En jax boots? En Alistar, en die wukong, na 25 min een wriggles en bootsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Van die siviritems moet ik wel een beetje huilen

Tsja, dat krijg je van free sivir en recommended items blindelings volgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Van die siviritems moet ik wel een beetje huilen

Bij de een meer dan de ander. Over het algemeen kan je echter met elke champion wel een goede bijdrage leveren aan het team, afhankelijk van hoe goed je ermee overweg kan. De voornaamste verschillen tussen diverse champs zijn eigenlijk de speelstijlen, maar dat leer je snel genoeg als je wat meer speelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Revje1 het volgende:
Ik ben nu lekker aan het oefenen. Ben nu vooral met Sivir bezig om het spel goed door te krijgen.
Maar zitten er nou echt veel krachtsverschil tuissen alle karakters?
De prijs van de champs heeft niets te maken met hoe sterk ze zijn. Nieuwe champs zijn meestal wat duurder. Oude champs verlagen langzaam van prijs (of niet.)quote:Ik zie ook in de store namelijk duurdere en minder dure karakters die je kan kopen.
Riot points (RP) kan je kopen in de store (met ideal/cc of sms). Influence points (IP) verdien je door games te spelen, waarbij je bij een win meer krijgt.quote:En op welke manier verdien je riot points en influence points?

Bij driekwart van de champions heb je een vrij redelijke build als je alle recommend items koopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Autobandje het volgende:
Die recommended items zijn sowieso echt dikke bullshit meestal
Er zit wel krachtsverschil, met zo veel champions zijn er altijd die op een bepaald moment uitblinken, alleen wordt dat normaal ook weer snel aangepast. Het heeft niks van doen met de prijs van de champions, oorspronkelijk was het idee om de prijs af te laten hangen van de moeilijkheid. Zo is sivir makkelijker te spelen dan Corki, dus is Sivir ook goedkoper. Alleen na een tijdje werd elke nieuwe champion gewoon 6300ip en werden oudere weer afgeprijsd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:59 schreef Revje1 het volgende:
Ik ben nu lekker aan het oefenen. Ben nu vooral met Sivir bezig om het spel goed door te krijgen.
Maar zitten er nou echt veel krachtsverschil tuissen alle karakters?
Ik zie ook in de store namelijk duurdere en minder dure karakters die je kan kopen.
En op welke manier verdien je riot points en influence points?

Niet altijd. Wel meestal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De nieuwe champs zijn altijd 6300 IP

Wanneer was dan de laatste keer dat een nieuwe champ niet 6300 was?quote:

Bij Gragas ook niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Bij de nieuwsten zijn ze wel redelijk, maar bij sivir slaan ze echt nergens op.

1 juni 2011 was Orianna voor 4800ip, 1 februari 2011 karma voor 3150 ipquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wanneer was dan de laatste keer dat een nieuwe champ niet 6300 was?

Das de sheepstick uit dota dus zegmaar? (op enemy). Weet iemand de duration?quote:Whimsy - If cast on an ally, grants them movement speed and ability power for a short time. If cast on an enemy, turns them into an adorable critter that can't attack or cast spells.

IP inflatiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
1 juni 2011 was Orianna voor 4800ip, 1 februari 2011 karma voor 3150 ip
Toch wel idioot. Bij het begin van het spel was 3150 ip al een 'legendary' champion waar je grof veel ip voor moest hebben. En dan waren er enkelen die dan nog zo moeilijk waren, of zo goed (Twitch, Karthus), dat ze 6300ip kostten.
Nu is 3150 al erg goedkoop en is er al ruim een jaar geen champion uitgebracht voor dat ip.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |