das eigenlijk wel een goede! Tnx!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
Ga bij jezelf na wat je tegenhoudt om het niet te doen.
Ligt bij mij ook aan stemmingenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:09 schreef nosmo_king het volgende:
die tips wil ik ook wel, ik heb hetzelfde..genoeg wil, maar evenveel redenen om weer niet te sporten
xD, beetje vaag, maar als ik dat zou doen, dàn moet t welquote:Op zondag 11 maart 2012 20:11 schreef SJK het volgende:
Een moordenaar inhuren die je vermoordt als je niet sport.
Hartelijk bedankt voor dit! Okey, ik had er zelf ook wel op kunnen komen... Maar tnx!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
1. Doel stellen
2. Schema maken
3. Doen
4. ???
5. Profiteer en zie uw resultaat
Ja, dat is indd wel genoeg motivatie, maar die computer heeft gewoon een magneet in zich :squote:Op zondag 11 maart 2012 20:15 schreef Push. het volgende:
Jezelf willen verbeteren, doelen behalen en gezond zijn lijkt me meer dan genoeg motivatie?
Dat is de harde schijf.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef damiongans het volgende:
[..]
Ja, dat is indd wel genoeg motivatie, maar die computer heeft gewoon een magneet in zich :s
Eigenlijk gewoon bijna niet :squote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo zou je elke dag willen? Hoeveel sport je nu?
Dan moet je hoe dan ook niet voor elke dag gaan maar eerst 2-3 x per week proberen. en niet te zwaar zodat je niet geneigd raakt op te geven maar langzaam opbouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |