Beidequote:Op vrijdag 26 juli 2002 20:52 schreef Phynny het volgende:
is het cool als jij iemand beft met JOUW tongpiercing, of vind je het lekker als je gebeft word met ZIJN/HAAR tongpiercing?
ik vraag het me af of het überhaupt wel lekker is voor een meisje, gebeft worden door iemand met tongpiercing.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:41 schreef Jerruh het volgende:
eentje in je tong kan voornamelijk bij het stimuleren van anderen goed zijn! denk maar aan beffen of pijpen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef erodome het volgende:
Een klitpiercing stimuleerd de klit, is jummy, erg jummy....
Jaja, jou Tongpierce was errug lekker Debje, en je CLitpierce helemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:11 schreef nrg het volgende:
[..]
Beide![]()
ik kan jou beredenering best wel voorstellen en ik geef je ook zeker geen ongelijk in jou reactie.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:31 schreef Meisssie het volgende:
Het schijnt wel lekker te kunnen zijn. Maar ligt er volgens mij ook maar net aan wat voor piercing je in gedachten hebt. Persoonlijk lijkt een vent met een eikelpiercing me maar niets. Lekker zo'n ring in je prut geduwd krijgen :s ik bedank liever...
Ik heb zelf twee tepelpiercings, maar ik draag 1 daarvan met een 3/4 ringetje waarvan aan 1 kant een puntje zat.. ik zat daar waarschijnlijk te veel aan te denken. Daar zit namelijk wel een randje aan en een puntje: dubbelop dus..quote:Op maandag 5 april 2004 20:51 schreef cazzie het volgende:
goede vraag mbt veilig vrijen !
zoals erodome aangeeft zit er aan een normaal piercing sieraad
geen scherpe randen en zijn ze geheel glad en rond afgewerkt.
voor mijzelf, als er enige twijfel zou bestaan of hebben bestaan
tot enig risico van het dragen van een intieme piercing dan had ik
op zeker nimmer en te nooit gekozen voor het laten zetten ervan.
Ik heb zelf een schaamlip-piercing.quote:Op dinsdag 23 juli 2002 14:45 schreef WaSTeiL het volgende:
Hoe denk jullie over de combinatie van piercings en sex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |