abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5119861
Welk standje levert jou nu het ultieme genot ? Welk standje viel uiteindelijk enorm tegen ?
pi_5121502
Van achteren is natuurlijk heerlijk. Ook de wat exotischere standjes op de tafel en dat soort dingen zijn wel okays
pi_5123882
Staand van achteren is toch wel m'n favoriet.
Wat ook erg genieten is m'n vrouwtje bovenop.
Beide in combinatie met een kort rokje en een strak topje, das erg geil.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 17:33:03 #4
14806 CrashOne
100% compliant
pi_5123975
Standjes waar je teveel moeite voor moet doen en te veel bij moet na denken vind ik niks.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 18:18:29 #5
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_5124502
Ik ga het liefst bovenop, maar van achter is ook lekker...
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  dinsdag 23 juli 2002 @ 19:28:17 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5125400
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 18:18 schreef Squad het volgende:
Ik ga het liefst bovenop, maar van achter is ook lekker...
Ware alle dames maar zoals jij
pi_5126318
als ik op mijn rug of op mijn buik lig...is toch echt het allerlekkerste
  dinsdag 23 juli 2002 @ 21:26:22 #8
30955 Privateer
Gesteld op privacy
pi_5126795
"Neuken" (even de technische term voor de tamelijk mechanische daad gebeurt hier 9 van de 10 keer gewoon "missionaris-style". Al het andere (en dat is eigenlijk voor mij een veel belangrijker deel van de vrijpartij) gebeurt in diverse standen. Likken in 69, waarbij zij soms wel, soms niet meedoet, vingeren als ze op haar buik ligt, uitgebreid masseren, met mond-en-handen verwennen als ze op haar rug ligt, voor mij idem dito, ze mag graag op mij zitten zonder dat mijn lul in haar zit, en dan kan ik lekker haar borsten pakken als ze op me rijdt... hell, wat een mogelijkheden toch ... Echt, dat "neuken alleen" is eigenlijk erg ondergeschikt geworden hier.

Maar misschien is dat iets wat je gaandeweg ontdekt, en dat alle andere manieren soms (vaak?) veel bevredigender kunnen zijn. Ik ken mijn vrouw 'natuuurlijk' door en door, na ruim 20 jaar samen... En nee, dat verveelt nog steeds niet!

Zoveel te doen!

Zalig zijn de armen van geest. Gekookt, bij voorkeur. Niet gebraden.
pi_5129392
-Wheelbarrow
-Crab
-Pole
-Lotus (favoriet)
-69 (hmmmm)

en natuurlijk missionaity.

BTW, ik ga niet uitleggen wat het allemaal is. Kijk maar in het grote kamasutra boek

Sex Addict.

woensdag 24 juli 2002 @ 00:39:08 #10
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5129415
Ieder standje totdat je sterren ziet is het lekkerst
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5157790
met alle standjes, hoe vinden de meiden het lekkerst wat betreft 'stoten', diep&hard of juist rustig en niet zo diep?
:D
pi_5158480
Ik achter mijn vriendin en dan lekker op de zij.
pi_5158508
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 14:44 schreef MrLucca het volgende:
Ik achter mijn vriendin en dan lekker op de zij.
Da's wel lekker easy going. Niet vermoeiend, op z'n minst 1 hand vrij...
  zondag 28 juli 2002 @ 00:51:01 #14
32836 Gordy
Desperado
pi_5174166
Eigenljik is alles wel lekker. Hangt ervan af hoelang je erover doet... Hoe langer je de tijd neemt, hoe meer je beiden geniet.

Mijn vriendin geniet ervan als ik met lange en diepe halen haar G-spot gewerk. Ze gilt dan de hele buurt bij elkaar (van genot uiteraard! Iets wat ze overigens altijd wel doet bij sex, ook voor mij) Als ze dan een paar keer klaar is gekomen, dan maak ik met mijn vinger haar aarsje nat met haar sapjes en laat ik mijn natte pik langzaam in haar kontje schuiven.

Dat gevoel is zo heerlijk... lekker strak en de zijkant is heel anders... Zodra zij weer een keer is gekomen, laat ik me ook gaan.. en ik kom explosief..

Ze mag op haar rug liggen, op haar knieen of zelfs boven op me. Maakt me niet uit, genieten zullen we...

Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
pi_7529970
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 00:39 schreef chown het volgende:
Ieder standje totdat je sterren ziet is het lekkerst
sterrekijker
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  woensdag 25 december 2002 @ 10:01:07 #16
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_7532889
ff denken.. Als je eenmaal bezig bent boeit het weinig welk standje maar de twee die goed zijn voor twee verschillende situaties:
1- Van achter staand (vluggertje)
2- Liggend op je zij van achter (Voor heel lang plezier voor 2)

Op het ritme van de trein staand is btw erg goehoed

"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_7533064
Molenwiek!
pi_7536559
op ze hondjes wil bij ons niet ecjht lukken krijg hem niet echt makkelijk er in zeg maar weet iemand wat ik dan fout doe?
pi_7536657
niet zoveel gaat stukken makkelijker als zij je helpt naar binnen te komen
I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
pi_7538819
Doggy-style, jummy jummy jummy in allerlei leuke variatie's........

Das de favoriet, verder vind ik eigenlijk alles lekker, heb eigenlijk geen tegenvallende standjes.

Alhoewel, lepeltje/lepeltje vind ik opzich erg goed, maar niet te lang, dan gaat het vervelen(zwaar gezegd)

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:10:15 #21
54965 warner
ik kom zie en overwin
pi_10299727
Het is even oefenen mischien maar lepeltje-lepeltje maar dan gezichten naar elkaar is echt mijn favo je licht echt strak tegen elkaar aan en hoeft niet te steunen of iets dergelijks. Echt het proberen waard
liever minder aardig dan minder waardig
pi_10320539
3 standjes zijn bij mij favoriet:

1. achterlangs terwijl m'n vriendin op de keukentafel ligt
2. als zij bovenop ligt
3. ruggelings, dus zij bovenop met de rug naar mij toe

Lepeltje-lepeltje bevalt mij ook wel maar meer voor als je slapie gaat doen, lekker tegen elkaar aanliggen. Als je gelukt hebt en je wordt s'morgens ook zo wakker kan je haar natuurlijk met dit standje wakker maken

Het begint met een "N" en eindigt op "euken"en het is ontzettend lekker? Nasi uit eigen keuken!
pi_10382348
Ik vind het lekker om bovenop te zitten en op zijn hondjes kan ik op zijn tijd ook best waarderen.
pi_10383658
Is er niet een online kamasutra ofzo?
  vrijdag 16 mei 2003 @ 14:20:01 #25
50981 PlastoQuinon
De Paarse Magister
pi_10473221
quote:
Op maandag 12 mei 2003 19:36 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik vind het lekker om bovenop te zitten en op zijn hondjes [afbeelding] kan ik op zijn tijd ook best waarderen.
Is genoteerd, Keizerinnetje :-)

Op z'n hondjes is lekker, maar het is romantischer als je elkaar in de ogen kunt kijken... afwisselen dus!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')