Ik heb de 32GB wit. Vannacht gehaald. Ik wil hem wel ruilen tegen een 16GB als je het verschil in nieuwprijs bij legt.quote:
Dat suckt. Ik had toch wel gehoopt dat dat inmiddels veranderd was. En de alternatieve browsers kun je zonder jailbreak zeker nog steeds niet als default browser instellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Safari zelf ondersteunt helaas niet het wijzigen van de useragent.
Er zijn wel alternatieve browsers die dat kunnen.
Waar woon je?quote:
Safari is de niet te veranderen standaard inderdaad. Maar zelf de alternatieve browser aanslingeren is zo gedaan natuurlijk. Aan Safari blijf je dan nog wel vastzitten bij Apps die een 'Openen in browser' functie hebben, zoals Pulse of Flipboard bijvoorbeeld. Door het sandbox-principe van iOS kunnen apps simpelweg niet eens zien dat er andere browers geïnstalleerd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat suckt. Ik had toch wel gehoopt dat dat inmiddels veranderd was. En de alternatieve browsers kun je zonder jailbreak zeker nog steeds niet als default browser instellen?
dat zou idd nog wel eens een overweging kunnen zijn om voor een nieuwe iPad te gaan. Merk nu af en toe wel eens op zware websites met grote afbeeldingen dat de browser wel eens crasht. Ws. omdat het geheugen vol zit. Zelfde met sommige apps.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe heeft 4x zoveel intern geheugen als de eerste generatie. Bij browsen alleen al merk je een verschil. De iPad 1 moet al snel overgaan tot compleet herladen van pagina's bij het wisselen tussen tabbladen. De 2 en de nieuwe hebben dat veel minder tot totaal niet.
Toch bedankt maar ben op zoek naar een zwarte.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb de 32GB wit. Vannacht gehaald. Ik wil hem wel ruilen tegen een 16GB als je het verschil in nieuwprijs bij legt.
Weet iemand hoe ik safari zo ver krijg dat hij de gewone webpages laat zien ipv de mobiele versie?
In Den Bosch maar bij die mycom hadden ze 'm niet meer ben langs 4 winkels geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Waar woon je?
http://www.mycom.nl/Produ(...)-32GB--Black/1352008
http://www.mycom.nl/Produ(...)-32GB--White/1352030
Kan je hem vanmiddag nog afhalen.
Ik ben bij 2 Dixons geweest in Den Bosch, die hadden ook alleen maar de 16gb versie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.dixons.nl/apple/ipad/ipad.html?p=2
Dat universal is wel op te lossen, hij kan checken welk device je hebt en alleen die laten downloaden en die voor de andere devices achterwege laten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef Henno het volgende:
De zwarte 32 GB zonder 4G is volledig uitverkocht in Rotterdam. iAm Store, iFactors, Dixons, twee media markten en iCentre Bijenkorf gecheckt en toen maar opgegeven
Nee ik wil geen witte of met 4G en ook geen 16GB, die waren er nog genoeg, maar met retina content zijn die gewoon waardeloos. Grove misstap van Apple, ik had liever een 32, 64 en 128 lineup gezien.
Hopelijk gaan ze er wel voor zorgen dat universal apps niet groter hoeven te worden op niet retina schermen, anders wordt het op bestaande apparaten ook nog lachen straks. Steve Jobs had de product launch om dit soort dingen gewoon uitgesteld.
lol 'grove misstap van apple' Wat een hoop onzin zeg. Ik heb gisteren 5 zwarte 16 gb voor mij en mijn collega's gekocht, een neef van me heeft een witte 16gb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:18 schreef Henno het volgende:
De zwarte 32 GB zonder 4G is volledig uitverkocht in Rotterdam. iAm Store, iFactors, Dixons, twee media markten en iCentre Bijenkorf gecheckt en toen maar opgegeven
Nee ik wil geen witte of met 4G en ook geen 16GB, die waren er nog genoeg, maar met retina content zijn die gewoon waardeloos. Grove misstap van Apple, ik had liever een 32, 64 en 128 lineup gezien.
Hopelijk gaan ze er wel voor zorgen dat universal apps niet groter hoeven te worden op niet retina schermen, anders wordt het op bestaande apparaten ook nog lachen straks. Steve Jobs had de product launch om dit soort dingen gewoon uitgesteld.
Nu ik tv kijk of wat dan ook is alles lelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu ik de nieuwe iPad in de winkel heb geprobeerd is het scherm van mijn iPad 2 ineens zo lelijk
Je zou voor de grap eens in de spiegel moeten kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu ik de nieuwe iPad in de winkel heb geprobeerd is het scherm van mijn iPad 2 ineens zo lelijk
en een extrene HD werkt niet met apple?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
t punt is een beetje dat als je een hd rip download ofzo t allemaal tussen de 4 en 10 Gb is..
Ik wil niet elke film die ik erop zet alles converteren ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |