Anivia spelen:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:26 schreef Revje1 het volgende:
Zo ik ga maar eens voor het eerst LoL spelen:) Tips die handig zijn voor een noob?
Mordekaiser hue hue is F2P deze week, automatische win!quote:
Guardian angel als eerste item en je bent nergens meer met je Mordehuequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mordekaiser hue hue is F2P deze week, automatische win!
Mord > Anivia, fact.
Al zo vaak gekeken maar ik moet nog steeds hardop lachen als ik hem kijkquote:
Tegen melee valt dat ook wel weer mee toch? Geloof dat hij free bonus armor kreeg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef Autobandje het volgende:
Blijf het raar vinden dat niemand Xerath speelt, zoveel damage en zoveel range. Beetje kwetsbaar, maar die range man
Ja beetje wel, maar geen natural escape dus melees blijven aan je plakken als ze eenmaal op je zitten en dat overleef je niet tenzij je heel fed bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tegen melee valt dat ook wel weer mee toch? Geloof dat hij free bonus armor kreeg?
Hopelijk blijft Janna zo. Dit is het soort support dat je het liefst ziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lee Sin Shyv en Janna op nerf irelia
Wat mij betreft balancen ze de andere support inderdaad om janna heen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Janna zo. Dit is het soort support dat je het liefst ziet.
Eens, leuk om te spelen ook! Veel leuker dan de toch een stuk passievere Soraka.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Janna zo. Dit is het soort support dat je het liefst ziet.
True thatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Viktor en Karthussupport too good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |