Halal vlees is vlees met meer kwaliteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:35 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
das toch niet jammer dan
of wil je ghahlhahl
nee hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 12:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Halal vlees is vlees met meer kwaliteit.
Ik ook niet schandalig dat ze dit doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:15 schreef Barbapapamama het volgende:
nu eet ik nooit meer new york pizza
best knap, want bacon is per definitie al varkensvlees. Bij NY Pizza krijg je dus een of ander stuk vlees van een kalf, waar ze kunstmatige smaakstoffen aan hebben toegevoegd om het als bacon te laten smaken.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens NY Pizza is het kalfs, maar dat betekend niet dat het halal moet zijn, terwijl er expliciet halal achter staat. Dus het wordt ook nog eens Islamitisch geslacht..
Nee hoor, die beesten komen uit dezelfde bioindustrie. Ze worden alleen anders geslacht. Krijg je na je kutleven ook nog een klotedood.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Halal vlees is vlees met meer kwaliteit.
Die 20 seconden meer of minder mishadeling is belachelijk dat we ons daar druk over maken in verhouding tot hun hele leven.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:42 schreef Flurry het volgende:
[..]
Nee hoor, die beesten komen uit dezelfde bioindustrie. Ze worden alleen anders geslacht. Krijg je na je kutleven ook nog een klotedood.
Op zich eens, maar dit is wel heel makkelijk te voorkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die 20 seconden meer of minder mishadeling is belachelijk dat we ons daar druk over maken in verhouding tot hun hele leven.
En de andere helft Mexican Hot & Spicyquote:Op maandag 12 maart 2012 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem bijna altijd Californian Veggi trouwens van de NY.
een winkelmedewerker die alternatieven aanbeveelt.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:39 schreef Eagle_99 het volgende:
Als er geen vraag naar halal vlees zou zijn, zou Nyp ook geen halal vlees verkopen. Als een medewerker van NYP weet ik dat er behoorlijk veel moslims hun pizza bestellen bij NYP. Domino's is half zo goedkoop voor zover ik het weet, zij hebben ook varkensvlees in voorraad, dus voor de huillies zijn er genoeg alternatieven
Ga je gangquote:Op maandag 12 maart 2012 22:57 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
een winkelmedewerker die alternatieven aanbeveelt.Ze zouden je moeten ontslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Als er spek op m'n pizza zit, dan wil ik dat dat van een varken komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Halal vlees is lekker. Of te wel gewoon hetzelfde, niets mis mee. Mensen die zich ineens zorgen maken wanneer een dier afgemaakt wordt op een wijze die een geloofsovertuiging voorschrijft. Kijk aub wat meer documentaires en wees niet zo hypocriet. Ik heb er in iedergeval geen moeite mee. Graag zelfs.
Liever voorkom ik de mistanden in de bioindustrie, dat heeft een veel groter effect voor het dierenwelzijn en is net zo makkelijk te voorkomen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dit is wel heel makkelijk te voorkomen.
Niet kunnen verdragen dat een Hollands bedrijf Halal vlees verkooptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:52 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik snap de ophef hierover niet. Ze geven het duidelijk aan dat ze halal vlees aanbieden. Dan is het aan jou de keus of je het blijft eten of een ander optie zoals Domino's kiest.
Als ze het nou stilzwijgend zouden doen dan begrijp ik het wel.
Jullie moeten gewoon iets te zeiken hebbenEn vervolgens wel bij de lokale turkse donerzaak eten
Of denk je dat het vlees daar niet halal is?
Ga eens nou opkankeren met je hippie rotzooi.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:29 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
je kan zo diervriendelijk mogelijk slachten of niet soms?
En ik wil bacon, en dat is van varken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:25 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ga eens nou opkankeren met je hippie rotzooi.
Ik wil vlees en als het hetzelfde smaakt maar ook anderen blij kan maken heb ik er geen problemen mee.
Kortzichtige Nederlandse quasi-sociaal-bezorgde aannames
Dan koop je het niet van NYP en ga je lekker in je eigen hoekje van je zolderkamer eraan nibbelen met blijdschap dat je godzijdank niet aan een hetzelfde smakend stuk vlees aan het nibbelen bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:48 schreef NuHebIkHetGehad het volgende:
[..]
En ik wil bacon, en dat is van varken.
En nou opkankeren
Joh kankeridioot komt er een topic over dat NYP halal vlees gebruikt, en ik zeg dat ik dat kut vind kom je met deze reactiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dan koop je het niet van NYP en ga je lekker in je eigen hoekje van je zolderkamer eraan nibbelen met blijdschap dat je godzijdank niet aan een hetzelfde smakend stuk vlees aan het nibbelen bent.
Kankernerd.
Ik koop ook geen kiloknallers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef xminator het volgende:
Dan eet jij toch niet bij NYP, niemand boeit het wat JIJ hiervan denkt.
Ze worden vet gemest om geslacht te worden onder erbamelijke omstandigheden en dan eet je het wel. Maar als het halal is vind je het opeens walgelijk_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |