Hier rest maar een uitdrukking:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:30 schreef Jermaniac het volgende:
Mijn moeder heeft net zon ding, nix geen geaouwehoer met kabels, gewoon stroom erop, wachtwoord invoeren, tadaa! internet... In theorie moet het denk ik werken.. (correct me if I'm wrong).
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:30 schreef Jermaniac het volgende:
Modem? zon kast die internetsignalen oppakt en doorgeeft aan
je pc, tablet, smartphone. Allemaal draadloos!
Mijn moeder heeft net zon ding, nix geen geaouwehoer met kabels, gewoon stroom erop, wachtwoord invoeren, tadaa! internet... In theorie moet het denk ik werken.. (correct me if I'm wrong).
Wattage staat er niet op, enige wat hij vraagt is 12Volt gelijkstroom, op 1.2 Ampere.
Staat ook bij Output van de Adapter.
Je moet er ook geen films mee downloaden. Maar genoeg plekken waar je 1 GB krijgt voor 10 euro per maand en daar kun je best fatsoenlijk mee internetten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee dat gaat lekker met die datalimieten van tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Fer het volgende:
Gast doe niet moeilijk, kopieer het internet gewoon iedere nacht naar je telefoon.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:46 schreef Jermaniac het volgende:
Een gewone "Nee" was wel genoeg geweest.
Hooguit met onderbouwende reactie "het modem krijgt zijn internetdata via de telefoonlijn" o.i.d.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:19 schreef kievit19 het volgende:
en je inkomende lijn verleng je met 12 kilometer??
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordat je ook maar iets gaat doen; een modem heeft net iets meer nodig dan alleen 220 volt, wat dacht je van een telefoonlijn?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef HunterSThompson het volgende:
Blijkbaar weet je überhaupt niet hoe een modem werkt. Ik zou dan ook maar niet gaan experimenteren.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:44 schreef Z750 het volgende:
Stom schaap, er moet nog wel een kabel in die dat ding internet geeft.
Misschien niet 100% onderbouwt maar wel duidelijk toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je er geen verstand van hebt dat moet je er zeker niet aan beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |