abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:00:39 #1
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_108941206
Britney Spears vindt tien miljoen dollar een te laag salaris voor X Factor. Bedenker en juryvoorzitter Simon Cowell biedt de popprinses dat bedrag, maar Britney wil minimaal het dubbele. Dat schrijft de Amerikaanse entertainmentsite The Wrap op basis van ingewijden.

Spears zou momenteel twee aanbiedingen op tafel hebben liggen. Ze kan aanschuiven achter de jurydesk van de Amerikaanse editie van X Factor, of à la Celine Dion een eigen show krijgen in Las Vegas. Cowell, die juryleden Paula Abdul en Nicole Scherzinger ontsloeg, wil Spears graag in zijn programma.

Cowell bood Britney tien miljoen dollar, hetzelfde bedrag dat Christina Aguilera krijgt voor haar rol als coach in The Voice. Britney sloeg dat aanbod een aantal weken geleden echter af en vraagt het dubbele. De vraag is nu of Fox, dat X Factor in de Verenigde Staten uitzendt, twintig miljoen dollar overheeft voor Spears.

Cowell is naarstig op zoek naar juryleden voor zijn talentenjacht. De auditieronden voor het tweede seizoen zijn al begonnen, eind mei moet de jury rond zijn. Vooralsnog heeft hij niemand kunnen strikken, hoewel namen als Katy Perry en Pink rondzingen.

Scherzinger en Abdul moesten, net als presentator Steve Jones, na het eerste seizoen het veld ruimen. Cowell was teleurgesteld in het Amerikaanse debuut van X Factor, dat achterbleef bij talentenjachten als American Idol en The Voice. Voor het tweede seizoen is de Brit op zoek naar grotere internationale sterren.

:')
Bladiebla...
pi_108941235
Waarom is dit :')? Terecht van haar als ze meer kan krijgen.
pi_108941237
tis ook wat aan de lage kant, een euro de kilo....
....stiekem toch wel....
pi_108941422
voor jury lid bij x factor is dat ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laag.
moeten minstens 3 nullen achter komen

Talenten shows :')
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_108941555
Kan je nagaan hoeveel geld ze verdient, als ze 10 miljoen weinig kan noemen..
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:26:06 #6
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_108945101
Of ze heeft gewoon geen zin. Dan kun je ook alles vragen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_108945127
Beyonce kreeg toch 500 mio geboden?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:28:03 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_108945162
Sure. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_108945742
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:28 schreef static het volgende:
Sure. :')
OK, AD :') als bron
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_109000841
Ik vraag me af waarom ze juist haar willen hebben? Wat wilt zij dan komen vertellen? Hoe je moet playbacken??
pi_109001086
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:31 schreef sherezade het volgende:
Ik vraag me af waarom ze juist haar willen hebben? Wat wilt zij dan komen vertellen? Hoe je moet playbacken??
Omdat het een zeer bekend gezicht is voor veel mensen. Dat is alles. Het maakt niet zoveel uit wat ze inhoudelijk te melden heeft natuurlijk
pi_109002313
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Omdat het een zeer bekend gezicht is voor veel mensen. Dat is alles. Het maakt niet zoveel uit wat ze inhoudelijk te melden heeft natuurlijk
aha op die manier , dus de paus maakt wellicht ook een goeie kans :D
  maandag 12 maart 2012 @ 10:02:02 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109002481
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef sherezade het volgende:

aha op die manier , dus de paus maakt wellicht ook een goeie kans :D
Als ie wereldwijd als entertainer bekend zou staan, wel.
Ik geef haar trouwens groot gelijk om het onderste uit de kan te willen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109002901
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ie wereldwijd als entertainer bekend zou staan, wel.
Ik geef haar trouwens groot gelijk om het onderste uit de kan te willen.
just kidding ;) ja had ik ook gedaan als ik haar was... :7 :7
Waarom gooien ze geen interessante artiesten in de jury zoals een Prince, George Michael, Tina Turner, Celine Dion??
pi_109003350
Misschien omdat de doelgroep nog nooit van deze mensen gehoord heeft :')
pi_109003515
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef Roellie80 het volgende:
Misschien omdat de doelgroep nog nooit van deze mensen gehoord heeft :')
ja idd en het draait allemaal om kijkcijfers he,

Dan moeten ze maar een bieber, Prutney of Miley Cyrus erin zetten :') :')
pi_109003545
Wanneer ze die Bieber op z'n stoel kunnen neerzetten dan zullen ze dat direct doen. Ook al zal er denk ik niet veel zinnigs uitkomen :P
pi_109003790
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
Wanneer ze die Bieber op z'n stoel kunnen neerzetten dan zullen ze dat direct doen. Ook al zal er denk ik niet veel zinnigs uitkomen :P
net zoals die kneus die Ralph Mackenbach die wat afgelopen zeizoen in de jury zat bij My Name IS, :{w :{w :{w :{w :{w die gewoon niet uit zijn worden kwam pulllieeese zeg :X
pi_109004104
Ik heb geen idee wie dat is. Maar eigenlijk heb ik hier ook niks te zoeken. Ik behoor niet echt tot de doelgroep ook

Sterker nog. Eigenlijk heb ik niks in dit hele subforum te zoeken :P
pi_109004938
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:13 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb geen idee wie dat is. Maar eigenlijk heb ik hier ook niks te zoeken. Ik behoor niet echt tot de doelgroep ook

Sterker nog. Eigenlijk heb ik niks in dit hele subforum te zoeken :P
ik eigenlijk ook niet,, kijk niet eens naar X factor :') ik vraag me ook af waarom ik me er eigenlijk druk over maak 8)7 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')