Lijkt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geer en goor tegelijk in de show lijkt me heerlijk
heerlijk politiek incorrect dan, als je die 2 erin zet zullen ze elkaar alle 5 heel goed aanvullen lijkt me
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geer en goor tegelijk in de show lijkt me heerlijk
heerlijk politiek incorrect dan, als je die 2 erin zet zullen ze elkaar alle 5 heel goed aanvullen lijkt me
Jaja. Het is bij voorbaat al tien keer meer dan de vrouwelijke gasten van deze avond.quote:
jaquote:
ja, alleen als ik aan die 2 samen denk moet ik al meer lachen dan ik deze hele aflevering heb gedaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Jaja. Het is bij voorbaat al tien keer meer dan de vrouwelijke gasten van deze avond.
Kunnen ze beter André van Duin en Ron Brandsteder er neerzetten, met 2 extra gasten.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Grunsfan het volgende:
Maar vinden jullie Thomas en Raoul dan nog zo geweldig?? Niemand die denkt dat het tegenvallen van de uitzendingen vooral aan hen ligt?
Als je iemand wilt zien die net als André van Duin maar een typetje kan spelen moet je vóór DWHN gewoon al op RTL4 afstemmen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kunnen ze beter André van Duin en Ron Brandsteder er neerzetten, met 2 extra gasten.
Raoul doet hetzelfde truukje nog steeds aardig. Acda voegt niks toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:43 schreef Grunsfan het volgende:
Maar vinden jullie Thomas en Raoul dan nog zo geweldig?? Niemand die denkt dat het tegenvallen van de uitzendingen vooral aan hen ligt?
Done!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |