als je er ook 1 voor mij probeer te bemachtigen; alvast dankquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Sokz het volgende:
Ik zal morgen als ik kan wel proberen een paar codes te bemachtigen. Let op: ik (kan) niks beloven.
Ben benieuwd, wacht wel ff de voorlopige line-up af morgen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt dit jaar echt extreem vetGoeie line up en vet thema hangen we eraan. We willen in ieder geval vorig jaar overtreffen
Zal morgen wel ff kijken, hoef ze zelf niet per sequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand hier die mij wil helpen aan een code?
Tja, zo extreem kut vind ik hem niet eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef RiKe het volgende:
Ik zal mijn vraag van pagina 4 (de Ivan Carsten bash dag) even beargumenteren.
Ga er klaar voor zitten, dit is een heftige voor de echte fans....
Iedereen die zo'n remix maakt van zo'n klassieker is niet goed bij z'n hoofd
Woohooquote:
Deze edit vond ik altijd wel puikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef RiKe het volgende:
Ik zal mijn vraag van pagina 4 (de Ivan Carsten bash dag) even beargumenteren.
Ga er klaar voor zitten, dit is een heftige voor de echte fans....
Iedereen die zo'n remix maakt van zo'n klassieker is niet goed bij z'n hoofd
Oja!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Deze edit vond ik altijd wel puik![]()
*denkt ook weer terug aan qountdown 2008
Lekkere plaat, acid geluidenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
Bij deze ff de nieuwe Therabyte releaseGENIAAL ZO VET!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze plaat, wat een heerlijke sfeer, niet snel maar zit zo goed in elkaar en gebruikt puike soundsquote:
Ja, goede track, maar haalt het niet bij bovenstaande origineel (sorry Theraquote:Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:22 schreef 16meter het volgende:
De Thera remix vind ik toch vetter. Jammer dat de acid sounds wat minder aanwezig zijn (ideetje voor de remuxx of re-edit?), maar die overgang van het intro naar de lead is super gedaan.
Tags bij die video's:quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
WoohooThanks guys!
Bij deze ff de nieuwe Therabyte releaseGENIAAL ZO VET!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my fucking shiiiiiiiit, hoe vet![]()
Thera, wat een ongelofelijke held ben je ookSuuuuuuuuper weer deze remix.
quote:trance
dance
house
techno
electro
all
those
boxes
and
we
just
keep
everything
laying
out
on
the
floor
how
messy
but
much
more
fun
idd:quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:13 schreef DjThera het volgende:
Haha kijk dan vooral ook maar niet naar de tags van onze andere videos
Jep, voor de tweede keer (vorig jaar was mijn eerste grote indoorfeest). Gaan ook een aantal groentjes mee dus beloofd een mooie avond te wordenquote:
Dan moet je toch ook een dagje vrijwilligerswerk doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef eQuaL het volgende:
Over een kwartiertje ist toch weer feest met defqon1 tickets?
Ga het toch maar ff proberen, al ist maar voor die arme Remco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |