Ik moet er nog 1 tegenkomen die dat niet vindt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle?
Ze irriteren me vaak, vooral sochtends.... maar ik ga er idd niet in knippen ofso.
Zit btw in de familie...
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die haten alleen op andere vrouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 1 tegenkomen die dat niet vindt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar, mannen worden altijd gespaard hier.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee die haten alleen op andere vrouwen.
Dat is een kenmerk van het sterke geslacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar, mannen worden altijd gespaard hier.
Wel, kromme penis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Wij hebben geen uiterlijke onzekerheden.
Dat ze het andere geslacht sparen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is een kenmerk van het sterke geslacht.
En te lange wimpers.quote:
Nee, dat wij gespaard worden omdat er niet gebashed kan worden uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat ze het andere geslacht sparen?
[..]
En te lange wimpers.
Dat is juist een virtue. Mijne wijst links over mijn schouder.quote:
En schuimend pis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wij gespaard worden omdat er niet gebashed kan worden uiteraard.
En droge handen en harde nagels.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is juist een virtue. Mijne wijst links over mijn schouder.
Dat vind ik juist wel chill en is geen onzekerheid.quote:
Dus het is wel enigszins normaal als er een schuimkraag op zit?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel chill en is geen onzekerheid.
De onzekerheid spat er vanaf met die editquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is juist een virtue. Mijne wijst links over mijn schouder.
Edit: of was je mij nou een beetje aan het uitschelden?![]()
Grote tanden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef Garisson72 het volgende:
OK, ik kom er dan maar eerlijk voor uit: mijn mannenonzekerheid is natuurlijk dat alles aan mij zo groot is.
Terugtrekkende haargrens toch wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
Wij hebben geen uiterlijke onzekerheden.
Dat zou ik even aan Eva Jinek moeten vragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terugtrekkende haargrens toch wel?
Normaal met ochtend urinequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus het is wel enigszins normaal als er een schuimkraag op zit?
Ook.quote:
Nauwelijks. Wel steeds meer grijs.quote:
Oooooh. Ik dacht al, "wat is er mis met me!?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal met ochtend urine
Ik schold je neit uit Garrison
Ik bedoelde voor mannen die dat wel hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook.
[..]
Nauwelijks. Wel steeds meer grijs.
Grote neus?quote:
Weet ik toch knulliequote:
Denk dat de gewichtstoename rond de buikstreek dan voor de meeste mannen voor meer onzekerheid zorgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
Ik bedoelde voor mannen die dat wel hebben.
Het blijft een gok. Ga je nou alles af?quote:
Maar jij bent natuurlijk shredded.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk dat de gewichtstoename rond de buikstreek dan voor de meeste mannen voor meer onzekerheid zorgt.
En daar werk ik ook hard aan, en dat doe ik ook voor jou. Dat weet je best.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop