Mooie wimpers.quote:
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zitten nog te veel haartjes onder.
dit dusquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Piye het volgende:
Ik ben een man en mijn wenkbrauwen zijn fresh van zichzelf.
Overigens dikke lulkoek natuurlijk dat je als vrouw niet rond kan lopen met normale wenkbrauwen.
Je kan ook knippenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
Liever iets te veel dan iets te weinig wenkbrauw
Netjes doen en die paar haartjes eronder epileren. Vrij weinig werk, maar dan ziet het er meteen een stuk beter uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze heeft het ook door de war zitten. Wat moet ze allemaal doen volgens jou? Die hele lange haren die wel op de juiste lijn zitten, maar gewoon lang zijn ook weghalen? of alleen die er onder zitten.
1 die tot bloedens toe word gefelatioodquote:
Het is wel minder mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou is het ook vast niet zooo hard nodig.
Vrouwen kunnen niet gefelatiood worden sukkelquote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 die tot bloedens toe word gefelatiood
Je wordt met een touw aan je wenkbrauwen opgehangen?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is wel minder mooi![]()
minder strak zo, maar ja ik laat mijn wenkbrauwen altijd doen door mn nicht met zo'n touwtjes
ik kan het zelf niet jullie wel ?
Kom dan laat je zien met je melkboerenhondehaar gvdquote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet gefelatiood worden sukkel
Een ladyboy dus?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 die tot bloedens toe word gefelatiood
Fascination is een ladyboy?quote:
Oh ja, volgens mij krijg je het daar heel mooi van. Veel mooier dan als je het zelf doet.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is wel minder mooi![]()
minder strak zo, maar ja ik laat mijn wenkbrauwen altijd doen door mn nicht met zo'n touwtjes
ik kan het zelf niet jullie wel ?
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Een ladyboy dus?
[..]
Fascination is een ladyboy?
nee gekkiesquote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je wordt met een touw aan je wenkbrauwen opgehangen?
Precies super strak worden ze daar vanquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij krijg je het daar heel mooi van. Veel mooier dan als je het zelf doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |