quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Twente en Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Rutten is een Twente man. Vandaar vorige week.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Vooral die vertrouwensboost voor Twente zal niemand vergeten.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Ajax, jammer. [ afbeelding ]
fr begon daarmee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
Ik verstond ''Twente bedankt'', zovan goed dat jullie ons hebben laten zien hoe het moet ofzo.
Op de training is ie briljant. Denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef franklop het volgende:
heeft vennegoor eigenlijk al gescoord dit seizoen?
Fred zou idd gewoon Manolev in de spits moeten zetten ofzo. Het is toch z'n laatste wedstrijd. Kan hem 't schelen.quote:
Hij is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de training is ie briljant. Denk ik.
Deze maand.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gaat Twente die inhaalwedstrijd nou eens spelen, das echt al van voor de winterstop ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |