Inderdaad. Nóg een reden om spijt te hebben van m'n Z...quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Waffle het volgende:
[..]
Geen desire z, terwijl die toch tegelijk met de desire hd uit kwam
Sopcast stream kan je openen in VLC in windows en die kan je weer met Android VLC bekijken.quote:
email?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
swiftp werkt perfect voor alle androidsquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een programma voor de Nexus waarmee je files kan sturen via wifi?
Met Tasker kan je rules instellen, waar je heel ver in kan gaan. Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'. Maar je kan het ook linken aan apps. Dus in jouw geval: Start de download app op een bepaald uur. Alleen, ik ken geen app om videos/audio op te nemen. Jij wel?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
bestaat er een app om automatisch op een bepaalde tijd video of audio op te nemen?
Heb je je homescherm unlocked?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef delano.888 het volgende:
THEFUCK? Ik kan niks meer verplaatsen, op mijn homescreens, geen app shortcuts, geen widgets, gewoon niks is te verplaatsen. Heeeel vreemd ineens. ADW.EX heb ik trouwens en restart doet niks..
Handigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef Quannum het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: als je binnen een bepaalde straal van thuis bent, dat ie automatisch een SMS stuurt naar je vrouw: 'Begin al maar aan het klaarmaken van het eten'.
ja, garantie voor geen sex die avond!quote:
Godvertyfus zo simpel kan het zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godvertyfus zo simpel kan het zijn
Altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:38 schreef JohnDDD het volgende:
Begin op mijn Samsung Galaxy Ace ruimtegebrek te krijgen op de telefoon; kan de meeste apps niet naar de sd-kaart verplaatsen en kan de samsung apps die ik niet gebruik niet deleten; is het de moeite waard om 'm te rooten?
quote:
Speelt het een beetje? Lijkt me wel humor voor die paar euro, en op mn tab zou het volgens mij prima moeten draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Net The Sims op m'n Desire gezet, wat een flauw spel![]()
Wel nostalgie!![]()
En het herinnert me eraan dat ik een tablet moet hebben; kleine schermen met games:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |