Ik vind Sjoewauwng wel origineel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef Cavalinho het volgende:
Wat Hendrik betreft, waarom niet zuidelijk Henrique er van maken? Origineler dan Jesse.
Johannes is in het Portugees João, ook weer eens wat anders, maar dat is misschien wat lastig in uitspraak voor hollanders (sjoewauwng)
quote:
Je zult versteld staan hoe makkelijk dat gaat. Ik denk dat de helft van de pubers hun naam wel verbasterd of veranderd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
En dat gaan je familie, vrienden en andere bekenden zomaar goed vinden? Ff je naam veranderen. Jongen, laat het gewoon zoals het is, niemand rekent je af op je naam.
Ik vind gewoon Hendrik ook nog wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou niet van Hendrik Jan naar Jesse gaan... Dan zou ik eerder een roepnaam nemen die uit je officiele naam komt, dus Hendri bijvoorbeeld of Rik.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jaha dat snap ik, ik had het in mijn vorige post toch ook niet meer over dat de roepnaam vastgelegd is, maar gewoon die naam als voornaam dan.
Volgens mij is toch bij het merendeel van de mensen de roepnaam hetzelfde als de eerste voornaam.
gewoon doen.. en vanaf een bepaald moment tegen iedereen zeggen dat je ****** genoemd wil worden..je roepnaam kan je zelf bepalen, je kan bijvoorbeeld een afleiding van een van je doopnamen gebruiken...heb ik ook gedaan omdat ik mijn roepnaam niet leuk vond, inmiddels weet idereen niet beter. succesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:48 schreef mrhein89 het volgende:
Hallo! Ik heb een vraag, misschien zijn er mensen die me kunnen helpen. Ik ben al een tijd heel erg ontevreden over mijn roepnaam. Mijn roepnaam is anders dan mijn doopnamen, maar de laatste wil ik dus niet wijzigen. Het gaat me echt om mijn roepnaam. Mijn doopnamen zijn Hendrik Johannes en ik vroeg me af of er mensen zijn die tips voor me hebben om hier een leuke naam uit te halen, dus geen Henk ofzoIk zat zelf meer te denken aan Jesse. Maar ik wil er wel mijn verdere leven mee doen en niet nog 20 keer wijzigen
Thanks alvast!
Vincent is echt een leuke naam!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef zapato61 het volgende:
Mijn man heeft geen officiele roepnaam
zijn namen zoals vermeld in zijn paspoort zijn:
Vincentieus Johannes Gertruda
Iedereen noemt hem Vince terwijl hij zich voorstelt met Vincent en ook overal Vincent als naam gebruikt. Dus heeft hij eigenlijk twee roepnamen.
Haha, nee gewoon als Hènrwi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |