abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108955455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

geer en goor tegelijk in de show lijkt me heerlijk _O_
heerlijk politiek incorrect dan, als je die 2 erin zet zullen ze elkaar alle 5 heel goed aanvullen lijkt me :D
Lijkt me helemaal niks.
sig verwijderd door FA
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 23:41:33 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_108955456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

geer en goor tegelijk in de show lijkt me heerlijk _O_
heerlijk politiek incorrect dan, als je die 2 erin zet zullen ze elkaar alle 5 heel goed aanvullen lijkt me :D
:D Lekker ordinair, lijkt me lachen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_108955498
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Lijkt me helemaal niks.
Jaja. Het is bij voorbaat al tien keer meer dan de vrouwelijke gasten van deze avond.
pi_108955504
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:41 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Lekker ordinair, lijkt me lachen.
ja :D

trouwens wel blij dat ze hier in nederland gewoon een vaste presentator hebben en niet zoals de UK elke week een andere :o
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108955527
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Jaja. Het is bij voorbaat al tien keer meer dan de vrouwelijke gasten van deze avond.
ja, alleen als ik aan die 2 samen denk moet ik al meer lachen dan ik deze hele aflevering heb gedaan.
laat staan als ze echt in de uitzending komen _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_108956969
tnx voor de link!
pi_108957597
dat meisje naast raoul, wtf :P
  zondag 11 maart 2012 @ 01:12:57 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108957980
Zeer, zeer, zeer matige uitzending.
Dat domme wicht m,et die gristelijke kop naast Raoul had helemaal niks te zeggen en wist ook van niets en Spaink heeft wel een (soms goede) mening, maar moet vooral niet in een humoristisch bedoeld programma haar moraalridderschap spelen.
Daar zijn andere programma's voor.
Gemiste kans van de samenstellers en ook erg zwakke items en onderwerpen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_108959217
wat is dat voor zure trut naast thomas? die verpest de hele uitzending. FLOP!
There are only 151 Pokémon.
pi_108961338
Vraag me af wie deze uitzending aan elkaar heeft geplakt. Ik kan me niet voorstellen dat de derde ronde oninteressanter was dan wat we nu voorgeschoteld hebben gekregen.
  † In Memoriam † zondag 11 maart 2012 @ 10:08:56 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108961647
Ik geloof dat ik blij ben dat ik mijn avond nuttiger besteed heb met een filmpje. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_108961757
Als je de aflevering download en alles waarin die twee vrouwen aan het woord zijn doorspoelt dan heb je best een aardige aflevering, al duurt ie dan maar 5 minuten.
pi_108962026
Wat een matige aflevering.
Ze moeten die gasten toch een beetje voorscreenen lijkt me in de toekomst.
Die ene was simpelweg irritant en hield haar mond niet. Die andere had er helemaal geen zin in en begreep volgens mij niet eens waarom ze daar was.

Echt een misser..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 maart 2012 @ 10:56:36 #190
862 Arcee
Look closer
pi_108962240
Ali B laat per ongeluk garage open staan. _O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_108963043
Ik vraag me af hoe dat achter de schermen werkt, iemand moet toch op het idee komen om deze gasten uit te nodigen? Maar zoiets wordt toch vervolgens overlegd lijkt mij, dan denkt dus iedereen blijkbaar: oh leuk, laten we deze twee mutsen uitnodigen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_108964583
Die gasten vandaag ;(. Wat een grafbakkes die naast Thomas zeg.
pi_108973661
Godverdomme wat waren dit voor verzuurde teven.
pi_108984680
Maar vinden jullie Thomas en Raoul dan nog zo geweldig?? Niemand die denkt dat het tegenvallen van de uitzendingen vooral aan hen ligt?
pi_108984844
thomas O+

daar ligt het niet aan nee :6

thomas en raoul zijn heel leuk, vooral samen maar als je gasten steeds aankomen zetten met onderwerpen aidskindjes,geplunderde dorpen, kanker en weet ik veel welke ziektes dan kun je daar natuurlijk moeilijker grappig over doen dan als je gasten lekker mee ouwehoeren natuurlijk
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 11 maart 2012 @ 20:46:55 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_108984862
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Grunsfan het volgende:
Maar vinden jullie Thomas en Raoul dan nog zo geweldig?? Niemand die denkt dat het tegenvallen van de uitzendingen vooral aan hen ligt?
Kunnen ze beter André van Duin en Ron Brandsteder er neerzetten, met 2 extra gasten.
pi_108985269
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Kunnen ze beter André van Duin en Ron Brandsteder er neerzetten, met 2 extra gasten.
Als je iemand wilt zien die net als André van Duin maar een typetje kan spelen moet je vóór DWHN gewoon al op RTL4 afstemmen. :P
pi_108988065
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Grunsfan het volgende:
Maar vinden jullie Thomas en Raoul dan nog zo geweldig?? Niemand die denkt dat het tegenvallen van de uitzendingen vooral aan hen ligt?
Raoul doet hetzelfde truukje nog steeds aardig. Acda voegt niks toe.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 maart 2012 @ 21:38:55 #199
862 Arcee
Look closer
pi_108988124

Deze hoort eigenlijk wel in de OP.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:01:59 #200
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_108989497
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Arcee het volgende:

Deze hoort eigenlijk wel in de OP.
Done!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')