quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En daar werk ik ook hard aan, en dat doe ik ook voor jou. Dat weet je best.
Mooi juistquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er trouwens vrouwen die dat lelijk vinden? lange wimpers bij mannen?
Ik vind ze nogal irritant, heb dat namelijk maar ze jeuken wel vaak en irriteren... maar eruit plukken vind ik zonde.
Alsof de haren elkaar kruizen en dan gaan drukken op je ooglid ofso, en dan word het wat jeukerig en moet je ze 'rechtleggen' dmv duim/wijsvinger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooi juistMaar jeukende wimpers? Hoe dan?
Eens.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk, alles beter dan die kaalgeplukte of onnatuurlijk gepukte wenkbrauwen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]dit zijn mooie wenkrbauwen
niet dit: [ afbeelding ] zo dun en bah
Ikzie alleen de onderste en die zijn nice maar zwaar gephotoshoppedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:12 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]dit zijn mooie wenkrbauwen
niet dit: [ afbeelding ] zo dun en bah
Misschien zou het bij haar toch geen kwaad kunnen om haar wenkbrauwen wat te epileren.quote:
Ik heb ook best lichte wenkbrouwen, dus kleur die wel altijd wat bij, maar nooit te donker, dat ziet er dan weer zo nep uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ] blonde wenkbrauwen zijn ook lelijk. kleur ze dan een beetje.
Nah, goede visagie kan veel doen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Arcadia het volgende:
Wenkbrauwen maken niks uit als je gezicht toch überlelijk is, kun je net zo goed niet doen.
HAHAHAHAHAHA GOEIE GAAARRPPPquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had op de middelbare school een docent met zulke dikke wenkbrauwen dat we hem vloerkleed noemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij deelt telkens slechte links weet je dat? Upload gewoon alles naar imgur ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, goede visagie kan veel doen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA GOEIE GAAARRPPP![]()
![]()
![]()
IK LIG HELEMAAAL DUBBELLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Dat was niet als grap bedoeld hoor. Gewoon iets dat ik me opeens bedacht en hier had gepost voor ik er erg in had, zo gaat dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Lees jij nu wat ik zeg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef snakelady het volgende:
nog wat leuke voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Telkens? dat is het eerste wat ik link in dit topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij deelt telkens slechte links weet je dat? Upload gewoon alles naar imgur ofzo.
Dat is omdat het bij jou in de cache zit, wij hebben die foto's nog niet gezien. Gooi je cache leeg en bekijk deze pagina, je ziet geen van de foto's die jij hebt gepost.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Telkens? dat is het eerste wat ik link in dit topic
en ik zie de foto gewoon, komen van deze site af.
http://www.sharenator.com(...)After_Part_2-20.html
Toen ik het plaatste nog niet.quote:
Je begint het te leren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen ik het plaatste nog niet.
Mijn oprechte excuses Hoogheid, in het vervolg zal ik er beter op letten dat het aan uw wensen voldoet.
Dus de lynchpartij zal afgelast worden?quote:
Daar moet ik nog een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus de lynchpartij zal afgelast worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |