Tuurlijk, vrouwen werpen zich aan z'n voeten. Da's bij alle mannelijke fokkers toch zo?quote:
Idd, sex is een geschenk van Onze Lieve Heer. O wacht, in dat geval is het 'seks'.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen werpen zich aan z'n voeten. Da's bij alle mannelijke fokkers toch zo?
Serieus? :Squote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen werpen zich aan z'n voeten. Da's bij alle mannelijke fokkers toch zo?
Andere vraag, jij hebt er verstand van (kennelijk), wat vind je van behaarde benen bij mannen?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo is mij verteld.quote:
Heb ik geen problemen mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Andere vraag, jij hebt er verstand van (kennelijk), wat vind je van behaarde benen bij mannen?
TS cares niet om mannenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Andere vraag, jij hebt er verstand van (kennelijk), wat vind je van behaarde benen bij mannen?
fking players. of ze liegen :S :Squote:
De meeste mannen knippen hun nagels simpelweg, terwijl vrouwen toch wat meer doen. Dit terwijl vrouwen eerder op nagels zullen letten dan mannen. Overigens is het epileren van je wenkbrauwen en het aanbrengen van nepwimpers enkel niet mannelijk omdat dat binnen onze maatschappij nou eenmaal niet zo is. Daar zit verder vrij weinig achter dus geen reden om te doen alsof dat vanzelfsprekend is.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nagels verzorgen doen mannen ook. Wenkbrauwen epileren en nepwinmpers aanbrengen is gewoon niet mannelijk, wth?![]()
Mannen doen weer andere dingen om zich te verzorgen.
Jij wel?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Arcadia het volgende:
@TS, zou je vallen op vrouwen met piemels (hermafrodieten).
Don't we fucking all!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Arcadia het volgende:
Jij:??quote:
Nee ik wist srs niet dat ze dat was!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik bedoelde; jij wist srs niet dat TS lesbi is?
Oh ik vind dat wel logisch. Was altijd onder de veronderstelling dat vrouwen al die moeite niet doen voor mannen, maar voor andere vrouwen (en zichzelf uiteraard).quote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
De meeste mannen knippen hun nagels simpelweg, terwijl vrouwen toch wat meer doen. Dit terwijl vrouwen eerder op nagels zullen letten dan mannen. Overigens is het epileren van je wenkbrauwen en het aanbrengen van nepwimpers enkel niet mannelijk omdat dat binnen onze maatschappij nou eenmaal niet zo is. Daar zit verder vrij weinig achter dus geen reden om te doen alsof dat vanzelfsprekend is.
En aan het eind van de dag hebben veel mannen niet eens door als een vrouw zoiets heeft gedaan terwijl voor een vrouw het hele uiterlijk van een andere vrouw erbij kan staan of vallen. Vandaar mijn opmerking dat dat eigenlijk best gek is. Had verder niks met hygiëne te maken of zo.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik val uitsluitend op mannen, mannen met piemels.
Ja dat idee heb ik ook. Was ook meer een brainfart dan een openbaring.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel logisch. Was altijd onder de veronderstelling dat vrouwen al die moeite niet doen voor mannen, maar voor andere vrouwen (en zichzelf uiteraard).
Omdat ze elkaar niet mogen, vrouwen is een ander woord voor bitches.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Was ook meer een brainfart dan een openbaring.Maar nu we het er toch over hebben. Waarom die moeite doen voor andere vrouwen. Waarom kijken hetero vrouwen überhaupt op zo een manier naar elkaar?
Aandacht, alles om aandacht mangquote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Was ook meer een brainfart dan een openbaring.Maar nu we het er toch over hebben. Waarom die moeite doen voor andere vrouwen. Waarom kijken hetero vrouwen überhaupt op zo een manier naar elkaar?
Geen idee. Ik denk eigenlijk wel dat ik het een afknapper zou vinden. Het past niet bij elkaar vind ik. Maar misschien word ik nog eens verliefd op een vrouw met penis zonder dat ik die penis gezien heb en wanneer ik 'm dan zie vind ik het misschien niet zo'n afknapper.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog een man zoeken die niet bang is van jouw flinke bicepsquote:
Je bedoelt bips, en die heeft ze al.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu nog een man zoeken die niet bang is van jouw flinke biceps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |