Amen.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:26 schreef Adelante het volgende:
Als je op een forum al niet direct kunt zijn, hoe sociaal onbegaafd moet je dan in het dagelijkse leven overkomen
Ik lever altijd kwaliteits post's. of toch niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:26 schreef Adelante het volgende:
Als je op een forum al niet direct kunt zijn, hoe sociaal onbegaafd moet je dan in het dagelijkse leven overkomen
Nooit eens niet valsquote:
dat krijg je ervan als je mn bankpasje skimtquote:
HOU GEWOON JE BEK KOM VECHTEN DAN 1 OP 1 GEVECHT OM 12 UUR OP UTRECHT CSquote:Op zondag 11 maart 2012 08:35 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je mn bankpasje skimt
PRIMA HOEREJOOD IK KOM VECHTEN 12 UUR UTRECHT CS, GEEN WAPENS, 1 OP 1, EN WAAG HET NIET TE KOMEN MET JE MOEDER, WANT IK KAN HARDER RENNEN DAN JE DENKT!quote:Op zondag 11 maart 2012 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
HOU GEWOON JE BEK KOM VECHTEN DAN 1 OP 1 GEVECHT OM 12 UUR OP UTRECHT CS
JIJ HOUD OOK JE BEK HÉ OF WIL JE OOK AFGERANSELD WORDEN NET ALS PAUL OVER EEN UUR BIJ UTRECHT CS !!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:51 schreef Fopje het volgende:
Zo veel liefde in 1 topic. Ik word er gewoon een beetje geil van.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
HEB JE HET GODVER TEGEN MIJ SOMS, WIL JE OOK INMEKAAR GESLAGEN WORDEN NET ALS PAUL, EN FOPJE?!quote:
HE WAT NOU LIEF, ZAL IK EENS LIEF DOEN MET MN MAATJE 43 SCHOEN TEGEN JE GEZICHT AAN OVER 1 UUR BIJ UITRECHT CS HÉ NIET ZO STOER MEER HE?quote:
In het weekend werkt mijn ov niet dus helaas manquote:Op zondag 11 maart 2012 11:01 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
HE WAT NOU LIEF, ZAL IK EENS LIEF DOEN MET MN MAATJE 43 SCHOEN TEGEN JE GEZICHT AAN OVER 1 UUR BIJ UITRECHT CS HÉ NIET ZO STOER MEER HE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |