Because I've kept my coolquote:Op maandag 12 maart 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind de rel van zaterdag ook tegenvallen
Dat is toch heul niet vermakelijk?quote:
Onderhuidse puisten.quote:
puke out all the kilo'squote:Op maandag 12 maart 2012 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vorige week twee kilo afgevallen
De recente liepen eigenlijk wel met een sisser af.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
zocht je ruzie dan? jonguh!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar sowieso is het al giga lang geleden dat er nog eens een eckten goeien rel was.. Toch? De laatste waren allemaal wel matig vond ik
Hier in het topic of in het algemeen op de interwebz?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Had je wat?! HAD JE WAT?!quote:
Volgens mij heb ik nog nooit een goeien rel meegemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Vooral veel voor ik kwam volgens mijquote:
Nee, "meh"-rellen.quote:
Ik vind het heel zielig voor je, IJsquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Auw, kak, stoot ik knijterhard m'n elleboog.
ik kan het me niet echt herinneren eerlijk gezegd. Of ze hebben weinig indruk gemaaktquote:Op maandag 12 maart 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral veel voor ik kwam volgens mij
Is daar überhaupt een spellingsregel voor ei'k?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het heel zielig voor je, IJs![]()
Maar ik moet ZO hard lolleren op knijterhard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |