Je ben een geweldig miskent talent, schande dat ze je overal niet hebben willen, ik snap het niet hoor...quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:00 schreef Dieandere het volgende:
Nou zal ik Peter maar even helpen via fok zucht, ban he daar.
Ustream producer downloaden en hoppa
Heeft niks met geluids instellingen te maken van windhoos.![]()
Groeten van Mich123![]()
Nou, een beetje respect voor een zeer gewaardeerd lid van de Tweede Kamer is wel op z'n plaats hoorquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:49 schreef Dieandere het volgende:
Klotuh M123 en wie ben jij omdat te zeggen Angela...?![]()
Ach, de neppers kun je er zo tussenuit filterenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:38 schreef Dieandere het volgende:
Ja met volle teugen lekker biertje de rest is zo nep als maar kan of zeg ik nu iets raars...![]()
Maakt niet uit verders hoor....
quote:Voor de rest reageer ik niet eens meer in dit bagger topic, de tijd zal het leren he....
quote:Uit sociale overwegingen zwaai ik nog even terug, wel zo beleefd toch...
quote:Laatste reactie overigens naar jou toe, de tijd heelt alle wonden.
quote:En wil geen woord meer met jou wisselen, logischer wijs ik verpest nu samen met jou het topic van oop he...
quote:Zo laatste antwoord via deze weg, laat namelijk mijn mond niet snoeren en al helemaal niet door mensen die zelf geen enkele toegevoegde waarde betekenen op de chats.
quote:Ja 5th ik hou me bakkes al je hebt gelijk maar moet toch ergens antwoorden toch...
Ik ben benieuwdquote:Maar goed oop heeft het al zo zwaar, zal dit topic verder niet bevuilen met mijn indrukken die ik op doe na het zien van the godfather of ustream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |