Fixtures Zondag 26/2 Arsenal v Tottenham Hotspur Norwich v Manchester United Stoke v Swansea
Zaterdag 3/3 (+1 uur!) 12:45 Liverpool v Arsenal 15:00 Blackburn v Aston Villa 15:00 Manchester City v Bolton 15:00 QPR v Everton 15:00 Stoke v Norwich 15:00 West Brom v Chelsea 15:00 Wigan v Swansea
Zondag 4/3 (+ 1 uur!) 12:00 Newcastle v Sunderland 14:05 Fulham v Wolverhampton Wanderers 16:10 Tottenham v Manchester United
Nederlanders actief in de Premier League: Rafael van der Vaart, Tottenham Hotspur John Heitinga, Everton Nigel de Jong, Manchester City Dirk Kuijt, Liverpool Robin van Persie, Arsenal Royston Drenthe, Everton Michel Vorm, Swansea City Tim Krul, Newcastle United Patrick van Aanholt, Wigan Athletic Kemy Augustien, Swansea City Ferrie Bode, Swansea City Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers
Epische gifjes Prachtige doelpunten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Van Persie is echt de figuurlijke vos. Hij verlies zijn (dons)haren wel, maar zijn streken niet. Zonde.
Kaassouflé.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Krul mag gewoon blij zijn dat dit niet zijn 2e gele kaart was want hij had er allang één moeten krijgen voor al dat tijdrekken van hem. Dat Van Persie zo reageert snap ik wel, zeker als Krul hém opzoekt mag je best even wat terugzeggen, of lachen zoals hij deed.
Verder gewoon terechte overwinning want Arsenal was gewoon de betere ploeg.
Heerlijk, nog maar 1 punt achter op Tottenham en weer gewoon 3 voor op Chelsea.
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.. Op het eerste gezicht mag Van Persie zich wel een beetje inhouden als aanvoerder, maar je weet niet wat er is gebeurd..
Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende: Van Persie is echt de figuurlijke vos. Hij verlies zijn (dons)haren wel, maar zijn streken niet. Zonde.
Ok, maar wat heeft nog voor zin. Hij staat voor met nog 30 seconden te spelen. Laat gaan zou jolige Gijp zeggen.
²
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.. Op het eerste gezicht mag Van Persie zich wel een beetje inhouden als aanvoerder, maar je weet niet wat er is gebeurd..
Ja ik denk ook wel dat er iets meer aan de hand was, Van Persie krijg je tegenwoordig niet meer zo snel op de kast, kaarten pakt ie ook nauwelijks meer.
Op maandag 12 maart 2012 23:03 schreef tostitomaatkaas het volgende: Krul mag gewoon blij zijn dat dit niet zijn 2e gele kaart was want hij had er allang één moeten krijgen voor al dat tijdrekken van hem. Dat Van Persie zo reageert snap ik wel, zeker als Krul hém opzoekt mag je best even wat terugzeggen, of lachen zoals hij deed.
Verder gewoon terechte overwinning want Arsenal was gewoon de betere ploeg.
Heerlijk, nog maar 1 punt achter op Tottenham en weer gewoon 3 voor op Chelsea.
Ja begrijp ook niet dat ie daar zo makkelijk mee weg kwam.. Hij ging wel erg door met dat tijd rekken. Maar waarom zou Krul Van Persie achterna komen?
Krul rende volgens mij achter van persie aan en toen kwam het opstootje
Bergkamp en Cocu hadden het anders opgelost.
²
Aanvoerder of niet. Krul was boos, van Persie deed trollface. Toen was Krul nog bozer, epische TV als gevolg. Ik heb genoten, ik hou wel van een beetje drama ernaast.
Maar ik heb dan ook een sterke voorkeur voor van Persie. Nog mooier had geweest wanneer van Persie die bal er zelf in had getikt.
Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Lily1987 het volgende: Van Persie was boos op Krul in de eerste helft vanwege tijd rekken. Na de goal van Vermaelen riep hij naar Krul dat de tijd nu verspeelt was.
Opzich heeft ie hier toch ook gewoon gelijk Neem aan dat er meer is gebeurd... dit vind ik nou niet zo bijzonder
Op maandag 12 maart 2012 23:12 schreef -Willempie- het volgende: Bertje kan ze tijdens het EK maar het beste beide opstellen, zijn ze verder van elkaar verwijderd dan dat ze samen op de bank zitten.
Krul kan maar beter inbinden, anders kan 'ie thuis blijven. Toch maar derde keeper
Krul was lekker aan het zuigen de hele wedstrijd. Liep in de 2e helft na een achterbal ook nog even bewust tegen Van Persie aan. Niks mis mee, het zijn beide gewoon winnaars. Effe een telefoontje van Van Marwijk komende week aan beide heren en het is weer vergeten. Niet te dramatisch doen. Lekker zeg, die dikverdiende 2-1 in de 95e minuut.
Maar wat een strijd leveren ze plotseling de laatste weken. Dan blijf ik toch met gevoel zitten van 'waarom kon dat niet eerder'?
Bezochte-/geplande wedstrijden: (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost) (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League) (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
Leuke momentjes tussen RVP en Krul. Krul laat zich wel makkelijk op de kast jagen, ik bedoel, is het niet al tien jaar bekend dat van Persie lastig kan zijn? Vond het tijdrekken van Krul zelf ook wel meevallen, heb het wel eens erger gezien, maar Krul kan zich dan ook weer niet in bedwang houden.
Bergkamp had ook z'n mindere momenten hoor. Hij kon ook behoorlijk smerig zijn
Ja, maar hij deed het heel sneaky. Zoals Zidane.
²
Op maandag 12 maart 2012 23:15 schreef fanneke het volgende: Krul was lekker aan het zuigen de hele wedstrijd. Liep in de 2e helft na een achterbal ook nog even bewust tegen Van Persie aan. Niks mis mee, het zijn beide gewoon winnaars. Effe een telefoontje van Van Marwijk komende week aan beide heren en het is weer vergeten. Niet te dramatisch doen. Lekker zeg, die dikverdiende 2-1 in de 95e minuut.
Maar wat een strijd leveren ze plotseling de laatste weken. Dan blijf ik toch met gevoel zitten van 'waarom kon dat niet eerder'?
Dit zou het ook gewoon heel goed kunnen zijn natuurlijk. In het heetst van de strijd... Komt wel goed dan
Op maandag 12 maart 2012 23:18 schreef Marsenal het volgende: Oja, dat wanker incidentje.. Lekker belangrijk, dat zou ik ook doen als ik iemand own met een simpele sliding. Ouwe jongens krentenbrood.
Jonge kerels roggebrood is dan het tegenovergestelde?
²
Tioté was de enigste met geel voor de 85ste minuut bij Newcastle.
Lijkt me sterk, want hij werd in de 81e minuut gewisseld. Geel kreeg ie in de 63e minuut (een wonder overigens dat dat een uur duurde). Gutierrez kreeg aan het eind ook nog eens geel.
Wel een beetje opletten.
Bezochte-/geplande wedstrijden: (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost) (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League) (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
hij was een vervelende klier toen hij bij feyenoord speelde
Hij is echt wel veel volwassener geworden en die trekjes heeft ie nauwelijks meer. En als ie het doet zorgt ie wel dat het zodanig doet dat hij geen kaart krijgt. Behalve nu net dan.
In sommige kringen kreeg hij hier juist enorme waardering voor.
²
Keepers die de hele wedstrijd tijdrekken mag je wat mij betreft zoveel mogelijk trollen en etteren als je wil.
Wat een kloteinstelling heb je als sportman wanneer je de hele wedstrijd alleen maar bezig bent om de wedstrijd te verneuken via tijdrekken
En hij had idd allang geel moeten hebben voor dat tijdrekken, al denk ik dat Webb dan die 2de kaart niet had gegeven aan het einde van de wedstrijd, maar het gewoon even met beide spelers had uitgepraat.
Mooi dat Arsenal nu wel overwinningen eruit weet te slepen, Ramsey terug, Vermaelen al weer een poosje terug, Walcott steeds stabieler.
Hij is echt wel veel volwassener geworden en die trekjes heeft ie nauwelijks meer. En als ie het doet zorgt ie wel dat het zodanig doet dat hij geen kaart krijgt. Behalve nu net dan.
Het blijft gewoon een karaktertrek van hem. Al komt het er iets minder vaak uit naarmate hij ouder is geworden.
Serieus? vind het wel altijd een nette gast. Maar ik kijk natuurlijk ook niet elke week.
Vroeger had ie dat misschien, maar tegenwoordig heeft ie dat nauwelijks nog. Tuurlijk hij heeft z'n momenten en zal het nooit helemaal verliezen.. Maar kan me maar weinig momenten herinneren dat ie zo doet
Lijkt me sterk, want hij werd in de 81e minuut gewisseld. Geel kreeg ie in de 63e minuut (een wonder overigens dat dat een uur duurde). Gutierrez kreeg aan het eind ook nog eens geel.
Wel een beetje opletten.
Dan was hij toch de enigste met geel voor de 85ste minuut? Wel een beetje opletten.
Provocerend gedrag neemt meestal wel af naarmate je ouder wordt.
Nou, de meeste trolls hier op Fok! hebben een gemiddelde leeftijd van 37. Dus was dat aan gaat...
²
Die is tegenwoordig zover dat hij na provoceren de scheidsrechter schijnheilig een handje schud, of vraagt hem van de grond te helpen opstaan. Held.
Wat een slechte nickname heb je. Maar aub niet boos worden, dat is slechts mijn bescheiden doch vochtige mening.
²
Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef NLGooner het volgende: Wist trouwens niet dat Krul zo makkelijk op de kast te jagen is.. Leek me altijd zo'n rustige jongen
Op maandag 12 maart 2012 23:27 schreef NLGooner het volgende: Wist trouwens niet dat Krul zo makkelijk op de kast te jagen is.. Leek me altijd zo'n rustige jongen
Wel een hele goede keeper. Nederland heeft een goede keepers lichting op het moment:
- Stekelenburg - Vorm - Krul - Vermeer - Louis de Funés
²
Na deze wedstrijd is ie waarschijnlijk voer voor de trollen. Ik denk dat Suarez hem ook wel in het rood kan helpen
Maargoed, trollen zijn uiteindelijk wel de meest kleurrijke figuren in het voetbal. Jongens zoals Keane, van Bommel, Ibrahimovic, Suarez, Gattuso maken het wel extra leuk
Ik voelde vanaf het laatste kwartier dat vermaelen een goal ging maken , hele tijd naar voor sprinten om in de aanval mee te doen. Je zag dat hij wou scoren. Heerlijke goal.
Koscielny en Vermaelen heerlijk verdedigings duo , hopen dat ze beide tot einde van seizoen fit blijven , dan zie ik ze wel 3de worden. Merte is veel slechter dan deze 2.
Wie is trouwens de grootste troll in voetballand? Ik zou voor Suarez kiezen, hij heeft het overal laten zien.
²
Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef BansheeBoy het volgende: Wie is trouwens de grootste troll in voetballand? Ik zou voor Suarez kiezen, hij heeft het overal laten zien.
²
Suarez vind ik op dit moment in ieder geval wel de meest succesvolle en leuke troll in het voetbal.
Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef BansheeBoy het volgende: Wie is trouwens de grootste troll in voetballand? Ik zou voor Suarez kiezen, hij heeft het overal laten zien.
Ach voetbal is emotie, is ook wel mooi hoor ga me er niet druk om maken, de één is een ideale schoonzoon, de ander is een druktemaker, de ander is stapelgek, goeie voetballers beoordeel ik op hun spel en als ze goede of foute emotie tonen vind ik dat prima.
Dirt off your shoulder was het trouwens he, geen nazi groet.
Ja, sorry bedoelde natuurlijk Carroll, maar echt elke keer dat hij in balbezit is denk ik altijd aan die 40 miljoen en welke spelers er ook met dat geld gehaald hadden kunnen worden.
Speler opeens down, blijkbaar reanimatie op het veld en Howard Webb heeft de spelers van het veld gehaald. Wedstijd nog niet gestaakt voorzover ik weet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
White Hart Lane is a very subdued place at the moment while everybody awaits news of Bolton midfielder Fabrice Muamba. Ian Dennis, BBC Radio 5 live's chief football reporter, has just reported that Muamba is fighting for his life.
Van Persie, Rooney, Ba... dat ze doelpunten verwachten van Torres als rechtsbuiten of dat ze niet weten hoe ze Carroll moeten gebruiken kunnen die spelers niets aandoen.