Zal wel zijn om highscores o.i.d te kunnen delen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
LBE Security is echt heerlijk
Direct als je een nieuwe app installeert krijg je een notification dat je de permissions moet instellen
Welke permissions sommige apps vragen is echt te raar voor woorden. Games die in je telefoonboek willen gaan zitten enzo..wtf?
ICS komt ook nog officieel op de desire squote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Nilscollection het volgende:
One V specs zijn slechter of identiek aan die van mijn één jaar oude (!) Desire S, welke waarschijnlijk ook goedkoper is.
Desire S komt met Android 2.3.5 en Sense 3.0 maar custom ROM erop en voilà, daar is ICS en Sense 4.0![]()
Klik hier maar voor een vergelijking.
http://www.androidpolice.(...)ast-week-32812-4712/quote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Beste mensen
Van de week mijn eerste android toestel. Wat zijn apps die ik echt moet hebben? Geef tips aan deze onwetende.
Klopt, alleen is 't dan de vraag of er Sense 3.6quote:Op maandag 9 april 2012 13:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ICS komt ook nog officieel op de desire s
Hmm lastig. Ik wil eigenlijk ook niet een oud toestel kopen.. En wat is ICS?quote:Op maandag 9 april 2012 12:56 schreef Nilscollection het volgende:
One V specs zijn slechter of identiek aan die van mijn één jaar oude (!) Desire S, welke waarschijnlijk ook goedkoper is.
Desire S komt met Android 2.3.5 en Sense 3.0 maar custom ROM erop en voilà, daar is ICS en Sense 4.0![]()
Klik hier maar voor een vergelijking.
klikquote:Op maandag 9 april 2012 14:44 schreef koffiepot het volgende:
Ik heb nog steeds geen update naar de ICS, ik heb een nexus s, klopt dit wel?
3.6 natuurlijk. sense 4 is weer een verkooppunt voor de One-lijn.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Klopt, alleen is 't dan de vraag of er Sense 3.6of Sense 4.0
op komt.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:50 schreef Spelvout het volgende:
[..]
klik
[..]
3.6 natuurlijk. sense 4 is weer een verkooppunt voor de One-lijn.
Dat 'oude' toestel zal wel lekkerder draaien als de 'nieuwe' dus maakt dat echt zoveel uit?quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik wil eigenlijk ook niet een oud toestel kopen.. En wat is ICS?
Kloptquote:Op maandag 9 april 2012 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Sense 4.0 is niceaanwezig, maar niet té. Gewoon zoals het hoort, een toevoeging waar nodig, en als er niks nodig is dan ook geen nutteloze 'features' meer toevoegen.
En die 25gb extra dropbox space
Met mijn Custom ICS Rom kreeg ik ook 25 gbquote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
KloptAlleen dan kut dat HTC dat niet voor haar huidige toestellen voorziet
Maarja, lang leve de custom ROMs!
Ja, maar ik bedoelde Sense 4.0quote:Op maandag 9 april 2012 16:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Met mijn Custom ICS Rom kreeg ik ook 25 gb
Draai zelf al tijdje Sense 4.0 rom op sensationele.quote:Op maandag 9 april 2012 16:34 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde Sense 4.0
Desire S ook, maar ik bedoelde dus dat HTC die niet officieel gaat uitrollen voor hun huidige telefoons.quote:Op maandag 9 april 2012 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Draai zelf al tijdje Sense 4.0 rom op sensationele.
Desire/evo3d is er ook een voor.
Smart rotator.quote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was die app ook alweer dat je per app kon aangeven of hij wel of niet automatisch het scherm mee moest roteren?
Sensation developer heeft wel gezegd dat HTC met sense 4.0 voor deze toestellen komt alleen later anders is de One serie niet zo interessant.quote:Op maandag 9 april 2012 16:52 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Desire S ook, maar ik bedoelde dus dat HTC die niet officieel gaat uitrollen voor hun huidige telefoons.
Enkel de One-serie gaat standaard worden voorzien van Sense 4.0, de rest krijgt allemaal 3.6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |