Kies verwijderen en dan start > run > regedit > F3(knop) > Kies > Delete al je registrery entries van Kies.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef 33 het volgende:
[..]
Stond al in m'n eerste post dat dat niet werkt (meerdere malen geprobeerd). Nu verschijnt alleen weer een Splash Window (openingsscherm denk ik) nadat ik +- 2 min op het icoontje heb geklikt en verdwijnt ook weer na +- 2 min. Nouja, toch bedankt, dit gaat em niet worden ben ik bang.
Ik ben toch geen Engelse zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:01 schreef themole het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen, kan me weinig andere redenen dan capaciteit bedenken om dat ding niet in 1x beschikbaar te maken. Snap ook niet waarom iemand uberhaupt het menu in het Nederlands zou willen btw.
dat was dus mijn foto, bedankt voor het postenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Mensen?
In Zweden is Android 4.0.3 binnen
Iemand van hier met zo'n toestel heeft hem zojuist binnen gehaald
[ afbeelding ]
Nice bro.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat was dus mijn foto, bedankt voor het posten![]()
mijn ban is nu over
Ah, dan weet ik meteen wie de volgende is met een ban.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat was dus mijn foto, bedankt voor het posten![]()
mijn ban is nu over
hey, was alleen maar als bewijs dat hij uitgerold is,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik meteen wie de volgende is met een ban.
Ik, want jij hebt geen website.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey, was alleen maar als bewijs dat hij uitgerold is,![]()
wie zegt dat ze die foto niet van een website van mij heeft ofzo?
Die is al een week offline.quote:
nja, iets mis met t static ip, is soms online soms niet, word dit weekend gefixtquote:
Nope.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef Daarnaast het volgende:
Dus officiële Nederlandse versie is nog niet beschikbaar?
Wat is er dan zo goed aan die beta als ik vragen mag, Heb alleen de eerste getest die was nogal laggy.quote:
Waar zit dat dan allemaal wel in?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef gogosweden het volgende:
ICS stock van samsung is geen fuck aan. nog niet eens de helft van de functies hier beschreven zitten erin![]()
http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich/
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:08 schreef themole het volgende:
Als er een vanilla ICS rom uitkomt voor de SGS2 dan ga ik denk ik rooten.Ben uitgekeken op touchwiz.
"Home screen folders"quote:
dit ga ik dus ook doen. bagger touchwizquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:08 schreef themole het volgende:
Als er een vanilla ICS rom uitkomt voor de SGS2 dan ga ik denk ik rooten.Ben uitgekeken op touchwiz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |