Maar die is lekker geblokkeerdquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar hebben ze de piratenbaai voor uitgevonden.
http://www.ikwilthepiratebay.nl/#!proxyquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Maar die is lekker geblokkeerdJe moet gewoon op google even zoeken op feuten seizoen 1 torrent en dan krijg je vanzelf wel hits
Is ook zo, maar ik had meer zin om te streamenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Daar hebben ze de piratenbaai voor uitgevonden.
"Power" staat niet op Watch The Throne, helaas. Verder luister ik niet naar FunX en had ik de laatste momenten van Feuten wel iets anders te doen dan zinnen uit de tekst te onthouden... Toch bedankt hoorquote:Op maandag 9 april 2012 00:57 schreef TheGOAT het volgende:
Dat was het wel, en als je één pagina terug gaat, daar staat het al. Ook als je éven naar de tekst luistert kun je het horen. Ook is het al een tijdje geleden vaak op de radio geweest. Een beeeetje nadenken mag wel hoor
Hoorde het wel, maar de personages deden ook nog dingen. Daar lette ik meer op, dus er bleef niet veel meer dan een paar zinnen hangen. Google hielp me niet, omdat ik verwachtte dat Jay-Z ook meewerkte aan die track (net als op No Church In The Wild) en zijn naam intypte in plaats van die van Kanye. Verder is het sowieso niet het meest catchy nummer qua tekst, al is Kanye inderdaad ook geen Sean Paul.quote:Op maandag 9 april 2012 01:16 schreef TheGOAT het volgende:
Ik luister ook geen FunX, maar als je niet tijdens het kijken de tekst hoor, wat deed je dan, keek je zonder geluid? Het is niet alsof Sean Paul het was, die kan je niet verstaanMaar gelukkig heb je het nummer zelf ook gevonden
Jazeker!quote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Is er nog iemand naar dat fantastische feest geweest?
Dit ja.quote:Op maandag 9 april 2012 23:47 schreef ejiraM het volgende:
Zonde ook dat ze dat nu bekend maken, had liever nog wat langer in de illusie geleefd dat hij had kunnen terugkomen
Idd, wtf.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:52 schreef Meneerik2 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)-serie_Feuten__.html
Erg leuk, klaarblijkelijk
Dat het traumatisch is vind ik wel weer een beetje erg overdreven, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik er niet geweest ben. Die tijd heb ik wel gehad en ligt inmiddels weer achter me. Als jochie van 18 vond ik die bevelen ergens nog wel grappig, nu 12 jaar later zou ik me er behoorlijk aan ergeren.quote:Bezoekster Jessica van der Schalk (30), promovendi filosofie, spreekt van een traumatische gebeurtenis. „Een van de jongens schreeuwde tegen ons dat wij op onze knieën moesten. Toen een jongen die voor mij stond dit weigerde, werd hem toegeschreeuwd dat hij ‘dus een Hitler’ was, waarna het meisje hem een Hitlersnor optekende.”
Wat moet iemand van 30 er uberhaupt?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat het traumatisch is vind ik wel weer een beetje erg overdreven, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik er niet geweest ben. Die tijd heb ik wel gehad en ligt inmiddels weer achter me. Als jochie van 18 vond ik die bevelen ergens nog wel grappig, nu 12 jaar later zou ik me er behoorlijk aan ergeren.
Het heeft ook niks met een echt corps te maken. Het was een themafeest.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:25 schreef Slickk het volgende:
Wat moet iemand van 30 er uberhaupt?
En dat Hitler-gebeuren klinkt niet echt corps-waardig. Zelf nooit een echte ontgroening of iets meegemaakt maar tsja, lijkt me dat ze normaal wel iets beter weten te verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |