abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109391939
Then again, tis best makkelijk te dodgen, je moet al best slapen om er vol in te komen.
pi_109392503
Lulu OP!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_109394112
*Insert champion naam* OP

Waardevolle toevoeging aan het topic altijd :')
pi_109397976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Then again, tis best makkelijk te dodgen, je moet al best slapen om er vol in te komen.
Je kunt hem zien aankomen ja, maar als je bijvoorbeeld een solo top of mid hebt die kan slowen/snaren/stunnen bijvoorbeeld, dan zijn die ganks wel goed. Plus dat als je net niet even oplet en die knock up je toch raakt, dan ben je toch de pineut.
pi_109398252
Ik vind lulu als support zo bagger :') echt een veredelde yordle versie van janna
Wel grappige mechanics :d kwil mijn ip terug :p
pi_109399825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Mooie aanname, maar nee. Elke champion speel ik wel minstens 1 keer tegen bots, om te zien hoe het werkt. Maar als je na 10 minuten 10/0 staat hebben de bots ook weinig meerwaarde. Vandaar dat je daarna gaat oefenen in blind. Met een nieuwe champion ben ik niet zo vaak de uitblinker, maar het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik zwaar heb gefeed.

[..]

Even mobafire build op tweede beeldscherm, dan weet ik even wat fijn is om mee te starten.
Beter dan mobafire vind ik solomid.net.. Mobafire is zijn glorietijd voorbij keek ik vroeger ook altijd op, maar nu staat het vol met slechte niet geupdate builds.
Solomid heeft integendeel veel uptodate guides van pro's
pi_109412245
Oefenen met nieuwe champs tegen bots is overrated ;) Als je het spel een beetje snapt is het ook wel mogelijk om de champ te leren tijdens een blind pick/draft pick etc. Die bots doen toch niks behalve dom rond lopen en proberen wat te hitten. Je kunt dan wel de skills proberen etc maar das toch totaal anders als tegen mensen.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:35:41 #283
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109414827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef jespertje het volgende:
Oefenen met nieuwe champs tegen bots is overrated ;) Als je het spel een beetje snapt is het ook wel mogelijk om de champ te leren tijdens een blind pick/draft pick etc. Die bots doen toch niks behalve dom rond lopen en proberen wat te hitten. Je kunt dan wel de skills proberen etc maar das toch totaal anders als tegen mensen.
Logisch nadenken is voor pakweg 75% van de LoL community teveel gevraagd.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_109415210
Maar ik heb het ook niet over skilled raken met de champion maar over het bekend worden met de abilities van de champion. Daar zijn bots o.a. erg handig voor. Althans, dat is so far mijn ervaring.
pi_109415589
Ik vind bots vooral handig als ik te lui ben de tooltips van de abilities te lezen en gewoon even wil knallen. :@
pi_109417256
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:30 schreef apenkont het volgende:
Ik vind lulu als support zo bagger :') echt een veredelde yordle versie van janna
Wel grappige mechanics :d kwil mijn ip terug :p
want? Ik denk dat je eerder bedoeld: "de lulu die mij supporte was echt bagger". met lulu support kan je blijven kiten en poken, dat heeft geen andere support nu.
pi_109418775
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

want? Ik denk dat je eerder bedoeld: "de lulu die mij supporte was echt bagger". met lulu support kan je blijven kiten en poken, dat heeft geen andere support nu.
Dat is het een beetje denk ik. Ik denk dat lulu gewoon een iets lastigere champ om te spelen is dan de meesten, en dat de meesten haar ook verkeerd spelen. De ene zie ik vol voor damage gaan (dat is nooit een goed idee als support) en de ander zie ik continue passief in de lane blijven hangen terwijl je met Lulu juist plays kan maken (zoals met Janna tornado bijv. dat ook kan).
Vicariously I live while the whole world dies
pi_109419018
Exactly. Lulu heeft een slow, een hard disable, speedboost, shield, vision en ranged herass. Daarbij een OMGURHUGE tanky slowing ult.

Lulu een slechte supportchamp noemen is een beetje raar, enige wat mist in haar kit is een heal.
pi_109428672
Haar ulti healt toch?

Of bedoel je een specifieke Taric/Soraka/Nidalee heal?
pi_109428912
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:56 schreef apenkont het volgende:

[..]

Beter dan mobafire vind ik solomid.net.. Mobafire is zijn glorietijd voorbij keek ik vroeger ook altijd op, maar nu staat het vol met slechte niet geupdate builds.
Solomid heeft integendeel veel uptodate guides van pro's
Klopt, solomid heeft betere guides met daadwerkelijk goede in-depth informatie. Alleen is mobafire een site waar ik snel even wat stats kan kijken (scaling van skills, voldoende mana regen, etc), wat starter items kan oppikken en de skills kan doorlezen. Als ik eenmaal een champ heb gespeeld en hij ligt me wel, dan lees ik solomid nog eens door. Alleen moet ik een champion wel eerst een keer hebben gespeeld om een guide goed te kunnen begrijpen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
Ik vind bots vooral handig als ik te lui ben de tooltips van de abilities te lezen en gewoon even wil knallen. :@
Sowieso vind ik het wel fijn om een kwartier tegen bots te spelen, daarna geloof ik het wel en sluit weer af.
pi_109428981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Exactly. Lulu heeft een slow, een hard disable, speedboost, shield, vision en ranged herass. Daarbij een OMGURHUGE tanky slowing ult.

Lulu een slechte supportchamp noemen is een beetje raar, enige wat mist in haar kit is een heal.
Niet per se nodig, Janna heeft ook geen heal en is imo de beste support champ.
pi_109429144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:36 schreef Adames het volgende:

[..]

Klopt, solomid heeft betere guides met daadwerkelijk goede in-depth informatie. Alleen is mobafire een site waar ik snel even wat stats kan kijken (scaling van skills, voldoende mana regen, etc), wat starter items kan oppikken en de skills kan doorlezen. Als ik eenmaal een champ heb gespeeld en hij ligt me wel, dan lees ik solomid nog eens door. Alleen moet ik een champion wel eerst een keer hebben gespeeld om een guide goed te kunnen begrijpen.

[..]

Sowieso vind ik het wel fijn om een kwartier tegen bots te spelen, daarna geloof ik het wel en sluit weer af.
lolpro.com is ook wel een aardige site. Daar staan echt alleen guides van pro's en 2k+ elo spelers op.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_109429206
Dat bedoel ik, Lulu heeft geen heal maar voor de rest eigenlijk al het andere wel. Haar ulti is btw geen heal maar een flat HP boost (soort van redpot) dus niet affected door ignite
pi_109434144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat bedoel ik, Lulu heeft geen heal maar voor de rest eigenlijk al het andere wel. Haar ulti is btw geen heal maar een flat HP boost (soort van redpot) dus niet affected door ignite
Hoe zit dat eigenlijk als de buff afloopt en je hebt geen full hp? Welk hp wordt er af gehaald.
Dus als je 1500 hp max en je krijgt daar een buff van 500 op. Daarna eindig loopt de buff af terwijl je nog maar 1000 hp over hebt. Hou je dan 500/1500 over of 1000/1500?
pi_109434284
Lazer jungle :P ik schrik me telkens dood als ik deze bug weer tegenkom. Geweldige chatlog weer.

pi_109437826
AD Lulu :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:29:49 #297
148823 znarch
ondertitel
pi_109440947
Oja, iets waar ik vandaag pas achter kwam. Een perfect timer ingame:

Jadebot toevoegen aan friendslist.

Commandlist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

!timer [type] [message] - Starts a timer to remind you about a jungle camp respawning. Message is optional and for your own benefit.
--- Valid types: wolves, wolf, wraiths, wraith, golems, mini | blue, red, lizard, golem, buff | dragon, drag, drake | baron, nashor

Erg hendig. _O_
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_109441914
cheat :P
Conscience do cost.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:50:55 #299
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109442082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef znarch het volgende:
Oja, iets waar ik vandaag pas achter kwam. Een perfect timer ingame:

Jadebot toevoegen aan friendslist.

Commandlist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

!timer [type] [message] - Starts a timer to remind you about a jungle camp respawning. Message is optional and for your own benefit.
--- Valid types: wolves, wolf, wraiths, wraith, golems, mini | blue, red, lizard, golem, buff | dragon, drag, drake | baron, nashor

Erg hendig. _O_
:'), ja want tot 5, 6 of 7 tellen is wel lastig.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:32:23 #300
148823 znarch
ondertitel
pi_109444330
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

:'), ja want tot 5, 6 of 7 tellen is wel lastig.
Oh jij, jij timed alles ff uit je hoofd :W

Denk dat jij er vaker naastzit dan hij. + ingame champion statistieken etc is gewoon handig.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')