quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zit je nou mk te dissen? met dat mooie roze pakje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit je nou mk te dissen? met dat mooie roze pakje?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij mag die niet posten, omdat ik dat zegquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
de enige gif die gepost mag worden als het om die film gaat...
[ afbeelding ]
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef heloef het volgende:
Kaneel lach even met me mee.Ik lach al de hele dag loefje. Dit topic draagt daar ook aan bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik waardeer het tochquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ja.. ik was dus wel mn liefde aan't verklaren In het roze.. maar word niet eens gewaardeerd hier... straks mezelf inslaaphuilen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lach al de hele dag loefje. Dit topic draagt daar ook aan bij.Die staan ook achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik nog niet eens gezien.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi Patjen. Gefeliciteerd met je kleurtje.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
omg ik smolt, dat egeltjequote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Patjen. Gefeliciteerd met je kleurtje.
[..]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Patjen. Gefeliciteerd met je kleurtje.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
jij mag die niet posten, omdat ik dat zeg
We cool now?quote:
quote:
1-0 though. You mad brah?quote:
i melt with youquote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We cool now?
Doet me ook aan BfS denken.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
1-0 though. You mad brah?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
beetje warm hier :$
[..]om af te koelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
om af te koeleni was likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die zoenende vrouwen.hihihi fat doggySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die zoenende vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i was likeje was toch commandoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hihihi fat doggy
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al die zoenende vrouwen.Ik heb liever dat een van die vrouwen mij zoent ipv een andere vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]t wordt wel enigszins stil hier, volgens mij kijken zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
ik wil ook weleens watquote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een van die vrouwen mij zoent ipv een andere vrouwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
mijn ouders hebben over t algemeen geen interesse in wat ik wel of niet draagquote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat het haar ouders maar niet horen.gelukkig maar
Wat wil jij dan?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t wordt wel enigszins stil hier, volgens mij kijken zeIdcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die weten er al vanquote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Laat het haar ouders maar niet horen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is toch zoquote:
dat jij dat niet weetquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i was likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hihihi fat doggySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke je hebt gelijkquote:14 SHADES OF GREY
Oh jammer, ik had misschien wel kunnen helpenquote:14 SHADES OF GREY
Ja zeker.quote:C'est la vie
psstquote:je moet er nog zo bij kijken :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IdchmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
die maken zich er gelukkig ook niet druk om verder
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmik zal jou eens druk makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
die maken zich er gelukkig ook niet druk om verderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]sjeuzus wat een gedrochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventjes een er in voor mijn broeder van een andere moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
even voelenquote:
en? klopte het?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
als een vrouw dit aandoet in mijn bed dan pleurt ik dr er met een rotgang terug uitquote:
Dacht dat ze erg christelijk waren??quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn ouders hebben over t algemeen geen interesse in wat ik wel of niet draaggelukkig maar
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes een er in voor mijn broeder van een andere moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik zag het
C'est la vie
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]................... *kruipt getraumatiseerd in een hoekje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep.. en daarbij laten ze mij gelukkig met rust en in mijn waarde.. over het algemeenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat ze erg christelijk waren??What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
wat heeft dat ermee te makenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat ze erg christelijk waren??
het klopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou haar met mijn wapen laten spelen net zo lang tot hij helemaal leeg geschoten is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als een vrouw dit aandoet in mijn bed dan pleurt ik dr er met een rotgang terug uitC'est la vie
dat dus, ik zondig toch wel, ze hebben de hoop al opgegevenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
het kloptegoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
geloof kun je nu eenmaal niet opdringen, gelukkig weten ze dit ookquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat dus, ik zondig toch wel, ze hebben de hoop al opgegeven
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goodknap he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klopt, ben wel blij dat ze zich dit nu beseffen.. enkele dagen nog over gehad en ma lijkt t zich nu ECHT te beseffen en reageert er ook vrij "normaal" opquote:Op zondag 11 maart 2012 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geloof kun je nu eenmaal niet opdringen, gelukkig weten ze dit ook
gelukkig maarquote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt, ben wel blij dat ze zich dit nu beseffen.. enkele dagen nog over gehad en ma lijkt t zich nu ECHT te beseffen en reageert er ook vrij "normaal" op
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
knap he?whoahhh uhhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhhuhquote:
in b4 "her"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Sorry.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
................... *kruipt getraumatiseerd in een hoekje*
Hier iets liefs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een leuk liedje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Hier iets liefs.vroeger wel nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een leuk liedje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Hier iets liefs.nijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een leuk liedje.
*klikt*What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Hier iets liefs.Goeden plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een leuk liedje.C'est la vie
ik ga ff soppenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, sorry murquote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
Zo, genoeg plaatjes? heeft iedereen zich uit kunnen leven?ik ben klaar
:$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Werd gvd tijd ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, sorry murik ben klaar
:$![]()
Eerlijk is eerlijk, ik vind deze plaatjes niet onaardigquote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
Zo, genoeg plaatjes? heeft iedereen zich uit kunnen leven?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
Zo, genoeg plaatjes? heeft iedereen zich uit kunnen leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het moest gewoon
hopelijk kun je t me vergevenquote:
Google.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind deze plaatjes niet onaardig![]()
![]()
ik ben al klaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben een wraakzuchtige god. Als je een vergevingsgezinde wil kan je beter christen worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hopelijk kun je t me vergeven![]()
ja ik was al goed opweg namelijk.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok, ik loop even naar m'n oudersquote:Op zondag 11 maart 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben een wraakzuchtige god. Als je een vergevingsgezinde wil kan je beter christen worden.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, ik loop even naar m'n ouders![]()
![]()
![]()
vuig hoor, al een beetje bezig zijn tijdens het postenquote:
ja mn vingers zijn verrimpeld nuquote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vuig hoor, al een beetje bezig zijn tijdens het posten
herkenbare symptomen zijn herkenbaarquote:
mijn leven is gebaseerd op een waargebeurd verhaalquote:Op zondag 11 maart 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
herkenbare symptomen zijn herkenbaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik geef alleen bungalowsquote:vertel me meerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn leven is gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Ik heb slijmerige vingers.quote:C'est la vie
free the horse.quote:! respect! voor paarden
Wat zijn ze dan hervormd, gereformeerd, etc. en wat is normaal dan in deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt, ben wel blij dat ze zich dit nu beseffen.. enkele dagen nog over gehad en ma lijkt t zich nu ECHT te beseffen en reageert er ook vrij "normaal" opDrama means nothing, it's part of the game.![]()
durf nietquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geef alleen bungalows
[..]
vertel me meer
J.P en Ankyquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
free the horse.! respect! voor paarden
C'est la vie
zit je nou weer te hinniken danquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
grefo en normaal als in: ze laten me mijn eigen leven leiden, zoals het hoortquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan hervormd, gereformeerd, etc. en wat is normaal dan in deze?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Toch heb ik er 1.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik geef alleen bungalows
[..]
vertel me meer
quote:Ben je ook verkouden?
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal eens in je oor hinnikenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit je nou weer te hinniken dan
[..]
grefo en normaal als in: ze laten me mijn eigen leven leiden, zoals het hoortWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit je nou weer te hinniken dan
[..]
grefo en normaal als in: ze laten me mijn eigen leven leiden, zoals het heaurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dm/pm staat open hoor, als je privacy wil :$quote:bahquote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch heb ik er 1.
[..]Ben je ook verkouden?
[..]
Gedaan. En nu?*briest*quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vrije hoeren voor iedereen! NEE PAARDENquote:C'est la vie
aai de horse.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch heb ik er 1.
[..]Ben je ook verkouden?
[..]
Gedaan. En nu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
durf ik ook nietquote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dm/pm staat open hoor, als je privacy wil :$
[..]
bah
[..]
*briest*
Ik las blowjobs.quote:C'est la vie
WANT PAAWRDEN HEBBEN BENEN EN GEEN POTENquote:Op zondag 11 maart 2012 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrije hoeren voor iedereen! NEE PAARDENWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* Moeraskat blaastquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
brainfuck ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het geeft een fijn gevoel in mijn lendenen. What sorcery is this?quote:
Skullfuck?quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
quote:is ook een optiequote:auquote:
nee dat is er dan weer verover .quote:ik hou er van als het lichaam nog warm is. sorry
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha WAT DOE JE MET ME AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah, ook de zwaardere stroming...? Aan de andere kant je hebt een angel user icon dus je had in ieder geval een tv in huisquote:Op zondag 11 maart 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
grefo en normaal als in: ze laten me mijn eigen leven leiden, zoals het hoort.
bwehehequote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha WAT DOE JE MET ME AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhij s fijn
grefo hoeft helemaal geen zwartekousen te zijn hurquote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, ook de zwaardere stroming...? Aan de andere kant je hebt een angel user icon dus je had in ieder geval een tv in huis.
![]()
je bent zelf f.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarschijnlijk heeft niemand enig idee waar we het over hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WANT PAAWRDEN HEBBEN BENEN EN GEEN POTENC'est la vie
ze zijn redelijk streng ja, maar het is ze nu gewoon duidelijk dat mijn mening verschilt van die van hunquote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, ook de zwaardere stroming...? Aan de andere kant je hebt een angel user icon dus je had in ieder geval een tv in huis.
dat dan weer wel ja hehe.. en de dvd box
fiezsss?quote:zeker welquote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft niemand enig idee waar we het over hebben.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft niemand enig idee waar we het over hebben.rokje wel
de rest weet ik niet
valt best meequote:Op zondag 11 maart 2012 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze zijn redelijk streng ja, maar het is ze nu gewoon duidelijk dat mijn mening verschilt van die van hun
dat dan weer wel ja hehe.. en de dvd box
ik ga niet meequote:
we gaan niet naar de domineequote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
ow dan wil ik welquote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we gaan niet naar de dominee
awesomequote:
maar misschien moeten we over een meer toegankelijk onderwerp gaan praten, zoals kaas![]()
quote:goed opgemerkt
ik vond het christendom best toegangkelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awesome
maar misschien moeten we t over een meer toegankelijk onderwerp gaan praten, zoals kaas
Kaas. Ik houd van kaas. Vooral lekkere kaas. Welke kaas hou jij van?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
van alles behalve geitquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaas. Ik houd van kaas. Vooral lekkere kaas. Welke kaas hou jij van?
ik ook wel, maar ach.. schoenen miss, van die prachtige sleehakkenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond het christendom best toegangkelijkWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik moest even kijken of ik wel in de versieren sc zat
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
sorryquote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Joysa het volgende:
Ik moest even kijken of ik wel in de versieren sc zathai
Rok/MK fastchat.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Joysa het volgende:
Ik moest even kijken of ik wel in de versieren sc zat![]()
Ook niet met honing en pijnboompitjes, over een salade?quote:Nooit Ghostbusters gezien?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
neequote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet met honing en pijnboompitjes, over een salade?
[..]
Nooit Ghostbusters gezien?liever niet nee
nogmaals: genoeg onderwerpen om over mee te praten, op die gifjes na danquote:jawohl, maa rlang geledenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet met honing en pijnboompitjes, over een salade?
[..]
Nooit Ghostbusters gezien?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dat dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nogmaals: genoeg onderwerpen om over mee te praten, op die gifjes na dan
[..]
jawohl, maa rlang geledenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, die illusie heb ik ook niet... van bevindelijk tot heel wat minder streng. Ben wel nieuwsgierig waar het in dit geval naar neigde.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
grefo hoeft helemaal geen zwartekousen te zijn hur
vanavond hebben we kaas wat ook wel het hoofd van een monnik genoemd word
niet zo streng als zwartekousen nee, maar ik vind zelf toch wel dat ik aardig streng ben opgevoed.. qua geloof en qua dingen wel en niet mogen.. mgoed, uiteindelijk beseften ook mijn ouders wel dat ik gewoon eigen keuzes moest maken en het duurde even, maar dat hebben ze geaccepteerdquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, die illusie heb ik ook niet... van bevindelijk tot heel wat minder streng. Ben wel nieuwsgierig waar het in dit geval naar neigde.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dat klinkt wel een beetje freakyquote:Op zondag 11 maart 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
vanavond hebben we kaas wat ook wel het hoofd van een monnik genoemd word
de meeste mensen kennen maar een paar mogelijkheden helaasquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, die illusie heb ik ook niet... van bevindelijk tot heel wat minder streng. Ben wel nieuwsgierig waar het in dit geval naar neigde.
Yup, daar staat gereformeerd synoniem voor zwarte kousen maar jij hebt ook een gereformeerde achtergrond dat je dit weetquote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de meeste mensen kennen maar een paar mogelijkheden helaas.
Zwart of wit, goed of foutquote:Op zondag 11 maart 2012 16:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de meeste mensen kennen maar een paar mogelijkheden helaas14 SHADES OF GREY
truequote:
de grijstinten worden helaas vaak vergeten/achterwege gelatenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
nee daar staat het niet voor, dat zijn mensen zo gaan zien.. om een reden die ik niet begrijpquote:Op zondag 11 maart 2012 16:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yup, daar staat gereformeerd synoniem voor zwarte kousen maar jij hebt ook een gereformeerde achtergrond dat je dit weet.
maar goed, mijn ouders zijn ook zo ja. die gaan ook nog altijd netjes elke zondag naar de kerk
maar goed ik zal me eens gaan klaarmaken en dan naar t dorp met natuurlijk mijn nederige excuses aan iedereen dat ik niet over mijn relatie issues praat of over zoiets ontoegankelijks als geloof, laterrrr![]()
Daarom dus ook mijn sign.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true
de grijstinten worden helaas vaak vergeten/achterwege gelaten
Paar maanden terug met mijn zusje een discussie over haar leidinggevende die mag zij niet. Het feit dat hij homo is kwam opvallend vaak ter spraken dus vroeg ik aan haar of dat een probleem was. En daarop gaaf ze geen antwoord.![]()
14 SHADES OF GREY
daagquote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar goed ik zal me eens gaan klaarmaken en dan naar t dorp met natuurlijk mijn nederige excuses aan iedereen dat ik niet over mijn relatie issues praat of over zoiets ontoegankelijks als geloof, laterrrr![]()
Nee.quote:C'est la vie
Alles is beter dan Ajax op de eerste plek.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef Watertornado het volgende:
Lol, AZ kan nu eindelijk op de eerste plek komen.14 SHADES OF GREY
das duidelijkquote:
Dat staan ze toch al?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:23 schreef Watertornado het volgende:
Lol, AZ kan nu eindelijk op de eerste plek komen.C'est la vie
Nee, maar op dit moment staan ze eerste.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Of verwacht jij dat Twente verliest van De Graafschap?C'est la vie
Dat zijn degene die geen gereformeerde opvoeding hebben gehad die raken helemaal in paniek als ze het woord Christelijk horen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
of over zoiets ontoegankelijks als geloof, laterrrr
Onzin.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zijn degene die geen gereformeerde opvoeding hebben gehad die raken helemaal in paniek als ze het woord Christelijk horen.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hey koffiequote:Op zondag 11 maart 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal
Leuk weekend gehad![]()
Maar wel raar
Wzzzp?quote:14 SHADES OF GREY
ben jij christelijk opgevoed?quote:
ook geen christelijke school oid?quote:lijkt me ergens wel fijn
Ik ben begonnen op een christelijke school. Na 2 jaar naar een openbare school gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook geen christelijke school oid?lijkt me ergens wel fijn
Mij ookquote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook geen christelijke school oid?lijkt me ergens wel fijn
14 SHADES OF GREY
op de basisschool ?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben begonnen op een christelijke school. Na 2 jaar naar een openbare school gegaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ben benieuwd of ik dan anders tegen de dingen aangekeken hadquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yupquote:Ik ben helemaal zonder geloof opgevoed.. middelbare school ook niet.
wat heerlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
YupIk ben helemaal zonder geloof opgevoed.. middelbare school ook niet.
![]()
Ik weet niet hoe het anders is, dus of dat heerlijk is.. don't know..quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
naja het lijkt me heerlijk, omdat je dan niet gedwongen word om naar de kerk te gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het anders is, dus of dat heerlijk is.. don't know..![]()
of dat ouders je iets willen opdringen.
Maar goed, aan de andere kant ben ik er wel blij mee, omdat ik er ook wat vanaf weet en dus zo mijn mening erover kan vormen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Satanistje van me.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het anders is, dus of dat heerlijk is.. don't know..![]()
Dat hebben mijn ouders gelukkig nooit gedaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja het lijkt me heerlijk, omdat je dan niet gedwongen word om naar de kerk te gaan![]()
Maar goed, aan de andere kant ben ik er wel blij mee, omdat ik er ook wat vanaf weet en dus zo mijn mening erover kan vormen.![]()
die van mij wel, tot ik 16 wasquote:Op zondag 11 maart 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hebben mijn ouders gelukkig nooit gedaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wel denk ik. Nu zie ik de kerk vooral als een organisatie die mensen indoctrineert en onderdrukt. Omdat ik zo voelde toen ik nog naar de kerk moestquote:Op zondag 11 maart 2012 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik dan anders tegen de dingen aangekeken had14 SHADES OF GREY
oh, zo zie ik het echt niet. onderdrukking was bij ons sowieso niet aan de ordequote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Nu zie ik de kerk vooral als een organisatie die mensen indoctrineert en onderdrukt. Omdat ik zo voelde toen ik nog naar de kerk moest
Onderdrukking is wat overdreven. Het feit dat de kerk denkt mogen te bepalen hoe je leeft vind ik raar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, zo zie ik het echt niet. onderdrukking was bij ons sowieso niet aan de orde14 SHADES OF GREY
ik geloof niet in satan, duivel, god, oid
En wat houd Satanisme volgens jou dan in?quote:14 SHADES OF GREY
De kerk is gewoon verrot.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel denk ik. Nu zie ik de kerk vooral als een organisatie die mensen indoctrineert en onderdrukt. Omdat ik zo voelde toen ik nog naar de kerk moest
Al die schandalen die nu naar buiten komen zijn denk ik nog maar het topje van de ijsberg.![]()
zo moet je dat niet zien, dat bepaald een kerk ook nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onderdrukking is wat overdreven. Het feit dat de kerk denkt mogen te bepalen hoe je leeft vind ik raar.- tenminste, niet in de kerk waar ik ging -
dat is niet bij elke kerk zo hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kerk is gewoon verrot.
Al die schandalen die nu naar buiten komen zijn denk ik nog maar het topje van de ijsberg.
Ik ben nog nooit in een kerk geweestquote:Op zondag 11 maart 2012 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja het lijkt me heerlijk, omdat je dan niet gedwongen word om naar de kerk te gaan![]()
Maar goed, aan de andere kant ben ik er wel blij mee, omdat ik er ook wat vanaf weet en dus zo mijn mening erover kan vormen.
dat denk je dan foutquote:
Ik heb wel een uitgesproken mening over religies, maar ik heb m'n hoofd er niet zo bij op het momentquote:![]()
Satanisme gaat niet om een duivel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik geloof niet in satan, duivel, god, oidIk kan me goed vinden in LaVey Satanisme.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat houd Satanisme volgens jou dan in?
http://en.wikipedia.org/wiki/LaVeyan_Satanism![]()
De kerk waar ik heen ging ook niet. Althans niet zo scherp, maar homoseksualiteit is nog steeds taboe bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo moet je dat niet zien, dat bepaald een kerk ook niet- tenminste, niet in de kerk waar ik ging -
14 SHADES OF GREY
hoe komt het ?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgesproken mening over religies, maar ik heb m'n hoofd er niet zo bij op het moment
Hoe kun jij daar zo zeker van zijn?quote:
Kijk ik bedoel niet dat bij jou de plaatselijke pastoor een viezerik is, maar bedoel dat elk geloof, of het nu het katholieke, protestantse, islamitische of welk geloof dan ook, ze zijn allemaal verrot en de oorzaak van heel veel problemen in de wereld.![]()
bij ons helemaal niet, er zitten een aantal lesbische koppels in kerk. waaronder 1 koppel betrokken is bij het kerkbestuurquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kerk waar ik heen ging ook niet. Althans niet zo scherp, maar homoseksualiteit is nog steeds taboe bijvoorbeeld.
Ik heb gister "m'n" kat begraven en tegelijk gehoord dat m'n zus in het ziekenhuis ligt vw longontstekingquote:![]()
Ik weet vrij goed waar satanisme om draait en dat is niet dat figuur met die hoornsquote:Op zondag 11 maart 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Satanisme gaat niet om een duivel.
[..]
Ik kan me goed vinden in LaVey Satanisme.
http://en.wikipedia.org/wiki/LaVeyan_Satanism14 SHADES OF GREY
daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar zo zeker van zijn?
Kijk ik bedoel niet dat bij jou de plaatselijke pastoor een viezerik is, maar bedoel dat elk geloof, of het nu het katholieke, protestantse, islamitische of welk geloof dan ook, ze zijn allemaal verrot en de oorzaak van heel veel problemen in de wereld.we hebben trouwens geen pastoor maar een dominee
anyway
je kan nooit iedereen over dezelfde kam scheren.. dat is ook zo met mensen met bepaalde nationaliteiten.![]()
ik ben wel benieuwd waarom jij zegt dat ze de oorzaak zijn van heel veel problemen in de wereld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
onzin. geloof is nooit een oorzaak. interpretaties van mensen wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij daar zo zeker van zijn?
Kijk ik bedoel niet dat bij jou de plaatselijke pastoor een viezerik is, maar bedoel dat elk geloof, of het nu het katholieke, protestantse, islamitische of welk geloof dan ook, ze zijn allemaal verrot en de oorzaak van heel veel problemen in de wereld.![]()
![]()
gatverdammequote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gister "m'n" kat begraven en tegelijk gehoord dat m'n zus in het ziekenhuis ligt vw longontstekingwat klote zeg ..
sterkte
Dat zat jij in een hele vrije kerk. Ik herinner mij nog dat er werd gebeden voor mensen die naar een erotiekbeurs gingenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij ons helemaal niet, er zitten een aantal lesbische koppels in kerk. waaronder 1 koppel betrokken is bij het kerkbestuur
14 SHADES OF GREY
ik ook nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet eigenlijk weinig van satanisme. Neem het niet zo serieus eigenlijk
dat dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin. geloof is nooit een oorzaak. interpretaties van mensen wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik neem geloven ook niet zo serieus.quote:
Het probleem met geloven is, je creëert een soort "ons", een groepje gelijkgestemden en alles wat daarbuiten valt, is "hun". Religies creëren verdeeldheid die zich vaak omzet naar haat en geweld.
Ook vind ik religies manipulatief![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet vrij goed waar satanisme om draait en dat is niet dat figuur met die hoorns![]()
Hoeveel geweld word er wel niet gepleegd in naam van een bepaalde god of geloofsovertuiging.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eenswe hebben trouwens geen pastoor maar een dominee
anyway
je kan nooit iedereen over dezelfde kam scheren.. dat is ook zo met mensen met bepaalde nationaliteiten.![]()
ik ben wel benieuwd waarom jij zegt dat ze de oorzaak zijn van heel veel problemen in de wereld.
En ik weet dat de meeste religies zo helemaal niet bedoeld zijn, maar zo worden ze wel geinterpreteerd door veel gelovigen.![]()
de kerk waar ik heen ging en waar mijn ouders nog altijd heen gingen is inderdaad niet een strenge kerk, maar wel 1 die veel vaker voorkomt. we zijn namelijk ook wel naar andere kerken geweest. bijv als we op vakantie in nederland waren. dan was er eigenlijk weinig verschil met die van ons. Maar er zijn gewoon een hoop verschillende geloofsovertuigingen en bijbelvertaling waar dan ook weer verschil is naar de kerk toe zeg maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zat jij in een hele vrije kerk. Ik herinner mij nog dat er werd gebeden voor mensen die naar een erotiekbeurs gingenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het idee is wel aardig maar eigenlijk is het gewoon meer van hetzelfde als al die andere religiesquote:14 SHADES OF GREY
Gelukkig maar hequote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag dit topic en dacht even dat het over kaneelstokjes konthaar ging.![]()
![]()
Ging het ook en geil dat het was.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag dit topic en dacht even dat het over kaneelstokjes konthaar ging.C'est la vie
dan is dat dus fout van de mensen en niet van het geloof zelfquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel geweld word er wel niet gepleegd in naam van een bepaalde god of geloofsovertuiging.
En ik weet dat de meeste religies zo helemaal niet bedoeld zijn, maar zo worden ze wel geinterpreteerd door veel gelovigen.het is natuurlijk maar ook hoe je iets opvat of leest natuurlijk.
En dat is jammer?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag dit topic en dacht even dat het over kaneelstokjes konthaar ging.
Hey Loka
14 SHADES OF GREY
Dankquote:Op zondag 11 maart 2012 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gatverdammewat klote zeg ..
sterkte
![]()
Niet mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het idee is wel aardig maar eigenlijk is het gewoon meer van hetzelfde als al die andere religies![]()
Het is wel degelijk een probleem van het geloof, religies creëren verdeeldheid, haat en uiteindelijk geweld.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan is dat dus fout van de mensen en niet van het geloof zelfhet is natuurlijk maar ook hoe je iets opvat of leest natuurlijk.
het is de aard van het beestje![]()
alleen in extreme gevallenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een probleem van het geloof, religies creëren verdeeldheid, haat en uiteindelijk geweld.
het is de aard van het beestje
Verdeeldheid over het grote geheel maar saamhorigheid onder kleinere groepen. Net als nationaliteiten.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een probleem van het geloof, religies creëren verdeeldheid, haat en uiteindelijk geweld.![]()
Kloptquote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verdeeldheid over het grote geheel maar saamhorigheid onder kleinere groepen. Net als nationaliteiten.![]()
eensquote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verdeeldheid over het grote geheel maar saamhorigheid onder kleinere groepen. Net als nationaliteiten.
maar dat wil nog niet zeggen dat elke gelovige haatdragend is of kinderen misbruikt, of geweld veroorzaakt.
Doe hem de groetjes van mijquote:
Waarom niet? Wat is het verschil dan met het christendom?quote:14 SHADES OF GREY
Het verschil tussen die 2 is dat het ene gebaseerd is op nationaliteit (wat ook een deel van je identiteit vormd) en religies verzonnen zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het slechter om je Christen te noemen dan om je Nederlander te noemen?![]()
Mensen die geloven zijn van nature meer wantrouwend naar mensen van niet-hun geloof, dat is nou eenmaal hoe het werkt. Hoe extremer het geloof, hoe meer mensenlevens het verwoest.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
maar dat wil nog niet zeggen dat elke gelovige haatdragend is of kinderen misbruikt, of geweld veroorzaakt.![]()
geloof vormt ook bij mensen een deel van hun identiteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verschil tussen die 2 is dat het ene gebaseerd is op nationaliteit (wat ook een deel van je dentiteit vormd) en religies verzonnen zijn
hoe kom je erbij dat religies verzonnen zijn?![]()
Religie kan wel degelijk onderdeel van je identiteit zijn en je vormen tot wie je bent. De heisa rondom het Nederlander zijn en alle gebruiken die erbij horen zijn ook maar ooit bedacht, dat is echt niet zo ontstaan omdat we op dit ene stukje land geboren zijn. De motieven waarop een maatschappij gebouwd is kunnen evengoed leugens zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verschil tussen die 2 is dat het ene gebaseerd is op nationaliteit (wat ook een deel van je dentiteit vormd) en religies verzonnen zijn![]()
Hoe kom je er bij dat ze echt zijn? Alleen hun geloof in "hun" waarheid is echtquote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
geloof vormt ook bij mensen een deel van hun identiteit.
hoe kom je erbij dat religies verzonnen zijn?![]()
Klopt, maar dat is wel hoe het is. Religies darentegen zijn gebaseerd op niets....of spoken...of hallucinaties, of wat dan ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Religie kan wel degelijk onderdeel van je identiteit zijn en je vormen tot wie je bent. De heisa rondom het Nederlander zijn en alle gebruiken die erbij horen zijn ook maar ooit bedacht, dat is echt niet zo ontstaan omdat we op dit ene stukje land geboren zijn. De motieven waarop een maatschappij gebouwd is kunnen evengoed leugens zijn.
Landen zijn vaak "toevallig" ontstaan en hebben een hele geschiedenis.![]()
Toch zijn er mensen die zeggen god te hebben waargenomen. Of ze allemaal liegen zullen we nooit weten als het onszelf niet overkomt.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze echt zijn? Alleen hun geloof in "hun" waarheid is echt![]()
hoe kan het nou op niets gebaseerd zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is wel hoe het is. Religies darentegen zijn gebaseerd op nietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan zouden ze al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren liegenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die zeggen god te hebben waargenomen. Of ze allemaal liegen zullen we nooit weten als het onszelf niet overkomt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zie post boven de jouwequote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die zeggen god te hebben waargenomen. Of ze allemaal liegen zullen we nooit weten als het onszelf niet overkomt.![]()
En dat is iets nieuws?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan zouden ze al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren liegen14 SHADES OF GREY
dat geloof ik dan weer niet, omdat er bewijzen zijn gevonden van het bestaan van de mensen die voorkomen in de bijbelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat heeft te maken met de manier waarop religies doorgegeven worden aan de volgende generatie.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe kan het nou op niets gebaseerd zijn
Geen enkel geloof kan bestaan zonder aanhangers. Sterven alle aanhangers uit, zo houdt ook de religie zelf op te bestaan![]()
Waarom zou ik dat niet mogen? Tuurlijk mag ik dat, vrijheid van meningsuiting en zoquote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat jij het niet ziet zijn het leugens of spoken? Denk dat je daar niet over mag oordelen.![]()
![]()
net zoals jouw geloof in de onzin van religies.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze echt zijn? Alleen hun geloof in "hun" waarheid is echt
ik ben niet gelovig overigens. maar ik vind je wel enorm kort door de bocht gaan.![]()
![]()
daar heb je gelijk in, je moet het doorvertellen, en in al die duizenden jaren zal er echt wel iets verdraaid zijn aan het hele verhaal ja. en mensen vatten dus ook wat er in de bijbel staat verschillend op. maar dat wil niet zeggen dat alles onzin of gelogen is. er is heus IETS van waar.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de manier waarop religies doorgegeven worden aan de volgende generatie.
Geen enkel geloof kan bestaan zonder aanhangers. Sterven alle aanhangers uit, zo houdt ook de religie zelf op te bestaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn "geloof" is gebaseerd op mijn eigen waarnemingen en van de waarnemingen van anderen die ik waarschijnlijk acht. Ik vind het niet kort door de bocht, ik vind het "down to earth" en realistischquote:Op zondag 11 maart 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
net zoals jouw geloof in de onzin van religies.
ik ben niet gelovig overigens. maar ik vind je wel enorm kort door de bocht gaan.![]()
iedereen moet het voor zichzelf uitmaken. ik weet in elk geval wel dat er mensen zijn die zich echt kunnen optrekken aan hun geloofenzoiets vind ik alleen maar mooi. mensen die kracht vinden in hun geloof en zo bijvoorbeeld de kracht vinden om ziektes te doorstaan.
niks mis mee
Om te beginnen een god.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom niet? Wat is het verschil dan met het christendom?
De beloning of straf om het op te dringen, en verder zijn het natuurlijk iets andere leefregels.![]()
Mee eensquote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
iedereen moet het voor zichzelf uitmaken. ik weet in elk geval wel dat er mensen zijn die zich echt kunnen optrekken aan hun geloofenzoiets vind ik alleen maar mooi. mensen die kracht vinden in hun geloof en zo bijvoorbeeld de kracht vinden om ziektes te doorstaan.
niks mis mee
![]()
![]()
Zoals?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat geloof ik dan weer niet, omdat er bewijzen zijn gevonden van het bestaan van de mensen die voorkomen in de bijbel
Jezus daar is inderdaad bewijs voor dat hij bestaan heeft maar dat maakt hem niet de zoon van god.14 SHADES OF GREY
iedereen is een kind van god. als ik de bijbel moet geloven dus Jezus ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals?
Jezus daar is inderdaad bewijs voor dat hij bestaan heeft maar dat maakt hem niet de zoon van god.
dat hij uit de dood is opgestaan vind ik dan ook wel weer wat ver gaan
Er is een verkiezing geweest. Hij heeft genoeg stemmen gekregen en is daarmee officieel tot zoon van God verklaard.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals?
Jezus daar is inderdaad bewijs voor dat hij bestaan heeft maar dat maakt hem niet de zoon van god.
No Joke![]()
Dus toch leefregels maar dan wel claimen dat Satanisme uitsluitend vrije wil en eigen keuzes isquote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Om te beginnen een god.
De beloning of straf om het op te dringen, en verder zijn het natuurlijk iets andere leefregels.14 SHADES OF GREY
ik moest lachenquote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een verkiezing geweest. Hij heeft genoeg stemmen gekregen en is daarmee officieel tot zoon van God verklaard.
No JokeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat voor leefregels?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus toch leefregels maar dan wel claimen dat Satanisme uitsluitend vrije wil en eigen keuzes isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben gelovig (geen christen/islamiet/jood) en ik vind dat ik het compleet mis kan hebben. Mijn geloof is zowieso niet heel duidelijk, maar ja, het kan goed zijn dat ik het mis heb.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze echt zijn? Alleen hun geloof in "hun" waarheid is echt![]()
net zo subjectief als de ervaringen van een gelovige dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn "geloof" is gebaseerd op mijn eigen waarnemingen en van de waarnemingen van anderen die ik waarschijnlijk acht. Ik vind het niet kort door de bocht, ik vind het "down to earth" en realistisch![]()
![]()
Jezus was de zoon van de groenteboer uit het dorp.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals?
Maria was gewoon een slet die zich door iedereen uit liet wonen behalve door jozef.
Toen ze zwanger bleek heeft ze dat hele verhaal verzonnen.
En die jozef die geloofde het ook nog.![]()
Ik heb nog geen enkel overtuigend bewijs gezien dat het bestaan van god verklaardquote:Op zondag 11 maart 2012 17:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iedereen is een kind van god. als ik de bijbel moet geloven dus Jezus ook.
dat hij uit de dood is opgestaan vind ik dan ook wel weer wat ver gaan14 SHADES OF GREY
ik begrijp niets van wat je juist zeiquote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben gelovig (geen christen/islamiet/jood) en ik vind dat ik het compleet mis kan hebben. Mijn geloof is zowieso niet heel duidelijk, maar ja, het kan goed zijn dat ik het mis heb.
Nee, objectief.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
net zo subjectief als de ervaringen van een gelovige dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: