Sluit FOK! maar als ie ooit hier mod wordt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lachwekkend, Emilio heeft juist ontzettend veel humor. Misschien moet je het bordje met 'verboden te lachen' uit je kamer halen.
Je vergeet die anekdote dat hij al trillend met een pen in zijn hand Studio Sport presenteerde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit FOK! maar als ie ooit hier mod wordt.
Vermeer had een minder trillende hand.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet die anekdote dat hij al trillend met een pen in zijn hand Studio Sport presenteerde.
Dat is echt een klassieker, toe, doe die nog eens!
Dat filmpje dat hij bij zaalvoetbal over zijn eigen benen struikelde is dan wel weer geestig. Alleen was het niet zo bedoeld denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet die anekdote dat hij al trillend met een pen in zijn hand Studio Sport presenteerde.
Dat is echt een klassieker, toe, doe die nog eens!
Ach je hebt wel gelijk.. ik ben om. Ben vanaf nu ook fan van Emile.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is gewoon een stille maar daarom niet minder gewaardeerde kracht.
En hij acteert helemaal niet dat hij een tv-persoonlijkheid is.
Wat maakt die loser zo goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is gewoon een stille maar daarom niet minder gewaardeerde kracht.
En hij acteert helemaal niet dat hij een tv-persoonlijkheid is.
Zijn niet aflatende regen aan grappige opmerkingen, zijn inside info uit het Rotterdamse, zijn Italia trui, het feit dat hij de anderen beter laat presteren.quote:
Beat Johan Boskamp Schelvis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn niet aflatende regen aan grappige opmerkingen, zijn inside info uit het Rotterdamse, zijn Italia trui, het feit dat hij de anderen beter laat presteren.
Voetballers die anderen beter laten presteren worden alleen door de echte kenners herkend en dat blijkt bij analytici ook het geval te zijn.
Zulke woorden gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hoor, Tong.
De heldquote:Op woensdag 6 november 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een schitterende bulderlach van Johan.
Aanvaart u deze slechte verslaggever tot uw wettige anaalist ?quote:Op woensdag 6 november 2013 01:44 schreef regiliopeace het volgende:
De ongelovigen zullen branden in de hel tot ze huilend Emile Schelvis als hun Godswezen aanvaarden.
Die postte ik zonet ook, los van jou! En we hebben elkaar echt niet gesproken in de tussentijd!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die postte ik zonet ook, los van jou! En we hebben elkaar echt niet gesproken in de tussentijd!
Hilarisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |