quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn collega heeft gisteren bekend gemaakt dat ze zwanger is. Ze is net zo'n type als ik dus we zitten nu de hele tijd tussendoor te bedenken wat voor monster het gaat worden, whehehehe.
Erbij zeggende dat het een kutgrapje was he, want zwangeren kunnen soms wat over-emotioneel, mallotig en idioot reagerenvroeg ik aan haar "is het van je echtgenoot?"
![]()
Bwhehehehehe![]()
Dus nu hopen we op een neger over een aantal maanden hehehehequote:
Je had toch allang gelakt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Kutzon. Dan wil ik weer lakken.. Nog 5 weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je had toch allang gelakt?Ik heb zondag gelaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren er weer afgehaald
Maar ik wil gewoon weer doorlakken want nakend is kut.
En whihiihihihi dark side omomnom![]()
Ze zijn wel tofIk heb ze gisteren laten liggen... maar heb er vandaag alleen al 4x spijt over gehad
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Over 2 weken is die spijt weer over en ben je het vergeten, zo werkt dat toch eigenlijk stiekem altijd met die dingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zondag gelaktEn gisteren er weer afgehaald
Maar ik wil gewoon weer doorlakken want nakend is kut.
En whihiihihihi dark side omomnom![]()
Ze zijn wel tofIk heb ze gisteren laten liggen... maar heb er vandaag alleen al 4x spijt over gehad
Ik heb vorige keer toen ik bij Bubseltje besteld had die Fairy Dust besteld, viel me inderdaad op dat die van Catrice er hetzelfde uit zagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Priem, van degene die jij tof vind. Flakies heb je vast al, en als je Fairy Dust hebt dan is die holo glitter ook niet echt nodig. Van de andere 3 lijken er twee superveel op elkaar, dus eigenlijk hoef je er sowieso dan maar 2.
Ik vind 5 en 6 teveel op elkaar lijken op de nagel (over andere kleuren heen) om ze allebei te hebben. En heb al iets dat vergelijkt met 1, maar dan van Essence.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer toen ik bij Bubseltje besteld had die Fairy Dust besteld, viel me inderdaad op dat die van Catrice er hetzelfde uit zag
Ik heb er 4, de nummers:
06: godfather of pearl
07: holo qué tal
05: return of space cowboy
01: no smoke without fire
En allemaal met van dat anti-diefstal stickerspul erop én helemaal vast/dicht getaped, want het was een pauperbuurt waar die Kruidvat zat
Lenen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriendin van broer vraagt of ze een hamsterkooi mogen lenen. Ze hebben al 2 konijnen en 2 katten in een flatje, ben benieuwd
Ik heb fairy dust niet. Wel hello holo dinges van essence (is grovere glitter hoorde ik van bubsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Priem, van degene die jij tof vind. Flakies heb je vast al, en als je Fairy Dust hebt dan is die holo glitter ook niet echt nodig. Van de andere 3 lijken er twee superveel op elkaar, dus eigenlijk hoef je er sowieso dan maar 2.
Keigoed !! Wel volhouden hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Over 2 weken is die spijt weer over en ben je het vergeten, zo werkt dat toch eigenlijk stiekem altijd met die dingen
Ik heb nog niet zoveel dus vond het wel een mooie prijs voor wat lakjes waardoor ik andere kleurtjes die ik heb kan opvrolijken
En ik heb al bijna anderhalve week niet meer nagels gebeten
Daarom lijken 5 en 6 dus zoveel op elkaar, geen van die lakjes dekt zelfstandig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Jezus, wat is die 05 kleurloos zeg
Ik heb daar net het tape-mixseltje vanaf kunnen halen, maar er komt practisch geen kleur vanaf ookal lijkt het in het flesje echt wel kleur te hebben![]()
Nou ja, prima, doe ik die andere wel cadeau aan iemand ofzo![]()
En sjongejonge, ik klik maar snel het dieettopic weg, da's duidelijk niks voor mij
Too much hungry women over there
ik heb 't door jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom lijken 5 en 6 dus zoveel op elkaar, geen van die lakjes dekt zelfstandig.
Ja maar die blauwe en die layer blauwe zijn dus bijna hetzelfde. Want het zijn allemaal layer-lakjes en die zijn qua shimmer echt vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb fairy dust niet. Wel hello holo dinges van essence (is grovere glitter hoorde ik van bubs). Flakies heb ik (nfu oh); maar er zijn er 3 die ik tof vind... Die blauwe; die layer blauwe duochrome en die blauw/paarse duochrome. Die vooral erg tof zijn over zwart.
Maar no-buy. En als ik dit doe; dan neem ik mijn eigen no-buy niet serieus dus ik doe het nietWhaaaaa
[..]
Keigoed !! Wel volhouden he![]()
And so it begins..............
HALLO IK BEN IEMANDquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb daar net het tape-mixseltje vanaf kunnen halen, maar er komt practisch geen kleur vanaf ookal lijkt het in het flesje echt wel kleur te hebben![]()
En sjongejonge, ik klik maar snel het dieettopic weg, da's duidelijk niks voor mij
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |