quote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Barbapapamama het volgende:
nu eet ik nooit meer new york pizza
Ja, daarom ook dit topic gestartquote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Staat ook vermeld op de site: http://www.newyorkpizza.nl/CustomPizza.aspx
Waarom vraag je dan in hoeverre zoiets zal kloppen? Ik dacht dat je het niet geloofde, maar je bedoelt blijkbaar of New York Pizza daar over zou liegen? Nee, dat lijkt me niet.quote:
Het lijkt mij vreemd dat bacon en pepperoni halal is, maar kip bijvoorbeeld niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:18 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan in hoeverre zoiets zal kloppen? Ik dacht dat je het niet geloofde, maar je bedoelt blijkbaar of New York Pizza daar over zou liegen? Nee, dat lijkt me niet.
Nou, het is vlees van ritueel geslachte dieren, dus niet 'net als anders'. Het verschil zit hem natuurlijk niet in de smaak.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Elusive het volgende:
en ?
het is gewoon chemisch bewerkte geblenderde en in een vormpje gedrukt vlees net als anders hoor
en net zo lekker
zwijnvlees mag niet onder de Islam. Eh, zwijntjequote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vreemd dat bacon en pepperoni halal is, maar kip bijvoorbeeld niet?
Volgens NY Pizza is het kalfs, maar dat betekend niet dat het halal moet zijn, terwijl er expliciet halal achter staat. Dus het wordt ook nog eens Islamitisch geslacht..quote:
quote:bacon (kalfs, halal)
Tandoori chicken
ham (100% kalkoen)
pepperoni (beef, halal)
rundergehakt
Ik ben toch verdomme geen moslim die in een islamitisch land woont.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:19 schreef Elusive het volgende:
en ?
het is gewoon chemisch bewerkte geblenderde en in een vormpje gedrukt vlees net als anders hoor
en net zo lekker
Omdat het zeker vaak niet aankomt?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef Hendroit het volgende:
Ik werk bij domino's en bij ons is ook veel shit halal.
Bestel alsjeblieft nooit meer via iDeal.
bestel altijd via idealquote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef Hendroit het volgende:
Ik werk bij domino's en bij ons is ook veel shit halal.
Bestel alsjeblieft nooit meer via iDeal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |