Ik heb ook best lichte wenkbrouwen, dus kleur die wel altijd wat bij, maar nooit te donker, dat ziet er dan weer zo nep uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ] blonde wenkbrauwen zijn ook lelijk. kleur ze dan een beetje.
Nah, goede visagie kan veel doen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Arcadia het volgende:
Wenkbrauwen maken niks uit als je gezicht toch überlelijk is, kun je net zo goed niet doen.
HAHAHAHAHAHA GOEIE GAAARRPPPquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had op de middelbare school een docent met zulke dikke wenkbrauwen dat we hem vloerkleed noemden.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij deelt telkens slechte links weet je dat? Upload gewoon alles naar imgur ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, goede visagie kan veel doen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was niet als grap bedoeld hoor. Gewoon iets dat ik me opeens bedacht en hier had gepost voor ik er erg in had, zo gaat dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA GOEIE GAAARRPPP![]()
![]()
![]()
IK LIG HELEMAAAL DUBBELLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees jij nu wat ik zeg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:32 schreef snakelady het volgende:
nog wat leuke voorbeelden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Telkens? dat is het eerste wat ik link in dit topicquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij deelt telkens slechte links weet je dat? Upload gewoon alles naar imgur ofzo.
Dat is omdat het bij jou in de cache zit, wij hebben die foto's nog niet gezien. Gooi je cache leeg en bekijk deze pagina, je ziet geen van de foto's die jij hebt gepost.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Telkens? dat is het eerste wat ik link in dit topic
en ik zie de foto gewoon, komen van deze site af.
http://www.sharenator.com(...)After_Part_2-20.html
Toen ik het plaatste nog niet.quote:
Je begint het te leren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen ik het plaatste nog niet.
Mijn oprechte excuses Hoogheid, in het vervolg zal ik er beter op letten dat het aan uw wensen voldoet.
Dus de lynchpartij zal afgelast worden?quote:
Daar moet ik nog een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus de lynchpartij zal afgelast worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop