'Als je maar gezond bent!'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gewoon jezelf blijven is het beste
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
quote:
Met al je lichaamshaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik heb een keer mijn wimpers weggebrand.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er trouwens vrouwen die dat lelijk vinden? lange wimpers bij mannen?
Ik vind ze nogal irritant, heb dat namelijk maar ze jeuken wel vaak en irriteren... maar eruit plukken vind ik zonde.
dit dus, maar nu krijg je allemaal reacties als hommo dit a zemmel datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
Als mijn wenkbrauwen doorgroeien dan haal ik dat stukje boven mijn neus wel weg met een pincet hoor.![]()
Hoeft gelukkig niet vaak maar toch eens in de zoveel tijd om niet één lange dikke wenkbrauw te hebben
Je bent een cyclops?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn wimpers weggebrand.Er kwam een plukje haar in het vuur op het gasfornuis en toen ging er zo'n vlammetje omhoog en die verbrandde de wimpers van mijn enige oog.
Gelukkig is er met de rest van mn haar niets gebeurd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn wimpers weggebrand.Er kwam een plukje haar in het vuur op het gasfornuis en toen ging er zo'n vlammetje omhoog en die verbrandde de wimpers van mijn enige oog.
Gelukkig is er met de rest van mn haar niets gebeurd.
Ja zal wel idd, maar beter dan eruit zien als een zwerver though.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
dit dus, maar nu krijg je allemaal reacties als hommo dit a zemmel dat
Ja tuurlijk, en als je er er last van hebt kun je dat toch ook doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]plukje haar op het vuur? jij onthaart?
Maar vervelend. Groet het wel weer normaal terug dan? die geur btw
Oh en dat was niet mijn vraag, maar goed.
Ja maar ik wil geen blonde puntjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en als je er er last van hebt kun je dat toch ook doen.
Is minder pijnlijk dan trekken.
Ik moest hardoplachen op m'n stage.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef chroestjov het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
mascaraquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg je niet? haha en anders gewoon mascara op doen.
Zo is het maar net. Gewoon al je lichaamsbeharing voor lief nemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Nee alle vrouwen vinden dat mooi en jaloersmakend juist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er trouwens vrouwen die dat lelijk vinden? lange wimpers bij mannen?
Ik vind ze nogal irritant, heb dat namelijk maar ze jeuken wel vaak en irriteren... maar eruit plukken vind ik zonde.
Alle?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee alle vrouwen vinden dat mooi en jaloersmakend juist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |