Ik ben dik onder de 35 (nouja, "dik" is relatiefquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:59 schreef Godshand het volgende:
Probeer op het EO forum eens. Daar zijn waarschijnlijk meer getrouwde stellen onder de 35 aanwezig
Woefquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja is een jong loops teefje van 7 mensenjaren
Ik zeg toch ook niet dat er geen stellen zijn? Lesje statistiek nodig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben dik onder de 35 (nouja, "dik" is relatief) en toch getrouwd, zegt helemaal niets dus
Precies. Ik ben zelfs alweer gescheidenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben dik onder de 35 (nouja, "dik" is relatief) en toch getrouwd, zegt helemaal niets dus
Waarschijnlijk het verschil tussen huwelijkstevredenheid tussen 100% NL stellen, gemixte stellen en niet NL stellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:28 schreef Andiamo het volgende:
Cultuurverschillen onder Nederlandse koppels?
PM is dat envelopje rechts bovenin (personal message) en de reden daarvoor is dat mensen liever hun mailadres niet bekend maken dus is dit veiliger.quote:Op maandag 16 april 2012 14:16 schreef norandreva het volgende:
Nederlandse afkomst wil zeggen, dat allebei de ouders Nederlands zijn.
Turkse afkomst, wil zeggen geboren in turkije of nederland, met allebei de ouders geboren in Turkije.
Voor degenen die de vragenlijst naar hun PM gestuurd willen krijgen, wat is PM?:P Waarom niet even mailen naar mij, nora_0022@hotmail.com ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |