Dat tevroeggeboren kindje waar ik het onlangs over had...daarbij waren de vliezen gebruiken, vruchtwater weg...later is dat weer aangevuld. Dus het kán wel maar zal wel afhangen van de situatie.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:15 schreef Soempie het volgende:
Kan het zijn dat de hoeveelheid vruchtwater samenhangt met het ziek zijn? Dat het straks gewoon wat bijtrekt?
Dat betekent niet dat een moeder gelijk álles weet over zwangerschappenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
LB, ik werk wel gewoon die ene maand. Als ze me tenminste inplannen.
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik begreep altijd dat als het op is, het op is![]()
Zeg, wie is hier nou zwanger geweest, jij of ik Soemp
Ik moet wel, want ik moet de opvang betalen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze het anders op kunnen lossenOok niet leuk als je stopt met werken omdat je zo opziet tegen het achterlaten van je kind, maar dat dan voor een maand nog wel moet doen
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het nu met dat kindje, Nem? Laatste wat ik van je hoorde is dat je het geboortekaartje kreeg.
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Anders ziekenhuis al een tijdjequote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis? In elk geval lijkt het dus wel helemaal goed te komen..
Bijzonder hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds vandaag geen extra zuurstof meer e.d. Was van het weekend wel angst voor een infectie, maar ik begreep dat die er toch niet was. Zijn af en toe wat terugvallen maar het gaat over het algemeen behoorlijk goed.
Inderdaad...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Ja ze zijn ook wel erg blij dat het er nu zo voor staat.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijzonder hoorStel je voor dat dat kindje straks mee naar huis mag, wat een overwinning dan
Oh, okéquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vruchtwater wordt constant aangemaakt.Zelfs als je vliezen al gebroken zijn wordt het nog aangemaakt. Maar ik weet dus niet of de hoeveelheid onder invloed van ziekte minder kan worden en dan weer meer?
Ik heb al 4 eenheden.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Pssst, verstand kopen?
Ik heb twee eenheden in de aanbieding
Ja, is ook zo, maar wel jammer als je daardoor dus niet in aanmerking komt...quote:Op maandag 12 maart 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ze ondersteunden lokale werkgelegenheid, is toch mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |