quote:Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Rikketik het volgende:
Jezus, die missie op Tutchanka bestaat echt alleen maar uit mood whiplashes.
SPOILER: Tutchanka, GROTE SPOILERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (?). Ik ben gewoon meteen naar links gestrompeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Mass Effect net uitgespeeld. Echt een ''what the fuck'' moment tegen het einde aan.. en had niet genoeg paragon (hoewel m'n hele balkje bijna vol was godverdomme) om aan het einde die 2 paragon opties te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (?). Ik ben gewoon meteen naar links gestrompeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Mass Effect net uitgespeeld. Echt een ''what the fuck'' moment tegen het einde aan.. en had niet genoeg paragon (hoewel m'n hele balkje bijna vol was godverdomme) om aan het einde die 2 paragon opties te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (?). Ik ben gewoon meteen naar links gestrompeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: keuzesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Thanks voor de verheldering jongens.
Maareh, ik zat echt het laatste half uur met eengezicht te spelen. Het voelde allemaal nogal.. ehm, raar aan
.
![]()
Ik had graag meer missies als die maan van Palaven gewild.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Thanks voor de verheldering jongens.
Maareh, ik zat echt het laatste half uur met eengezicht te spelen. Het voelde allemaal nogal.. ehm, raar aan
.
![]()
Aarde was chaotisch en kut in de zin van kut om door te komen. Te veel brutes. En banshees! Ik haat banshees.
Moira. is tof. :7![]()
Mja, je hoeft een banshee maar even uit het oog te verliezen en BAM! Je bent een snack!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik had graag meer missies als die maan van Palaven gewild.![]()
Aarde was chaotisch en kut in de zin van kut om door te komen. Te veel brutes. En banshees! Ik haat banshees.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Weet je hoe vaak ik zo'n sequence op aardequote:Op zondag 11 maart 2012 23:08 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik had graag meer missies als die maan van Palaven gewild.![]()
Aarde was chaotisch en kut in de zin van kut om door te komen. Te veel brutes. En banshees! Ik haat banshees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. overnieuw heb moeten doen? Echt 12 keer ofzo. Ik kreeg die banshees maar niet dood ...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik zo'n sequence op aardeJa, precies daar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. overnieuw heb moeten doen? Echt 12 keer ofzo. Ik kreeg die banshees maar niet dood ...Ik speelde deze keer (mijn eerste keer) op normal; ik wil niet weten hoe dat op hardcore/insanity is.
Inderdaad.. ik heb hem daar maar eventjes op super easy mode gezetquote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ja, precies daar ja.Ik speelde deze keer (mijn eerste keer) op normal; ik wil niet weten hoe dat op hardcore/insanity is.
.
![]()
Ik lees echt heel veel ontevredenheid over de eindes.. agreed bigtime. F*ing onsamenhangend misbaksel.
![]()
Ik ben dus niet de enige!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik heb hem daar maar eventjes op super easy mode gezet.
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Maar echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb heel mijn playthrough mijn moeilijkheidsgraad niet veranderd.quote:Normal, maar toch.
Ik neem het jullie niet kwalijk.
Ja duhquote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is allang een crack uit voor het spel waarmee je from ashes ook unlockt.
werkt prima overigens, je moet er alleen geen multiplayer mee spelen.Ik vond het vooral opvallend dat je met wat letters veranderen in een of andere config die dude er gewoon bij zit.
Conscience do cost.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is jullie mening over het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan door blijven gaan! Ik lach bijna nooit om films/spelletjes, maar dit vond ik echt grappig.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Loop ik zo op Surkesh.. He een console!
<Activate>
Random Salarian: Please dont touch that.![]()
![]()
Maar goed. Tweede playthrough dan maar met mijn renegade engineer. Zal ik de bepantsering van die teringbanshees eens in de fik zetten.![]()
Mijn eerste playthrough was met een vanguard. Pull.Generfde shockwave.
Nova.
Biotic charge waardoor je gelijk gespiest wordt.
Incendiary ammo was het enige dat ik kon gebruiken tegen die krengen.
Godverdomme, ik kan maar niet genoeg kankeren op dat einde..
Zal wel zijn omdat ik wetenschapper in spé ben ofzo. Ik vind 't echt allemaal maar niet duidelijk in elkaar steken
.
![]()
Godver ik ben niet door blijven gaan. Wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef AthCom het volgende:
[..]
En dan door blijven gaan! Ik lach bijna nooit om films/spelletjes, maar dit vond ik echt grappig.![]()
![]()
Maar goed. Tweede playthrough dan maar met mijn renegade engineer. Zal ik de bepantsering van die teringbanshees eens in de fik zetten.![]()
Mijn eerste playthrough was met een vanguard. Pull.Generfde shockwave.
Nova.
Biotic charge waardoor je gelijk gespiest wordt.
Incendiary ammo was het enige dat ik kon gebruiken tegen die krengen.
![]()
![]()
Heb je wel goed opgelet bij het einde? Ik was er ook niet super tevreden over, maar bij 2e keer heb ik toch wat beter opgelet en ik vind het best goed eigenlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, ik kan maar niet genoeg kankeren op dat einde..
Zal wel zijn omdat ik wetenschapper in spé ben ofzo. Ik vind 't echt allemaal maar niet duidelijk in elkaar steken
.
![]()
Hij blijft maar doorgaan dat je er van af moet blijven, waarschuwingen, dreigingen en zo. Echt een stuk of 15 keer (misschien ietwat overdreven, maar wel vaak). Dit op een lollige manier, natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Godver ik ben niet door blijven gaan. Wat gebeurt er dan?![]()
Op het eind heeft het iets met poep te maken, maar ik weet niet meer precies wat.
Hm. Eens kijken of ik die missie nog een keer overnieuw zal doen. Volgens mij zag ik de laatste missie nog in m'n saves staan.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet bij het einde? Ik was er ook niet super tevreden over, maar bij 2e keer heb ik toch wat beter opgelet en ik vind het best goed eigenlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: