abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5118958
mijn vriendin gaat binnenkort beginnen met vacusteppen. dit schijnt voor vrouwen het middel te zijn om vet te verbranden op de drie b's (buik, billen, bovenbenen).
je moet steppen in een soort cabine. door het vacuumeffect schijn je centimeters te verliezen.
wie heeft hier ervaring mee!!!

ps.
er schijnt een soortgelijk iets voor mannen te komen. je krijgt dan een speciale broek aan met electrodes. door met die broek op cardio-toestellen te sporten schijn je ook op voor mannen lastige plekken (BUIK!!!)centimerters te verliezen

pi_5118964
Daar wil ik ook wel meer van weten
pi_5118984
Ik heb zelf maar effe gezocht:

www.vacu-step.de

dinsdag 23 juli 2002 @ 09:49:30 #4
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_5118994
Laatst toevallig op de Duitser gezien, was een anti-cellulitis-middelen test. Ze hadden pillen, een spray-creme, een pakking en oefeningen doen in zo'n onderdrukcabine. De resultaten waren voor de onderdrukcabine het beste, daarna kwam de spray (ze zeiden helaas niet welk merk.... ) dan de pillen en de pakking hielp het minste.

Je moet er schijnbaar wel liters water bij drinken. (Ook logo, als je zonder oefenen al liters water gaat drinken verlies je ook wel kilo's).

Verder weet ik er niet zoveel van, hou ons op de hoogte zou ik zeggen

Er is een vacature voor een vriendje vrij
pi_5119078
Ja hoor.

Dreft wast nu NOG schoner!

Echt!

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_5119558
en waar kan je dit doen????
  dinsdag 23 juli 2002 @ 11:28:16 #7
19852 Delight
supernatural
pi_5119586
hmm lijkt heel erg op wat ze bij ladyline ook doen:
http://www.ladyline.nl.
Probleem ermee is dat het vaak gruwelijk duur is, maar het werkt opzich wel. De vraag is dus of je dat geld er voor over hebt
History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
pi_5122273
het kost 300 euro voor 4 weken. dan moet je elke werkdag vacusteppen.
ziet ze naar 10 dagen geen resultaat dan hoeft ze maar de helft te betalen.
de resultaten van andere zijn veelbelovend. 25 cm samen voor buik billen en bovenbenen
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:31:42 #9
19852 Delight
supernatural
pi_5122396
Tjieuw!
dat vind ik dus echt zonde van het geld hoor. 300 euro(660 gulden dus)! my god wat een geld.
Als ze gewoon gaat fietsen en lopen of fitnessen dan raakt ze die cm's ook echt wel kwijt. Als ze dat moeilijk vind, kunnen jullie misschien ook iets samen doen, maar fietsen en lopen kan iedereen doen wanneer het uitkomt en het kost ook nog eens niets! En daarbij gewoon gezond eten, niet meer snoepen, veel fruit en groenten eten, geen vette dingen en frisdrank meer. Gegarandeerd dat ze die cm's kwijt raakt en er een veel beter figuur van krijgt.
Als ik haar was zou ik die 300 euro houden om leuke kleren van te kopen, nadat ze op die (VEEL goedkopere) manier die centimeters ook kwijt is.
Trouwens, leuk addertje, als je GEEN resultaat ziet hoef je maar de helft te betalen. Ik ken wel verhalen van mensen die maar 5 cm kwijt waren en zich er echt aan hielden, dat valt dus hartstikke tegen, vooral voor 300 euro, maar dan betaal je wel mooi het volle pond ervoor.
En daarna stop je er weer helemaal mee, dus zitten die cm's er zo weer bij, het gaat er uiteindelijk om dat je een nieuwe levensstijl aanleert. Dus ook daarna moet je regelmatig blijven sporten en gezonder eten.
Maargoed, als ze het geld makkelijk kan missen is het het proberen waard.
History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
pi_5122521
ze sport ook gewoon. 2 a 3 keer per week gaat ze powerplaten

maar de vacustep is voor die moeilijke vrouwenplekken

pi_5122624
wow... echt vet duur!!
Maarja, wie mooi wilt zijn moet pijnlijden (dus ook je portomonnee)

Volgens mij zit hier ook zo'n zaakje die dat doet,
figurella heet het (http://www.figurella.nl)
ownee.. das weer wat anders zie ik net.. dat heet:
ozon-zuurstoftherapie

Beetje vaag allemaal... geef mij maar het gewone steppen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')