quote:Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, maar het heeft te maken met geld dus dit lijkt me de juiste plek.
Om te beginnen:
Een klasgenoot van mij heeft mij verteld dat hij seks heeft met een vrouw van 48. Hij krijgt hiervoor veel geld. Die vrouw woont drie uur van hem vandaan, ze spreken ergens af en zij betaald een hotel voor 1 nacht.
Hij heeft mij gisteren 126 euro gegeven ( 2 euro muntstukken ).
Maandag krijgt die maar liefst 50.000 van haar. Ik weet dit klinkt erg ongeloofwaardig. Hij loopt ineens met dure schoenen rond, blackberryIpod, Ipad2, psVita en nog meer.
Hij verstopt dit voor zijn ouders, die zullen wel laaiend zijn.
Geloven jullie dit een beetje? Die jongen wil mij 5000 euro geven, zomaar. Hij zegt dat hij toch niks moet met zoveel geld.
Ik zelf geloof hem wel. Maar wat denken jullie?
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:06 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ben weer terug. Heb nog eens met die vriend gepraat.
Helaas is zijn seksmaatje ziek. Hij laat het me meteen weten wanneer ze het geld kan brengen.
En Tha_flash : Hij heeft dus seks met die vrouw van 48. En die vrouw betaalt hem ervoor.
Ook ik vind dit nog erg gestoord klinken allemaal. Heb als eens rondgevraagd of ik het moet aannemen ofniet. De meeste zeggen van wel, zolang ik maar geen gekke dingen doe en niet alles direct uitgeef.
Dit topic mag gesloten worden, zodra ik het geld heb, of op de dag dat ik het kan ophalen, laat ik meteen wat weten.
En over die 2 euro munten.
Hij heeft niet alles in munten gekregen, het meeste was briefgeld. Ook die 50.000 wordt in briefgeld betaald.
Aannemen doe ik nu zeker
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:09 schreef Ryon het volgende:
Ach, was ze ziek? Wat een toeval. Kan gebeuren hé. Met de griep en alles.
héél toevallig ligt ze met koorts in bed ja.quote:
Helaas nog nietquote:
Maar waarom krijg jij nou geld ??quote:Op maandag 12 maart 2012 12:12 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
héél toevallig ligt ze met koorts in bed ja.
En ik baal ervan, had me er net op verheugd om dat geld te krijgen.
Hij smte nog: Maandag kom ik wel na jou, gaan we naar café, helemaal feestje houden
Die jongen krijgt toch genoeg. En hij doet er niks mee dus, behalve dingen kopen waar die niks aan heeft. En ik ben een vriend van hem, en ik kan het goed gebruiken. Als ik zoiets zou verdienen, zou ik een paar vrienden ook wat geven.quote:
In ieder geval niet omdat ze zulke goede vrienden zijn.quote:
Klopt, ik ken hem nog geen 2 jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In ieder geval niet omdat ze zulke goede vrienden zijn.
Dus hij neukt die vrouw, verdiend daar geld mee en geeft jouw zomaar ¤ 5000,-..........quote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Die jongen krijgt toch genoeg. En hij doet er niks mee dus, behalve dingen kopen waar die niks aan heeft. En ik ben een vriend van hem, en ik kan het goed gebruiken. Als ik zoiets zou verdienen, zou ik een paar vrienden ook wat geven.
Misschien doet hij het wel alleen om vrienden te blijven, mja who cares?
lolquote:Op maandag 12 maart 2012 12:16 schreef padlarf het volgende:
Ik zie het al helemaal gebeuren dat die vriend TS meeneemt op vakantie dit jaar, naar Thailand oid. "Ik pak je tas wel in, maak je geen zorgen"
Je zei zelf dat je hem na je opleiding toch bijna niet meer gaat zien.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Klopt, ik ken hem nog geen 2 jaar
Ik vind het zelf ook vreemd, ben ik eerlijk in. Maar die vrouw schijnt een of andere rijke stinkerd te zijn. En waarschijnlijk is ze niet 100%. En ja, het is veel geld dat hij krijgt, maar er gebeuren wel vreemdere dingen in de wereldquote:Op maandag 12 maart 2012 12:16 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Dus hij neukt die vrouw, verdiend daar geld mee en geeft jouw zomaar ¤ 5000,-..........
Ik geloof er niets van, als het ¤ 50,- was geweest had ik je gelooft.
Me opleiding duurt dan ook nog 2.5 jaar. Sinds vorig jaar augustus ken ik hem. Toen zat ik in het 1e van MBO.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je hem na je opleiding toch bijna niet meer gaat zien.
Maar jullie zijn dus geen goede vrienden, als je nu al weet dat je straks geen contact met hem houdt.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:18 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Me opleiding duurt dan ook nog 2.5 jaar. Sinds vorig jaar augustus ken ik hem. Toen zat ik in het 1e van MBO.
Nu dus in het 2e jaar
Dat zien zijn ouders. Contant bewaren vindt hij ook niks dus. Ik verstop het gewoon goed, en zet het over 2 jaar op me rekeningquote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je dat weggeven? Als je dan niet weet wat je ermee moet, zet het op de bank voor later.
Nouja, ik ga waarschijnlijk nog studeren in Breda ofzo. Dus zal ik hem niet heel vaak zien neequote:Op maandag 12 maart 2012 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dus geen goede vrienden, als je nu al weet dat je straks geen contact met hem houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |