quote:Ware alle dames maar zoals jij
Op dinsdag 23 juli 2002 18:18 schreef Squad het volgende:
Ik ga het liefst bovenop, maar van achter is ook lekker...
Maar misschien is dat iets wat je gaandeweg ontdekt, en dat alle andere manieren soms (vaak?) veel bevredigender kunnen zijn. Ik ken mijn vrouw 'natuuurlijk' door en door, na ruim 20 jaar samen... En nee, dat verveelt nog steeds niet!
Zoveel te doen!
en natuurlijk missionaity.
BTW, ik ga niet uitleggen wat het allemaal is. Kijk maar in het grote kamasutra boek
Sex Addict.
quote:Da's wel lekker easy going.
Op vrijdag 26 juli 2002 14:44 schreef MrLucca het volgende:
Ik achter mijn vriendin en dan lekker op de zij.
Mijn vriendin geniet ervan als ik met lange en diepe halen haar G-spot gewerk. Ze gilt dan de hele buurt bij elkaar (van genot uiteraard! Iets wat ze overigens altijd wel doet bij sex, ook voor mij) Als ze dan een paar keer klaar is gekomen, dan maak ik met mijn vinger haar aarsje nat met haar sapjes en laat ik mijn natte pik langzaam in haar kontje schuiven.
Dat gevoel is zo heerlijk... lekker strak en de zijkant is heel anders... Zodra zij weer een keer is gekomen, laat ik me ook gaan.. en ik kom explosief..
Ze mag op haar rug liggen, op haar knieen of zelfs boven op me. Maakt me niet uit, genieten zullen we...
quote:sterrekijker
Op woensdag 24 juli 2002 00:39 schreef chown het volgende:
Ieder standje totdat je sterren ziet is het lekkerst
Op het ritme van de trein staand is btw erg goehoed
Das de favoriet, verder vind ik eigenlijk alles lekker, heb eigenlijk geen tegenvallende standjes.
Alhoewel, lepeltje/lepeltje vind ik opzich erg goed, maar niet te lang, dan gaat het vervelen(zwaar gezegd)
1. achterlangs terwijl m'n vriendin op de keukentafel ligt
2. als zij bovenop ligt
3. ruggelings, dus zij bovenop met de rug naar mij toe
Lepeltje-lepeltje bevalt mij ook wel maar meer voor als je slapie gaat doen, lekker tegen elkaar aanliggen. Als je gelukt hebt en je wordt s'morgens ook zo wakker kan je haar natuurlijk met dit standje wakker maken
quote:Is genoteerd, Keizerinnetje :-)
Op maandag 12 mei 2003 19:36 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik vind het lekker om bovenop te zitten en op zijn hondjes [afbeelding] kan ik op zijn tijd ook best waarderen.
Op z'n hondjes is lekker, maar het is romantischer als je elkaar in de ogen kunt kijken... afwisselen dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |