quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn collega heeft gisteren bekend gemaakt dat ze zwanger is. Ze is net zo'n type als ik dus we zitten nu de hele tijd tussendoor te bedenken wat voor monster het gaat worden, whehehehe.
Erbij zeggende dat het een kutgrapje was he, want zwangeren kunnen soms wat over-emotioneel, mallotig en idioot reagerenvroeg ik aan haar "is het van je echtgenoot?"
![]()
Bwhehehehehe![]()
Dus nu hopen we op een neger over een aantal maanden hehehehequote:
Je had toch allang gelakt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Kutzon. Dan wil ik weer lakken.. Nog 5 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had toch allang gelakt?Ik heb zondag gelaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren er weer afgehaald
Maar ik wil gewoon weer doorlakken want nakend is kut.
En whihiihihihi dark side omomnom![]()
Ze zijn wel tofIk heb ze gisteren laten liggen... maar heb er vandaag alleen al 4x spijt over gehad
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Over 2 weken is die spijt weer over en ben je het vergeten, zo werkt dat toch eigenlijk stiekem altijd met die dingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zondag gelaktEn gisteren er weer afgehaald
Maar ik wil gewoon weer doorlakken want nakend is kut.
En whihiihihihi dark side omomnom![]()
Ze zijn wel tofIk heb ze gisteren laten liggen... maar heb er vandaag alleen al 4x spijt over gehad
Ik heb vorige keer toen ik bij Bubseltje besteld had die Fairy Dust besteld, viel me inderdaad op dat die van Catrice er hetzelfde uit zagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Priem, van degene die jij tof vind. Flakies heb je vast al, en als je Fairy Dust hebt dan is die holo glitter ook niet echt nodig. Van de andere 3 lijken er twee superveel op elkaar, dus eigenlijk hoef je er sowieso dan maar 2.
Ik vind 5 en 6 teveel op elkaar lijken op de nagel (over andere kleuren heen) om ze allebei te hebben. En heb al iets dat vergelijkt met 1, maar dan van Essence.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer toen ik bij Bubseltje besteld had die Fairy Dust besteld, viel me inderdaad op dat die van Catrice er hetzelfde uit zag
Ik heb er 4, de nummers:
06: godfather of pearl
07: holo qué tal
05: return of space cowboy
01: no smoke without fire
En allemaal met van dat anti-diefstal stickerspul erop én helemaal vast/dicht getaped, want het was een pauperbuurt waar die Kruidvat zat
Lenen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriendin van broer vraagt of ze een hamsterkooi mogen lenen. Ze hebben al 2 konijnen en 2 katten in een flatje, ben benieuwd
Ik heb fairy dust niet. Wel hello holo dinges van essence (is grovere glitter hoorde ik van bubsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Priem, van degene die jij tof vind. Flakies heb je vast al, en als je Fairy Dust hebt dan is die holo glitter ook niet echt nodig. Van de andere 3 lijken er twee superveel op elkaar, dus eigenlijk hoef je er sowieso dan maar 2.
Keigoed !! Wel volhouden hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Over 2 weken is die spijt weer over en ben je het vergeten, zo werkt dat toch eigenlijk stiekem altijd met die dingen
Ik heb nog niet zoveel dus vond het wel een mooie prijs voor wat lakjes waardoor ik andere kleurtjes die ik heb kan opvrolijken
En ik heb al bijna anderhalve week niet meer nagels gebeten
Daarom lijken 5 en 6 dus zoveel op elkaar, geen van die lakjes dekt zelfstandig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Jezus, wat is die 05 kleurloos zeg
Ik heb daar net het tape-mixseltje vanaf kunnen halen, maar er komt practisch geen kleur vanaf ookal lijkt het in het flesje echt wel kleur te hebben![]()
Nou ja, prima, doe ik die andere wel cadeau aan iemand ofzo![]()
En sjongejonge, ik klik maar snel het dieettopic weg, da's duidelijk niks voor mij
Too much hungry women over there
ik heb 't door jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom lijken 5 en 6 dus zoveel op elkaar, geen van die lakjes dekt zelfstandig.
Ja maar die blauwe en die layer blauwe zijn dus bijna hetzelfde. Want het zijn allemaal layer-lakjes en die zijn qua shimmer echt vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb fairy dust niet. Wel hello holo dinges van essence (is grovere glitter hoorde ik van bubs). Flakies heb ik (nfu oh); maar er zijn er 3 die ik tof vind... Die blauwe; die layer blauwe duochrome en die blauw/paarse duochrome. Die vooral erg tof zijn over zwart.
Maar no-buy. En als ik dit doe; dan neem ik mijn eigen no-buy niet serieus dus ik doe het nietWhaaaaa
[..]
Keigoed !! Wel volhouden he![]()
And so it begins..............
HALLO IK BEN IEMANDquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb daar net het tape-mixseltje vanaf kunnen halen, maar er komt practisch geen kleur vanaf ookal lijkt het in het flesje echt wel kleur te hebben![]()
En sjongejonge, ik klik maar snel het dieettopic weg, da's duidelijk niks voor mij
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola chica!quote:
Prima, neem hem wel voor je mee zaterdag, dan moet een mede-Braboër hem maar aan je gevenquote:
Ik heb er 12 gekocht en maar 4 voor mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er 4 gekocht.Maar dat valt nog best mee, vergeleken met veel mensen hier.
Check, ik neem hem wel mee, zie Priemke toch volgende weekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Prima, neem hem wel voor je mee zaterdag, dan moet een mede-Braboër hem maar aan je geven
WHAAA ECHT?? Ik bedoel.. whaaaaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Prima, neem hem wel voor je mee zaterdag, dan moet een mede-Braboër hem maar aan je geven
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Check, ik neem hem wel mee, zie Priemke toch volgende week![]()
wil je ook dat lakje, of vond je mijn dieet-topic opmerking humor?quote:
Ja, dat las ik ergensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lindy babeJij krijgt zaterdag bm plate 10 van skjoe mee voor me
Mag ik even van haar lenen
Gij teruglezert gijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ergensIk neem het voor je mee
Goed bezig! Ik 3 van de Million Styles en 1 van de vaste collectie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 12 gekocht en maar 4 voor mezelf![]()
Ik heb net Atena gelakt holoooo
2 euro jonguhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WHAAA ECHT?? Ik bedoel.. whaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup true thatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 euro jonguhjij bent goedkoop blij te maken
quote:
Priem den goedkopen faalhoerquote:
hehehe, klinkt als een nuttigen dagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik heb de hele dag in mijn nest gelegen en ondertussen een beetje mee gelezen...
Oh nee, is geen falen, want je koopt het natuurlijk zelf nietquote:
Met lakje zoals die maak je me wel blij jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh nee, is geen falen, want je koopt het natuurlijk zelf niet
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! Nu nog een kort liedje vinden![]()
Ik vind deze wel ideaal
Goeien schuifel
Even een dagje (zo na de vakantie en hyperdepiepweek/weken enzo) of weer een dip-periode?quote:
Trouwtopic aan het teruglezen??quote:
Zeker goeie besteding danquote:
Ik gok op het laatste... merkt het sinds een paar dagen weer..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even een dagje (zo na de vakantie en hyperdepiepweek/weken enzo) of weer een dip-periode?
Ik word vaak ook heel erg blij van cheap ass dingen, zoals shoppen bij de Action ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met lakje zoals die maak je me wel blij jaOok al is het maar 2 euro
Net als die CA holo's van maar nen euro ofzo
![]()
10 afleveringen grey's anatomy gekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwtopic aan het teruglezen??![]()
[..]
Zeker goeie besteding danHad ook een offday maar moest werken
![]()
quote:
Haha nee ik wilde 'm ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wil je ook dat lakje, of vond je mijn dieet-topic opmerking humor?
Ik word ook altijd heel blij van de actionquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik word vaak ook heel erg blij van cheap ass dingen, zoals shoppen bij de Action ofzo![]()
Stoffen deurstoppers (van die soort zakken) voor 2,29 per stuk jonguh!!!!
Dan loop ik echt zo die deur uit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je ook echt doen als je er zin in hebt; anders is het 1 grote lastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
10 afleveringen grey's anatomy gekeken
Ik had eigenlijk de swapkoffer uit moeten zoeken, maar daar had ik heen puf voor
Aw zal volgende week wat extra squeezen om je op te vrolijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste... merkt het sinds een paar dagen weer..
Maar: komt weer goed na een week of 1,5
Zekers!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste... merkt het sinds een paar dagen weer..
Maar: komt weer goed na een week of 1,5
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee ik wilde 'm ook. Maar Priem mag 'm hebben
.
Ben jij er zaterdag bij? Neem ik die andere wel voor je meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee ik wilde 'm ook. Maar Priem mag 'm hebben
.
Je bent liefquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet je ook echt doen als je er zin in hebt; anders is het 1 grote last
[..]
Aw zal volgende week wat extra squeezen om je op te vrolijken![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
lief
![]()
He geef mij eens je rekeningnummer voor dat lakje jongueh![]()
![]()
Ja, komt goed zaterdagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers!
En zaterdag zoberzo lol hebben
Ik heb er in ieder geval zin in!![]()
Och gek mens dat hoeft nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdag bij? Neem ik die andere wel voor je mee
(ik draag deze toch niet denk ik)
Ohhhh kun je hem trouwens ook aan Lin meegeven? Maak ik van Lin mijn persoonlijk pakezeltjequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was vandaag heul niet lief, de halve dag mensen lopen afblaffen alsof ik een boze schooljuffrouw was maar goed, was even voor de goede zaak
Meneer is thuis, dus wij gaan lekker eten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhh kun je hem trouwens ook aan Lin meegeven? Maak ik van Lin mijn persoonlijk pakezeltje
Nog meer die ik van mensen moet hebben? Lin draagt het wel![]()
![]()
Eet-ze!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was vandaag heul niet lief, de halve dag mensen lopen afblaffen alsof ik een boze schooljuffrouw was maar goed, was even voor de goede zaak
Meneer is thuis, dus wij gaan lekker eten
Was ik al van planquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohhhh kun je hem trouwens ook aan Lin meegeven? Maak ik van Lin mijn persoonlijk pakezeltje
Nog meer die ik van mensen moet hebben? Lin draagt het wel![]()
![]()
Sweeeeetquote:
Ohja!! Ik heb er hier ook nog een voor jou staan he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SweeeeetNeem ik jou lakje vlg week ook wel mee; ligt hier ook nog maar een aantal maanden
OWJAH !!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Ik heb er hier ook nog een voor jou staan he?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OWJAH !!!Omg allemaal nieuwen lakjes
3de la; 5de rij; 2de van links.quote:
Niet alle holo's blijven slecht zitten toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, want ik ga morgen niet weer lakken
Oooooo... ik moet die ook eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef Debsterr het volgende:
Stomme zielige jankaflevering van Private Practice
Spees heeft al heel snel tipwear met gewone lakjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet alle holo's blijven slecht zitten toch?
Jongee, beneden staat een halve plank van de kast in de huiskamer vol met untriedsquote:
Vaak wel, en ik heb dus geen zin om het uit te proberen en donderdag met lelijke lak te lopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet alle holo's blijven slecht zitten toch?
1 stom ding.. in 1 van de afleveringen zit een personage uit Grey's, maar niet als cross over..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooo... ik moet die ook eens gaan kijkenZie altijd maar flarden.. maar mag niet op tv kijken; want cif vindt addison niet tof. Dus dan moet ik standaard zappen
Zelfs als ik wrapquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spees heeft al heel snel tipwear met gewone lakjes.
Wie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 stom ding.. in 1 van de afleveringen zit een personage uit Grey's, maar niet als cross over..
Als een compleet andere rol?? Nee dat hoort nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 stom ding.. in 1 van de afleveringen zit een personage uit Grey's, maar niet als cross over..
WAAROM VRAAG JE HET DANquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jongee, beneden staat een halve plank van de kast in de huiskamer vol met untrieds![]()
IK doe wel een w7 ofzo
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik een wijf kutpuber ben
Whiej!quote:Status van je STEVE MADDEN bestelling:
Je bestelling is verzonden op 13/03/2012
quote:
Nee daar zal ik geen spijt van hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee priem wanneer trouw je?
Dan ga ik een meet geven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee daar zal ik geen spijt van hebbenpretty sure mijn bruiloft zal toffer zijn dan jouw meet
![]()
![]()
April! En ze heeft een fucking kind gekregen die ze afstaat ter adoptie!quote:
en dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee priem wanneer trouw je?
Dan ga ik een meet geven![]()
![]()
Nee ze probeert me te trollen door weer een meet te geven waar ík niet bij kan zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan?
Net alsof het halve topic is uitgenodigd op priems bruiloft![]()
Maar ze is niet april bij PP ??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
April! En ze heeft een fucking kind gekregen die ze afstaat ter adoptie!
oh. Dat mag ze toch niet van d'r moederquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ze probeert me te trollen door weer een meet te geven waar ík niet bij kan zijn
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Dat mag ze toch niet van d'r moeder
Dat is stomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
April! En ze heeft een fucking kind gekregen die ze afstaat ter adoptie!
Noeeezzz is so so wrongquote:
Dat zijn dingen waar je idd niet naar moet kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Interessant. Ik heb 500kcal aan chips op![]()
Reminder: Niet meer op chips naar ingrediëntenlijst en voedingsrichtlijnen kijken.
Tsja het is pas seizoen 2 van PP en volgens mij is April er pas in 6 of 7 van GA bijgekomen, toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeezzz is so so wrong
Wat jammer; want dat is net heel het punt van PP... aftakking van grey
Ja, pas laat iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja het is pas seizoen 2 van PP en volgens mij is April er pas in 6 of 7 van GA bijgekomen, toch?
Ik dacht 6 idd... Ja dan was ze dus eerst bij PP.. Verklaart het wel. Maar 'hoort' nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja het is pas seizoen 2 van PP en volgens mij is April er pas in 6 of 7 van GA bijgekomen, toch?
ja, hoi, wil je het per gram of per zak weten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar je idd niet naar moet kijken
Ik weet al die dingen helaas uit mijn hoofd
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar je idd niet naar moet kijken
Ik weet al die dingen helaas uit mijn hoofd
Autistjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoi, wil je het per gram of per zak weten?
Dat jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, hoi, wil je het per gram of per zak weten?
Doe jij eens goed voor jezelf zorgen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ook niet zo gek dat mijn tong en armen alweer 2 dagen aan het tintelen zijn; met mijn eten die ik vorige week telkens vergat
Doe eens goed voor jezelf zorgen jijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ook niet zo gek dat mijn tong en armen alweer 2 dagen aan het tintelen zijn; met mijn eten die ik vorige week telkens vergat
Vandaag was het smits feestnummer sweet paprikaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ja
Noem een voedingsmiddel en ik weet het
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe jij eens goed voor jezelf zorgen!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vandaag was het smits feestnummer sweet paprika
Bwhehehehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
priem wil nog ff snel dood voor ze trouwt
oh wacht, dit is niet meer het priem opnaai topic....
voor 540 kcal vrat ik liever mijn rijstkipgroenteschotel van daarnetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dat zal rond de 540 per 100 gr liggen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja i know... maar ik besef het altijd weer als die klachten weer terugkomen.. Pop ik wat extra pilletjes naar binnen om te compenseren![]()
![]()
Ik doe mijn bestHet is al heel wat dat ik tegenwoordig met die ontbijtdrinkzooi aan de gang ben.
Vroeger at ik de hele dag niks tot 's avondsIk leefde op koffie en cola
geen wonder dat je geen tieten hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja i know... maar ik besef het altijd weer als die klachten weer terugkomen.. Pop ik wat extra pilletjes naar binnen om te compenseren![]()
![]()
Ik doe mijn bestHet is al heel wat dat ik tegenwoordig met die ontbijtdrinkzooi aan de gang ben.
Vroeger at ik de hele dag niks tot 's avondsIk leefde op koffie en cola
Kan het ook tieten laten afnemen? Dan ga ik NU koffie leren drinkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je geen tieten hebt
(cafeine schijnt borstgroei te remmen...)
Hoe bedoel je hoe dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoe dan?
Ik kan heel niet functioneren zonder ontbijt. Maar een normaal eetritme zou wel goed zijn denk ik idd. Alleen hoe doe je dat als je steeds je eten vergeet.
Juh I KNOWquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je geen tieten hebt
(cafeine schijnt borstgroei te remmen...)
Ik had lekker 2 bammen met light roomkaas, kipfilet, plakje kaas, komkommer en gekookt eiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor 540 kcal vrat ik liever mijn rijstkipgroenteschotel van daarnet
Ik heb dan echt teveel honger, krijg trilhandjes en zie zwarte vlekken als ik opsta enzo. Ik functioneer echt niet zonder ontbijt. Lunch kan ik soms dan wel weer overslaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hoe dan?Gewoon.. niks eten... 's middags kreeg ik wat honger; maar was toch bezig met werken; dus uiteindelijk vergat ik dat ik honger had
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh en stop de persen, ik drink nu een mok thee
thee om lekker te kunnen poepen van zonnatura
ik weet niet of het ook die kant op werkt! Maar jij doet toch ook altijd een beetje cola in je bacardi?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan het ook tieten laten afnemen? Dan ga ik NU koffie leren drinken
Jij met je poep-issuesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh en stop de persen, ik drink nu een mok thee
thee om lekker te kunnen poepen van zonnatura
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of het ook die kant op werkt! Maar jij doet toch ook altijd een beetje cola in je bacardi?
Ben jij 80 in de omvang?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh, ik moet veranderd in de spreadsheet. Bh maat 80B gekocht vandaag.
(dat ik m'n 80A ook nog wel pas interesseert niet, 80B is vanaf nu mijn cupmaat!)
kus op je bolletjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
Thee. Ik ga zo een goed boek zoeken denk ik, en met thee naar bed. Voel me buh.
't is nogal een boom hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben jij 80 in de omvang?had ik niet gedacht van de fotos
Hang precies tussen 75 en 80 in. De laatste keer dat ik het heb gemeten iig. Grote ribbenkas ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben jij 80 in de omvang?had ik niet gedacht van de fotos
Had je dan nooit last van trillen van de cafeīne omdat je nog niets gegeten had?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh I KNOWMaar ja zijn nu toch al zo klein; dat ik maar gewoon doorga met koffie dringen. Veel minder kan het er niet meer op worden
Sounds like a planquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
Thee. Ik ga zo een goed boek zoeken denk ik, en met thee naar bed. Voel me buh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trillen komt als ik zo'n 10 bakken wegwerk en ik begin te hyperen van de koffiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had je dan nooit last van trillen van de cafeīne omdat je nog niets gegeten had?
Volgens mij zou ik de hele dag eten als ik op kantoor zou werken
Erm een heel slektequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sounds like a planZonder de thee dan
Ga ook wat lekker lezen; ben ook nog steeds in chaggo bui
![]()
Welk boek lees je momenteel?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm een heel slekteiets van een meiske dat model wordt, zo'n omnibus
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en het punt was: cup B!!
Omvang is wel relevant jonge! Mijn tieten zouden met een 80 omvang ook C/D zijn dus daar zit heulemaal niet veel verschil inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Bwehe, welles.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omvang is wel relevant jonge! Mijn tieten zouden met een 80 omvang ook C/D zijn dus daar zit heulemaal niet veel verschil in
Waarschijnlijk langerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop niet dat de poepthee een incubatietijd van drie uur heeft trouwens
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil mijn 80D weer terug
mijn 90E's lubberen al
Yeuy!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Welke bij de B's bambi![]()
I will show you around in boobyville
Ik had vroeger een C though !!!!
Nu flubbert ie behoorlijk (hij ligt wel nog in de kast)
Supergoed!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 90E's lubberen al
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 90E's lubberen al
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yeuy!
Dat is al die cafeine, daardoor heb je nu geen C meer.
Och, zo wil ik weer 68 wegen. Gaat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil weer 58 kilo wegen![]()
Never gonna happen
nee geen 58, je bent nu een vrouw he. 68 is laag zatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Never gonna happen
Dat kan er natuurlijk ook iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar nee want toen dronk ik heul nog niet veel koffie
Toen woog ik wel 10 kilo meer dan nu
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Never gonna happen
Doe even realistischquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Never gonna happen
da's veel te laag, je bent geen pubert meer!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, zo wil ik weer 68 wegen. Gaat hem ook niet worden.
Toen was ik ook heul al 19quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee geen 58, je bent nu een vrouw he. 68 is laag zat
Oh ja, ik ga 58 ook niet nastreven hoorquote:
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel![]()
* SpaceInvaders stopt chocola in mond
Ik weeg nu 73 ā 74, maar 2 jaar geleden nog 68. Toen was mijn buik nog zooo mooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's veel te laag, je bent geen pubert meer!
jamaar je krijgt ook al borstjes enzo. Dat hoort er bij, die rondigen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weeg nu 73 Ã 74, maar 2 jaar geleden nog 68. Toen was mijn buik nog zooo mooi.Al vind ik m'n figuur verder wel beter nu, denk ik.
jep, zit een hele goede zaak op de nieuwe emmasingel, met veel grotere matenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef megamandy het volgende:
Ik moet echt nodig nieuwe bh's kopenheb er nu eentje gevonden waar mijn tiet maar een heel klein beetje aan de zijkant eruitpuilt
en dat was mijn duurste bh dus dat mag dan ook wel
is in Eindhoven een winkel waar ze fatsoenlijk helpen? Ben toen wel eens goed geholpen bij de Bijenkorf misschien dat ik daar nog eens moet kijken (die vrouw was toen zo enthousiast over mijn jurk met open rug en de bh die ik daar kocht dat ze mij gewoon stiekem 3 strings van Marlies Dekkers meegaf
![]()
![]()
)
Niiicequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef megamandy het volgende:
Ik moet echt nodig nieuwe bh's kopenheb er nu eentje gevonden waar mijn tiet maar een heel klein beetje aan de zijkant eruitpuilt
en dat was mijn duurste bh dus dat mag dan ook wel
is in Eindhoven een winkel waar ze fatsoenlijk helpen? Ben toen wel eens goed geholpen bij de Bijenkorf misschien dat ik daar nog eens moet kijken (die vrouw was toen zo enthousiast over mijn jurk met open rug en de bh die ik daar kocht dat ze mij gewoon stiekem 3 strings van Marlies Dekkers meegaf
![]()
![]()
)
De rondingen ben ik ook blij mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar je krijgt ook al borstjes enzo. Dat hoort er bij, die rondigen!
Whehe, ik kwam net vertellen dat ik Atena heb gelakt en dat 'ie insane isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 12 gekocht en maar 4 voor mezelf![]()
Ik heb net Atena gelakt holoooo
Uitgelubberd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niiice
Maar geen ideeIk koop zelden bh's in de winkel... Lees: Ik bestel online
Wat ik ook moet doen binnenkort. Vandaag stak het ijzer weer in mijn tiet en mijn bandjes zijn helemaal uitgerokken (uitgerekt... uitgerookt... euh
). Ik heb nu geen enkele fatsoenlijke bh meer
I haz jealousquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, ik kwam net vertellen dat ik Atena heb gelakt en dat 'ie insane is![]()
GMTA
*teruglezen continues*
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja ik ga naar bed. Als mijn NL niet meer lukt; gaat er niks meer zinnigs uitkomen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja ik ga naar bed. Als mijn NL niet meer lukt; gaat er niks meer zinnigs uitkomen
Die is fijn? Naast de triumph bedoel je denk ik? Ben er nooit binnen geweest omdat ik toen nog genoeg passende bh's hadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, zit een hele goede zaak op de nieuwe emmasingel, met veel grotere maten
Aaah, wat kut.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die is fijn? Naast de triumph bedoel je denk ik? Ben er nooit binnen geweest omdat ik toen nog genoeg passende bh's had
Oja en ik heb mijn tentamen niet gehaaldwas net ontzettend depri omdat dit voor mij toch een "nieuw" begin moest zijn en nu baal ik ontzettend. Ze vroegen dingen die helemaal niet in mijn samenvatting stonden of in de begrippenlijst van het boek zelf
weet nu echt ven niet hoe ik dan WEL moet leren.
Maar nu heb ik een dikke Brit op mij en dat helpt wel een beetje
ik vond het wel ee fijne zaak ja. Veel keuze ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die is fijn? Naast de triumph bedoel je denk ik? Ben er nooit binnen geweest omdat ik toen nog genoeg passende bh's had
Oja en ik heb mijn tentamen niet gehaaldwas net ontzettend depri omdat dit voor mij toch een "nieuw" begin moest zijn en nu baal ik ontzettend. Ze vroegen dingen die helemaal niet in mijn samenvatting stonden of in de begrippenlijst van het boek zelf
Ah balen zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan ga ik daar morgen of donderdag even langsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het wel ee fijne zaak ja. Veel keuze ook.
Geef brammetje een kroeltje van me
Naja het zal heus wel ergens staan maar dat kwam op mij dan niet echt belangrijk over denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Mandy, klote johkun je met iemand praten die je hiermee kan helpen ofzo? Toch raar als ze allemaal shizzle vragen die niet in je boek staat
Toch baggerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja het zal heus wel ergens staan maar dat kwam op mij dan niet echt belangrijk over denk ik
Ja, maar ik ga mij morgen gewoon opnieuw opgeven en dan kan ik weer opgaan over twee wekenquote:
Dat is wel fijn, klote zeg dat het niet goed ging zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga mij morgen gewoon opnieuw opgeven en dan kan ik weer opgaan over twee weken
Hehehehehe, faal!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
jeuj braziliaanse tracking, kan ik toch nie lezen niej![]()
Google translate levert ook niks nuttigs op
Het duidt niet wanneer de situatie zich, maar wanneer de gegevens door het systeem ontvangen, behalve in het geval van Sedex 10 en Sedex Tegenwoordig is hij de feitelijke aflevering.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehehe, faal!
Waarom levert google je geen nuttigen antwoorden op? Portugees kunnen ze toch wel vertalen?
Geen idee wat Sedex is, maar klinkt als zijnde een niet handig ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het duidt niet wanneer de situatie zich, maar wanneer de gegevens door het systeem ontvangen, behalve in het geval van Sedex 10 en Sedex Tegenwoordig is hij de feitelijke aflevering.
![]()
Mja ik weet niet. Heb net al mijn fouten ingezien maar dat waren allemaal ook vragen waarvan ik twijfelde of totaal geen idee had.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, klote zeg dat het niet goed ging zeg...
Kun je nog overleggen over de inhoud met iemand ofzo?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOOO ze heeft polishes op het douaneding gezet
Op mijn hollands stond op 'OPI holland collection polishes'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOOO ze heeft polishes op het douaneding gezet
Tentamens waarin ze namen of jaartallen ofzo vragen vond ik altijd zo stom, ik leer associatief, dus niet precies het jaartal, dat boeit me niet, enzo enzo enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Heb net al mijn fouten ingezien maar dat waren allemaal ook vragen waarvan ik twijfelde of totaal geen idee had.
En er werd ook wel heel precies op namen gevraagd, dat moet ik de volgende keer dus sowieso beter leren. Wat Freud of Darwin en Piaget heeft gedaan dat blijft wel makkelijk bij maar ene Valentine of een Russische naam iets van volkotsj ofzo
Dat zei mij allemaal niet echt iets en het antwoord viel dan ook niet af te leiden.
Ohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op mijn hollands stond op 'OPI holland collection polishes'![]()
![]()
Dat ze er echt zo opzetten "OPI - very pricy stuff!!! Package filled with only expensive goods, lots of them"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Fijn als de douane het wilt controleren. Heb dat eens op tv gezien die googlen gewoon de prijs in NL om het BTW vast te stellenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ja, echt... stupid people...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ze er echt zo opzetten "OPI - very pricy stuff!!! Package filled with only expensive goods, lots of them"
Was de Inleiding dus zat echt alles bij elkaar, 16 hoofdstukken met verschillende onderwerpenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tentamens waarin ze namen of jaartallen ofzo vragen vond ik altijd zo stom, ik leer associatief, dus niet precies het jaartal, dat boeit me niet, enzo enzo enzo![]()
Die Rus, was dat niet Luria? Of zit je nu bij ontwikkelingspsychologie?
Je ne sais pas...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen ze mn pakje er dan uithalen puur omdat er 'polishes' op staat? Niet om de waarde, want ze zei dat ze die laag heeft gehouden
Jottem, weer een stresspakketquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog meer om me druk over te maken![]()
Oh, onze grote vriend http://nl.wikipedia.org/wiki/Lev_Vygotskiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was de Inleiding dus zat echt alles bij elkaar, 16 hoofdstukken met verschillende onderwerpenMaar dat was geen Luria het eindigde echt op iets van otsj. Heb nu even geen zin om het boek erbij te pakken om het op te zoeken.
WHOOPsedaisyquote:
Vygotski, die heb ik ook een keer ergens voorbij zien komen... op de Pabo geloof ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, onze grote vriend http://nl.wikipedia.org/wiki/Lev_Vygotski
Laatste boek/schrijfsel is uit 1934 dus die ouwe graftak moet zijn bakkus gewoon eens even goed gaan houwen
Ja die! Herkende die naam echt nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, onze grote vriend http://nl.wikipedia.org/wiki/Lev_Vygotski
Laatste boek/schrijfsel is uit 1934 dus die ouwe graftak moet zijn bakkus gewoon eens even goed gaan houwen
Quoted voor over 5 dagenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Ik ga me pas over 3 weken druk maken want brazilië
Whut, die mensen doen er al 5 dagen over om mijn pakketje naar het vliegveld te brengen jonge, door de junglequote:
Ik leg een wedje met je, dat je niet 3 weken je mond hier over kan houden hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, die mensen doen er al 5 dagen over om mijn pakketje naar het vliegveld te brengen jonge, door de jungle![]()
Ja, die is redelijk algemeen wel. Maar goed, als je die fase gehad hebt wordt het pas leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vygotski, die heb ik ook een keer ergens voorbij zien komen... op de Pabo geloof ik...
Ik zie net dat hij in '34 overleden is, dus dat het vrij logisch is dat zijn "nieuwste" werk uit dat jaar stamt, whehehehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die! Herkende die naam echt niet
vertelquote:
Mag ik wel zeggen dat ik HOOP dat hij komt, niet stressgedoe?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik leg een wedje met je, dat je niet 3 weken je mond hier over kan houden hier
Voor een broodje bij de subway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die zijn lekker beetje aan het dansen, neuken, drankje doen, neuken, beetje slapen, neuken, beetje eten, neuken, beetje slapen, neuken, weer beetje eten, neuken en dan pakje op de post doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, die mensen doen er al 5 dagen over om mijn pakketje naar het vliegveld te brengen jonge, door de jungle![]()
Ooh ik heb de vraag gevonden (mijn leerboek staat op google books dus ik heb zijn naam in het boek gegoogledquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, die is redelijk algemeen wel. Maar goed, als je die fase gehad hebt wordt het pas leuk
Toepassen en snappen of proberen te snappen waarom ze iets dachten/denken, i.p.v. alleen de feitjes erover.
Ik ben zelf Luria-fan![]()
Jammer dat zoveel informatie van zijn kant weg gemieterd is door het hele koude oorlog verhaal en WO2 enzo.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Mochten jullie nog een leuke troll in draw something willen:Dat soort dingen zijn ook het leukste in die hele appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzintekeningen en dan pas op het allerlaatst het woord tekenen![]()
VOORAL VEEL BLOED, omdat het kan
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Mochten jullie nog een leuke troll in draw something willen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijken wassen!![]()
Of ze maken van de Braziliaanse Reaal gewoon euro's... scheelt bijna niksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Fijn als de douane het wilt controleren. Heb dat eens op tv gezien die googlen gewoon de prijs in NL om het BTW vast te stellen119% = 13,95 dus dan is dan ¤2,22 per flesje
Mochten jullie nog een leuke troll in draw something willen:Wheheheh die is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antwoord: Who gives a crap!?!?!?!? De meeste ouders en leerkrachten zijn toch retarded dus dan boeit dat allemaal helemaal niet jonguh!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik heb de vraag gevonden (mijn leerboek staat op google books dus ik heb zijn naam in het boek gegoogled) De vraag was volgens wie vormen de ouders en leerkrachten de steigers van kennis opbouwen bij kinderen? En dan vier namen, Freud, Piaget, Vygotski of ....
Toen heb ik maar Piaget gegokt en nu lees ik net dat die zoiets helemaal niet dacht
Nope!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik wel zeggen dat ik HOOP dat hij komt, niet stressgedoe?
Slimme BBQ-kipquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Antwoord: Who gives a crap!?!?!?!? De meeste ouders en leerkrachten zijn toch retarded dus dan boeit dat allemaal helemaal niet jonguh!!!
Zou mijn antwoord zijn op een off-day zoals vandaag![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar ik gok op Vygotski
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Of ze maken van de Braziliaanse Reaal gewoon euro's... scheelt bijna niks
Kans van 1 op 2 en ik zie Freud dat niet zeggen, dus dan bleef Vygotski overquote:
Mijn Dr. Martens gaan terug naar meneer/mevrouw weh-kamp (streepje zodat er niet weer zo'n lompe URL van gemaakt wordt).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mandy, wel fijn dat je snel weer opnieuw kunt dan, dat valt me mee!
Ik heb net mijn schoenen besteld, 2 maten groter, bij een andere winkel. Topvintage heeft ze voorlopig niet op voorraaden ik wil DEZE!
Sociale (en dat is in het Engelsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kans van 1 op 2 en ik zie Freud dat niet zeggen, dus dan bleef Vygotski over![]()
Welke vakken ga je hierna volgen?
die links zijn echt irritant he! ook met bolquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn Dr. Martens gaan terug naar meneer/mevrouw weh-kamp (streepje zodat er niet weer zo'n lompe URL van gemaakt wordt).
Ik heb er nu 4 keer op gestaan en het is echt veel te hoog voor mij, dus ze moeten terug, helaasch.
Jammer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn Dr. Martens gaan terug naar meneer/mevrouw weh-kamp (streepje zodat er niet weer zo'n lompe URL van gemaakt wordt).
Ik heb er nu 4 keer op gestaan en het is echt veel te hoog voor mij, dus ze moeten terug, helaasch.
Ja en swatches postenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als hij binnen 3 weken binnenkomt, mag ik er dan wel over praten?
Zodra hij binnen is mag je vertellen of je douane moest betalen of niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Jullie zijn heul lindy nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zodra hij binnen is mag je vertellen of je douane moest betalen of niet.
Leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sociale (en dat is in het Engels) en Klinische deel 1
Daar heb ik wel zin in omdat ik waarschijnlijk ook de klinische kant op ga.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn heul lindy niet
Ja, dan wel uiteraardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neh, ga ze echt niet dragen, daar zijn ze echt te hoog voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, mijn oor doet het opeens weer!
[..]
Jammer.Vind ze wel supergaaf, maar als je ze dan toch niet draagt is het zonde van het geld.
Vond het wel grappig, mijn tante heeft jaren op neurologie gewerkt als verpleegkundige, toen is ze nachthoofd geworden en moest ze een management opleiding volgen daarvoor. Die functie zou weggaan en nu is ze dus aan het leren voor PA. En hierna wilt ze echt niet meer leren. Maar laatst moest ze stage lopen op de paaz en terwijl ze dat nooit leuk vond ging dat toen ook wel kriebelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk
Toch kriebelt het bij mij nog steeds hoor, psychologie studeren, in combi met wat ik nu doe is dat echt heel leuk endezo.
Maar komende tijd eerst andere prioriteiten enzo
Mocht je hulp nodig hebben, ik heb een aantal klinisch neuropsychologen, GZ-psychologen en ontwikkelingspsychologen in mijn dichtbije omgeving
En zelf ben ik ook niet geheel blanco
En het is gewoon leuk
Jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh, ga ze echt niet dragen, daar zijn ze echt te hoog voor.
En als ik ze aan heb kan ik niet door de woonkamer lopen want we hebben een grenen vloer (zacht hout) dus dan krijg je overal putten door de hak.
Dat bij elkaar betekent voor mij: TOEDELEDOKIE!![]()
Jammer maar helaas.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
Zo, bedje toe!
Nog meer greys kijken
Tot morgen
Ow, dat lijkt me wel heel erg leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, mijn tante heeft jaren op neurologie gewerkt als verpleegkundige, toen is ze nachthoofd geworden en moest ze een management opleiding volgen daarvoor. Die functie zou weggaan en nu is ze dus aan het leren voor PA. En hierna wilt ze echt niet meer leren. Maar laatst moest ze stage lopen op de paaz en terwijl ze dat nooit leuk vond ging dat toen ook wel kriebelen
Waar ik trouwens stage heb gelopen was de vrouw van Theo Maassen 1 van de 2 GZ-psychologen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
Zo, bedje toe!
Nog meer greys kijken
Tot morgen
Jammer.. Maar nouja, je hebt het geprobeerd enzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat houdt toegepaste psychologie precies in dan? En doet hij dat ook bij de OU of elders?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Mijnhad die vraag van Vygotski ook fout
Had het aan hem gevraagd wat hij beantwoord zou hebben (hij studeert toegepaste psychologie
). Mhuahaha nu voel ik mij alweer iets beter
erg he
Ja precies, anders zou ik ook wel spijt hebben gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jammer.. Maar nouja, je hebt het geprobeerd enzo![]()
Mijn mooien lakjen staat echt heel leuk met de achtergebleven plaktroep van allerlei afbind-troep die over mijn infuus-gaten zat
Is gewoon de hbo variant van psychologie, hij zegt dat mensen van de uni theorieën maken en zij voeren ze uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat houdt toegepaste psychologie precies in dan? En doet hij dat ook bij de OU of elders?
Dat ken ik, dat je het dan probeert en het werkt niet, dan is het ook goed zo zeg maarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies, anders zou ik ook wel spijt hebben gehad.
Hehehehe, charmante combi wat je beschrijft
Maar het gaat dus beter nu na de OK begreep ik?
Oh die opleiding, tsja, er zijn mensen fan van en mensen niet zo gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is gewoon de hbo variant van psychologie, hij zegt dat mensen van de uni theorieën maken en zij voeren ze uitIn mijn opzicht leert hij veel te breed en te oppervlakkig over alles
Maar die opleiding bestaat ook pas 5 jaar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo hard om lachen
en van mij....quote:
Denk het, hij is nu met de scriptie bezig. Zelf wil ik ook vrijwilligerswerk/stage gaan lopen bij een aantal bedrijven waar ik toch met mensen in contact kom die psychisch niet 100% zijn. Misschien eens beginnen bij Het leger des heils ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh die opleiding, tsja, er zijn mensen fan van en mensen niet zo gecharmeerd van.
Ik weet het niet echt, maar zie niet echt voordelen in een HBO-variant.
En volgens mij is het nu sowieso al lastig om met je WO psychologie een baan te vinden, laat staan met HBO psychologie, toch?
Schuursponsen in de zit van plakspul weghalen? Wat heeeel erg goed werkt is of olie, of de eeltschuurblokjes van Kruidvat merkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat ken ik, dat je het dan probeert en het werkt niet, dan is het ook goed zo zeg maar
En jah, het ziet er ook echt heel leuk uit.. Morgenochtend maar ff schuursponsen. Blijven alleen de blauwe plekken nog over, maarja![]()
En jah, gaat wel beter, wel nog buikpijn en een beetje wazig ofzo.. Maar vloeien is bijna weg al
ennuhm, is het handig om nog iets carpoolerigs te doen voor zaterdag?
Wat slecht zeg, maar ik moest ook lachenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo hard om lachen
Tsja, lastig is dat. Ik hoop zelf wel dat over een tijdje de markt weer wat gaat aantrekken en er op dat vlak weer wat meer "leuke" banen komen. Maar goed, dat weet niemand natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk het, hij is nu met de scriptie bezig. Zelf wil ik ook vrijwilligerswerk/stage gaan lopen bij een aantal bedrijven waar ik toch met mensen in contact kom die psychisch niet 100% zijn. Misschien eens beginnen bij Het leger des heils ofzoOf we hebben hier in de buurt een opvanghuis voor "thuislozen" in de middag. Dat ik tenminste iets op mijn cv kan zetten als ik als 100 jarige ga solliciteren naast "Verkoopmedewerkster Sacha"
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef BGTes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wil je me afschieten als ik er over een jaar of 30/40 ook zo bij ga zitten
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh kijk, dat is beter als een schuurspons jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schuursponsen in de zit van plakspul weghalen? Wat heeeel erg goed werkt is of olie, of de eeltschuurblokjes van Kruidvat merk
Daar haal ik ook altijd (opgedroogde) verf op terpentinebasis, lijm of stucsel mee van mijn armen/benen of waar ik het ook gesmeerd heb
En ik woon niet in Den Haag he, ik woon vlakbij Dico, dus is niet handig denk ik. En zie verder meet-topic, voor mijn serh lögischer beredenerung
Ik vrees voor het ergstequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En wil je me afschieten als ik er over een jaar of 30/40 ook zo bij ga zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |