Ouwe topics uit de sloot halen... stelletje vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef brother52 het volgende:
Is nog van het vorige topic toen je het goede knopje om een nieuwe te openen niet wist te vinden
Niettus!quote:
Wellusquote:
quote:
een Rick moet je dan ook 2e hands kopen of importerenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:30 schreef Braddie het volgende:
Ik wil ook een Rickenbacker, het liefst een 330-12maar de laagste prijs die ik vond was 1995 bij Thomann
Indie?, dat imitatie merk toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Cynic het volgende:
Oef, computer is gerepareerd, opnames zijn gered. Dit weekend maar even backups maken voordat ik er iets verder mee ga doen.
Woei, gelukkig zeg!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Cynic het volgende:
Oef, computer is gerepareerd, opnames zijn gered. Dit weekend maar even backups maken voordat ik er iets verder mee ga doen.
Wat heb je nu geleerd ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Cynic het volgende:
Dat analoog opnemen beter is, ben al aan het sparen.....quote:
Tom Scholtz over de opnames voor Boston's "Third Stage":quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
Met al die tapes die breken en demagnetiseren.
quote:Sticky tape
Did you know that when some recording tape sits for a long time, it gets sticky? Neither did I. How would you feel if you took out your four-year old, one of a kind mix of "Cool The Engines," (with no safety copy) and halfway through the song, the reels stop dead with a bang because your tape has become glued to the guides and must be peeled off the playback head like adhesive tape. The fix: spread a suspicious looking silicon concoction onto the tape as it runs by, and try not to let the enormous beads of sweat dripping from your forehead get your capstan rusty.
Vorige plaat hebben we alle basistracks analoog opgenomen, was goed te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
Met al die tapes die breken en demagnetiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |