SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 2% gewijzigd door Tauchmeister op 12-03-2012 23:21:06 ]
Hoor ik je nou al 3x zeggen, had hem dan gekochtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef Pixell het volgende:
Zo, alweer 29,5u in Mass Effect 3, wat is het toch een lekkere game
Want? Het werkt toch prima zo.. Heb ook niet extra betaald om de game compleet te krijgen, wat nog steeds belachelijk isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoor ik je nou al 3x zeggen, had hem dan gekocht
Vooral dat is al bullshit, dus ga er niet eens verder op inquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Want? Het werkt toch prima zo.. Heb ook niet extra betaald om de game compleet te krijgen, wat nog steeds belachelijk is
Om even op jouw manier te reageren:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vooral dat is al bullshit, dus ga er niet eens verder op in
55 uur hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:43 schreef Pixell het volgende:
Zo, alweer 29,5u in Mass Effect 3, wat is het toch een lekkere game
Die monteur gaat gewoon even aan die kabel friemelen tot je goed beeld heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:39 schreef Pixell het volgende:
Morgen!
Moet er alweer uit..komt een monteur langs om het tv signaal te fixen op mijn zoldertje.
55u, nice!
quote:
Niet eens een reactie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die monteur gaat gewoon even aan die kabel friemelen tot je goed beeld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |