ben
Veel pracht en weinig praal
De Wieke en de Veste als foto's in mijn hoofd
Mijn hart klopt snel voor Twente
Dat vuur wordt nooit gedoofd
Relativeren als het leven
Niet juichen als iets lukt
Nooit een overschot aan woorden
Als je je gevoel uitdrukt
Zitten in een kring
Verdeeld in man en vrouw
En nooit eens hardop zeggen
Schat ik houd van jou
Liever eerlijk dan beleefd
En blijdschap duurt nooit lang
Kop omhoog en doorgaan
Een Tukker is nooit bang
Wat ik mis als ik niet daar ben
Is de strijd tussen oost en west
Is het praten over voetbal
Het wij tegen de rest
Is droge worst en bier
Het toeren in je auto
Gewoon voor je plezier
Hard werken is het credo
En ouders zijn nog streng
Nooit een lintjesregen
Waardering is maar eng
Zachtjes houden van familie
Je vrienden en je buur
Onbekenden helpen met het bouwen van een schuur
Met vrienden op vakantie
Ver weg van huis en stad
Blij zijn als je terug bent
Je hebt het mooi gehad
De klanken en de taal
Veel pracht en weinig praal
De Wieke en de Veste als foto's in mijn hoofd
Mijn hart klopt snel voor Twente
En dat vuur wordt nooit gedoofd
Als ik nou niet had hoeven werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Morgen!
Wie komt er vanavond hier tomatensoep eten?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben kapot, en de dag is nog maar half om
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik nou niet had hoeven werken
Moet over anderhalf uur werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Soep is over een uurtje klaar, dus je kan ook eerder.
Awh...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet over anderhalf uur werken
Okeequote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Awh...![]()
Naja, er gaat een deel de vriezer in, en een deel eet ik ook nog morgen, dus de uitnodiging staat.
Tis wel tomatengroentesoep geworden.quote:
Dat heb ik elke dag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben kapot, en de dag is nog maar half om
Dat lust ik ook welquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tis wel tomatengroentesoep geworden.
Shitload soepgroente gepureerd en er doorheen gedaan.
Da's zo taai.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef Lonaa het volgende:
Hij is echt fucking lekker!!
Zo lekker een kop opeten.
Een kop wat, David?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef Lonaa het volgende:
Hij is echt fucking lekker!!
Zo lekker een kop opeten.
quote:
Ben je moe? Heb je pijn enzo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar weer eens naar de huisarts, die kerel even bijpraten over de laatste dingen en een verwijsbriefje regelen om bloed te laten prikken. M'n Vit-D-gehalte moet weer eens getest worden
Yup, moe en slapjes. En nog heel wat meerquote:
Naar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, moe en slapjes. En nog heel wat meer![]()
Hopen dat ze eens wat vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja
En 27 maart weer naar de neuroloog, kijken of die nog iets kan verzinnen
;iquote:
Niet 4 keer keer per week 300 km maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij als treinenfapper vindt dat alleen maar mooi
Nee okéquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet 4 keer keer per week 300 km maken.
Toch wel met wat d'r bie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Belgische frieten hier..
Klant wou niet meer lossen en moet toch eten he
quote:
ja het zou mooi weer wordenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
Het zonnetje schijnt heerlijk vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is gewoon heerlijk weer om op een motor te touren.
Helaas niet in het bezit van motor of motorrijbewijs.
Ach, lekker in de blote bast jongen! Foto maken en in je FoBo pleuren. Krijg je Henrike zo vochtig mee en BAM... dan ben je binnen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:51 schreef Redbaron het volgende:
Het is kloteweer..
Veel te warm om met meubels te sjouwen!
100%Tukker postquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, lekker in de blote bast jongen! Foto maken en in je FoBo pleuren. Krijg je Henrike zo vochtig mee en BAM... dan ben je binnen!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, lekker in de blote bast jongen! Foto maken en in je FoBo pleuren. Krijg je Henrike zo vochtig mee en BAM... dan ben je binnen!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, sta je daar, klaar om te pinnen, is er een hoekje van je pas afgebroken. Had ook geen contant geld op zak
Je hebt haar wel ff hard geswaffeld toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2e keer erheen met wat geld van ma, stond er zo'n echt kamper-aso omaatje ONMEUNIG hard te praten, blegh
Nee, ik bleef er zover mogelijk vandaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt haar wel ff hard geswaffeld toch?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sekesquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wa mo'j tan?
Dit weekend nog even langs de McD?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een berg McNuggets bestellen bij TGND.
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Loontjuhhh
Zullen wij dit weekend eens gaan daten??
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]. Mag ik van u 1 dubbele kipfilet met zoetzure saus?
.
Das wel gelijk heel serieus!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Diner bij kaarslicht. filmpje en daarna.. ??
Dat kan ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eerst maar eens gewoon een biertje in de kroeg doen dan?
Komt helemaal goed met ons.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ook
Vrouwen die bier drinken
Nou, voordat er nu misverstanden ontstaan bij wie dan ook... Koppelen zit ik voorlopig niet op te wachten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we hier een nieuw ToF-koppeltje in wording?
Vanavond sta ik in herenthout.. Weekend weet ik nog niet. Dat plan ik meestal pas de dag zelfquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met ons.
Ik ben vrijdag en zaterdag iig in de stad te vinden. Vanavond ben ik nog niet helemaal over uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we hier een nieuw ToF-koppeltje in wording?
Das in Hengelo zeker? Neh, ik ga niet naar Hengelo vandaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanavond sta ik in herenthout.. Weekend weet ik nog niet. Dat plan ik meestal pas de dag zelf
Herenthout ligt in Belgique.. Iets met werk enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das in Hengelo zeker? Neh, ik ga niet naar Hengelo vandaag.
Oh. Maar je woont in Hengelo toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Herenthout ligt in Belgique.. Iets met werk enzo
Bas woont in Almelooooooooooooooquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Maar je woont in Hengelo toch?
En, ik ga ook niet naar Belgie.
Wie woont er dan in Hengelo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas woont in Almeloooooooooooooo
Dit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas woont in Almeloooooooooooooo
Ik niet.quote:
Met jou wil ik r wel delenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat Loon met Bas?
*staakt pogingen*
Naar de winkel is alsnog koken.. Bestellen makkelijk maar niet gezond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, of naar de winkel. Of... bestellen. Of... pff, keuzes.
Sommige dingen zijn wel makkelijk. Geen pasta, geen rijst, geen bier, geen wijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Naar de winkel is alsnog koken.. Bestellen makkelijk maar niet gezond.
Soms zijn keuzes moeilijk..
Drink ik bier bij t eten? Of wijn?
Eet ik past? of rijst..
Tuffels met witlofsalade en een joekel van een gehaktbal heb ik zin inquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel makkelijk. Geen pasta, geen rijst, geen bier, geen wijn.
Maar nu, wat ga ik nou in hemelsnaam eten?
Ik weet niet waar ik zin in heb. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tuffels met witlofsalade en een joekel van een gehaktbal heb ik zin in
Bezig met Assie ja?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef Redbaron het volgende:
Nog even genieten van een beetje M Manson en dan kijken wat de daghap is..
HONGERRRR
Looolquote:
Nope.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier last van een melding met "pcon.js"?
als ik een pagina laadt komt er melding of ik pcon/js van www.wtp101.com wil openen of opslaan... Google leert mij dat het te maken kan hebben met Google Ads...quote:
Ik laadtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik een pagina laadt komt er melding of ik pcon/js van www.wtp101.com wil openen of opslaan... Google leert mij dat het te maken kan hebben met Google Ads...
Nee, heb de melding niet neequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik een pagina laadt komt er melding of ik pcon/js van www.wtp101.com wil openen of opslaan... Google leert mij dat het te maken kan hebben met Google Ads...
goedmakertje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is die scheids bij PSV aan het doen!?![]()
rood aan Valencia, maar toch ook geel aan Toivonen...
Ga ik voor het eerst in mn leven luisteren naar radio 49....hoor ik je net zeggen dat het je laatste nummer is.quote:
sorryquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga ik voor het eerst in mn leven luisteren naar radio 49....hoor ik je net zeggen dat het je laatste nummer is.Ben te laat dus.
(wat een kutnummer trouwens)
ahw da's liefquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Hen blijft voor mij het echte kippetje
jawel, lekker rustig op de bank FCT aan het kijken; lange dag achter de rug!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef norich het volgende:
[..]
RemcoMet mij alles goed, met jou ook?
Yeah! I love it.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef norich het volgende:
[..]
Nath
Al helemaal op je plek in de nieuwe kamer?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
en chadli had die er in moeten doen
triootje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit voetbal te kijken en te twijfelen of ik nog de stad in zal gaan.
om daar voetbal te kijken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit voetbal te kijken en te twijfelen of ik nog de stad in zal gaan.
ik zit thuis in haaksbergenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry. Samen voetbal kijken in de stad dan?
ik ga vanavond niet naar Enschede toe.quote:
Ook niet voor mie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga vanavond niet naar Enschede toe.
ik moet er morgen weer vroeg uit
levensgevaarlijk die ventquote:
vanavond nietquote:
Vooruit danquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanavond niet
ik hoop dat twente d'r een paar in prikt. dan kan ik met een gerust hart op tijd naar bed
ja, dat wordt stuiteren in bedquote:
Kwalitatief is Schalke ook wel wat beter hequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgetroefd op instelling/mentaliteit, voorlopig...
niks mee te maken, je wordt gewoon afgebluft nu!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kwalitatief is Schalke ook wel wat beter he
Kijk een keer naar het verschil tussen hoe Twente de eerste 15 min speelde, en hoe ze nu spelen. Een wereld van verschil..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgetroefd op instelling/mentaliteit, voorlopig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |